DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Wat een goed idee, Reva!
Gast- Gast
Doe wat je niet laten kunt.June schreef:Maar dan mag ik dus ook liedjes posten, omdat ik daar zin in heb.
Gast- Gast
Muzieknoot Muzieknoot Muzieknoot
O sisters let's go down
Let's go down, come on down
O sisters let's go down
Down in the river to pray
O sisters let's go down
Let's go down, come on down
O sisters let's go down
Down in the river to pray
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Wat een goed idee, Reva!
Dan kan je iig zeggen dat hij een beest is in bed
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Wat een goed idee, Reva!
Whahahah, muts.
Gast- Gast
Maar ze blijft tegen wat lelijks aankijken.Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Wat een goed idee, Reva!
Gast- Gast
ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar ze blijft tegen wat lelijks aankijken.Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Wat een goed idee, Reva!
Er zijn twee defenities van lelijk.
Gast- Gast
June schreef:Evy schreef:June schreef:Allemaal voor het goede doel hoor, ik ben best wel aardig. Dat weet je .
Lekker geloofwaardig met die smiley.
Ik vind jou niet echt een aanwinst.
Je kent me niet eens. Puh.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Klinkt inderdaad wat vriendelijker en dan zal ik jou in het vervolg Smikkell Muts noemen. Ook al vind ik hetzelfde van jou als jij van mij vindt.
Gast- Gast
Evy: Puntje voor jou. Voelt vast fijn.
Laatst aangepast door June op do 3 nov 2011 - 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Klinkt inderdaad wat vriendelijker en dan zal ik jou in het vervolg Smikkell Muts noemen. Ook al vind ik hetzelfde van jou als jij van mij vindt.
Smikkell Smuts of Smikkell Smonster is mooier.
Gast- Gast
Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Gast- Gast
June schreef:Evy: Puntje voor jou. Voelt vast fijn.
Het voelt niet fijn. Het voelt heerlijk!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Goh, je beschrijft jezelf?
Gast- Gast
Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Gast- Gast
Evy schreef:June schreef:Evy: Puntje voor jou. Voelt vast fijn.
Ik gun het je.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Dan ken je jezelf heel erg goed.
Gast- Gast
Je was ook niet aardig tegen Evy.June schreef:Evy schreef:June schreef:Evy: Puntje voor jou. Voelt vast fijn.
Ik gun het je.
Gast- Gast
Doet Maura nog even wijzen op haar eigen zin.Maura schreef:Smikkell schreef:Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doet Maura nog even wijzen op haar eigen zin.Maura schreef:Smikkell schreef:Ik deed een gokje.Maura schreef:Smikkell schreef:Een lelijk, dik, klagend, saai monster zonder gevoel voor humor, dat regelmatig niet kloppende feiten plaatst, praat in moeilijke zinnen en de waarheid soms wat mooier maakt?Maura schreef:Smikkell schreef:ahh, Muts is een geaccepteerd woord. Dan zeg ik voortaan Maura Muts ipv Maura Monster!
Goh, en zonder feiten te presenteren, doet ze het toch allemaal erg goed. Meiden, zijn we het eens?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: