DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Kun je het niet alleen? Moet je er anderen bijhalen? Laf!Maura schreef:Smikkell schreef:Doet Maura nog even wijzen op haar eigen zin.Maura schreef:Smikkell schreef:Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Klinkt inderdaad wat vriendelijker en dan zal ik jou in het vervolg Smikkell Muts noemen. Ook al vind ik hetzelfde van jou als jij van mij vindt.
Goh, je beschrijft jezelf?
Dan ken je jezelf heel erg goed.
Goh, en zonder feiten te presenteren, doet ze het toch allemaal erg goed. Meiden, zijn we het eens?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kun je het niet alleen? Moet je er anderen bijhalen? Laf!Maura schreef:Smikkell schreef:Doet Maura nog even wijzen op haar eigen zin.Maura schreef:Smikkell schreef:Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Klinkt inderdaad wat vriendelijker en dan zal ik jou in het vervolg Smikkell Muts noemen. Ook al vind ik hetzelfde van jou als jij van mij vindt.
Goh, je beschrijft jezelf?
Dan ken je jezelf heel erg goed.
Goh, en zonder feiten te presenteren, doet ze het toch allemaal erg goed. Meiden, zijn we het eens?
Whahaha, zegt de dame die het nooit alleen afkan.
Gast- Gast
Ik al twee maandenReva schreef:June schreef:Wat een weertje hè
Ja, ik heb een oliebollenkraam voor de deur.
Gast- Gast
Gaat Maura maar weer negeren, wat wat ze zegt slaat echt nergens op. Zo kun je geen discussie voeren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat Maura maar weer negeren, wat wat ze zegt slaat echt nergens op. Zo kun je geen discussie voeren.
Dat klopt, omdat de intelligentie niet bij jou is te vinden. Heb je nu nog iets nuttigs te melden? Of blijft het zo tussen ons?
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Wat een weertje hè
Oehhh, lekker. Kun je er een paar sturen?
Gast- Gast
June, niet doen!June schreef:Reva schreef:June schreef:Wat een weertje hè
Oehhh, lekker. Kun je er een paar sturen?
Gast- Gast
Evy, ik had je vanavond al eerder gepmt! Hij komt ni aan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Ja, niet dik maar wel mollig.June schreef:Oh, dus je vindt me dik!
Oh well, gelukkig vind ik dat zelf niet meer.
Gast- Gast
Ik werd chubby genoemd, midden op straat, door een man. Maar het was een compliment
Gast- Gast
Te mollig om oliebollen te eten.June schreef:Smikkell schreef:Ja, niet dik maar wel mollig.June schreef:Oh, dus je vindt me dik!
Oh well, gelukkig vind ik dat zelf niet meer.
Edit: te mollig om olibollen te eten zonder mij. De 19e kun je best een oliebol hebben.
Gast- Gast
En bedankt!Reva schreef:Ik werd chubby genoemd, midden op straat, door een man. Maar het was een compliment
Gast- Gast
Smikkell schreef:En bedankt!Reva schreef:Ik werd chubby genoemd, midden op straat, door een man. Maar het was een compliment
Ik vind mollig vanaf vandaag ook een compliment.
Gast- Gast
Ow, dus zo los jij dingen op.June schreef:Smikkell schreef:En bedankt!Reva schreef:Ik werd chubby genoemd, midden op straat, door een man. Maar het was een compliment
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dus zo los jij dingen op.June schreef:
Gemakzucht is my middle name.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En bedankt!Reva schreef:Ik werd chubby genoemd, midden op straat, door een man. Maar het was een compliment
Ja, hij hield van chubby. Maar ik niet van lelijk, dus er was geen match.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: