DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Als het goed is heb je een uitnodiging En anders heb ik per ongeluk iemand anders uitgenodigd.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Als het goed is heb je een uitnodiging En anders heb ik per ongeluk iemand anders uitgenodigd.
Gast- Gast
Nu weet ik wie Eucalypta is, want Minneke is vrienden geworden met jou en mij, ghehe...
Gast- Gast
Gatverdamme, ik ben misselijk. Heb een Butterscotch likeur gehad en daarna witte wijn en patat
Gast- Gast
Youandi schreef:Nu weet ik wie Eucalypta is, want Minneke is vrienden geworden met jou en mij, ghehe...
Ik wist allang wie jij was
Gast- Gast
Youandi schreef:Gatverdamme, ik ben misselijk. Heb een Butterscotch likeur gehad en daarna witte wijn en patat
Wat gek dat je misselijk bent .
Ik ben ook misselijk, maar dat komt van de hoofdpijn die al dagen niet over wil gaan..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Youandi schreef:Gatverdamme, ik ben misselijk. Heb een Butterscotch likeur gehad en daarna witte wijn en patat
Ik ben ook misselijk, maar dat komt van de hoofdpijn die al dagen niet over wil gaan..
Irritant, hoofdpijn. Ik had het gister ook vrij erg, maar ben er vandaag vanaf. Het stomme is, dat het nu morgen wel weer terug zal zijn. Stomme ik
Gast- Gast
Olijven , ik heb ze alleen niet in huis
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dat mijn kat op schoot wil liggen vind ik niet erg. Dat ze ook op schoot wil liggen als daar een laptop ligt vind ik al minder. Dat ze dan gewoon zichzelf ergens op/onder/naast mijn handen en het toetsenbord wurmt zodat ik een soort van manueel gehandicapt ben vind ik niet erg prettig, maar is overkomelijk.
Maar dat ze dan ook nog enorme stinkscheten gaat liggen laten onder mijn neus, dát vind ik irritant
Maar dat ze dan ook nog enorme stinkscheten gaat liggen laten onder mijn neus, dát vind ik irritant
Gast- Gast
Youandi schreef:Kabouter schreef:Youandi schreef:Gatverdamme, ik ben misselijk. Heb een Butterscotch likeur gehad en daarna witte wijn en patat
Irritant, hoofdpijn. Ik had het gister ook vrij erg, maar ben er vandaag vanaf. Het stomme is, dat het nu morgen wel weer terug zal zijn. Stomme ik
En maar zuipen .
Haha Euc dat klinkt inderdaad als vrij irritant!
Kabouter- Kletskop
Eucalypta schreef:Dat mijn kat op schoot wil liggen vind ik niet erg. Dat ze ook op schoot wil liggen als daar een laptop ligt vind ik al minder. Dat ze dan gewoon zichzelf ergens op/onder/naast mijn handen en het toetsenbord wurmt zodat ik een soort van manueel gehandicapt ben vind ik niet erg prettig, maar is overkomelijk.
Zeikwijf
Gast- Gast
Haha, nee, ik was het!! Heb je naam al vaker voorbij zien komen, maar nooit geweten dat jij het wasEucalypta schreef:Als het goed is heb je een uitnodiging En anders heb ik per ongeluk iemand anders uitgenodigd.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:JIj mij ookYouandi schreef:Echt? Tsssss... en me een beetje negeren he
Nou, bij deze. ALS jij het bent tenminste, dan heb ik je nu als vriendje gevraagd
Gast- Gast
Slaap lekker, Youandi!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Qiara schreef:Olijven , ik heb ze alleen niet in huis
Ik ken het gevoel
Ik heb ze nog!
Hier
en daar!
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Olijven , ik heb ze alleen niet in huis
Ik ken het gevoel
Maandag halen :-)
Qiara- Ratel
Truste Youandi.
Wow..m'n sport op tv! Dat komt (bijna) nooit voor..haha!
Wow..m'n sport op tv! Dat komt (bijna) nooit voor..haha!
Kabouter- Kletskop
Youandi schreef:Eucalypta schreef:JIj mij ookYouandi schreef:Echt? Tsssss... en me een beetje negeren he
Nou, bij deze. ALS jij het bent tenminste, dan heb ik je nu als vriendje gevraagd
Check!
Gast- Gast
Minneke schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Olijven , ik heb ze alleen niet in huis
Ik ken het gevoel
Ik heb ze nog!
Hier
en daar!
Ik wil ze hier!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Minneke schreef:Reva schreef:Qiara schreef:Olijven , ik heb ze alleen niet in huis
Ik ken het gevoel
Ik heb ze nog!
Hier
en daar!
Ik wil ze hier!
Niet daar?
Gast- Gast
Minneke schreef:Qiara schreef: Ik wil ze hier!
Niet daar?
Ze zijn al daar................................................................................................bij jou
Qiara- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: