DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Jajajaja, dat vind ik ook. Maar goed.... Nu heb ik al geboden en de kans dat iemand me overbied is ver te zoeken. Ik zocht gewoon iets wits en ja.... Dom, blonT? zoiets?
en ja op iets wits zonder iets er op Egaal wit haha
Gast- Gast
Door de verschillende kleurtjes kun je hem best wel combineren.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Theedoosje schreef:Waar heb je geboden dan welke site?
En SSDD?
Ebay, om het uit te proberen.
En Same Shit Different Day.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Jajajaja, dat vind ik ook. Maar goed.... Nu heb ik al geboden en de kans dat iemand me overbied is ver te zoeken. Ik zocht gewoon iets wits en ja.... Dom, blonT? zoiets?
en ja op iets wits zonder iets er op Egaal wit haha
Precies! Je snapt me!
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Waar heb je geboden dan welke site?
En SSDD?
Ebay, om het uit te proberen.
En Same Shit Different Day.
Oh shit ja dan kan je niet terug nee...nou hopen dat e rnog overboden wordt Wanneer sluit het?
En dank je voor de uitleg SSDD
Gast- Gast
Wel! Maar op iets wat je lelijk vindt, die je geen bod. Ook niet in een opwelling.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Jij hebt duidelijk haar vraag niet gelezen
Gast- Gast
Over 21u! En ik mag hopen dat iemand hem bij zijn motorjack wil gaan dragen. Want het is echt niets voor mij. Ga ik morgen wel even naar de sjalenwinkel om één in wit of zwart te halen of beiden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wel! Maar op iets wat je lelijk vindt, die je geen bod. Ook niet in een opwelling.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Want jij kent me zooooooo goed om te weten wat ik wel en niet doe, he.
Gast- Gast
Nou, lijkt me dat niemand dat doet. Bieden op iets dat je niet wilt.Maura schreef:Smikkell schreef:Wel! Maar op iets wat je lelijk vindt, die je geen bod. Ook niet in een opwelling.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Gast- Gast
Muzieknoot Muzieknoot Muzieknoot
Niet vechten, niet slaan, niet gemeeeeeen doen, het draait in de wereld om liefde en hoop.
Niet vechten, niet slaan, niet gemeeeeeen doen, het draait in de wereld om liefde en hoop.
Gast- Gast
June schreef:Muzieknoot Muzieknoot Muzieknoot
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura schreef:Over 21u! En ik mag hopen dat iemand hem bij zijn motorjack wil gaan dragen. Want het is echt niets voor mij. Ga ik morgen wel even naar de sjalenwinkel om één in wit of zwart te halen of beiden.
ooow dan is er nog kans
En ik heb ook wel eens dat je eerst denkt dat iets leuk is maar daarna als je nog eens kijk dat het toch heel erg tegenvalt
Gast- Gast
Waarom is dit nu weer gemeen? Ik meen het en ik zou bij anderen (zoals jij bijvoorbeeld) precies het zelfde zeggen.June schreef:Muzieknoot Muzieknoot Muzieknoot
Gast- Gast
June schreef:Muzieknoot Muzieknoot Muzieknoot
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Nou, lijkt me dat niemand dat doet. Bieden op iets dat je niet wilt.Maura schreef:Smikkell schreef:Wel! Maar op iets wat je lelijk vindt, die je geen bod. Ook niet in een opwelling.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Best lelijk.
Hij oogde best leuk, ik wilde mijn ebay-account proberen, ik deed een bod, maar officieel vind ik hem gewoon echt niet leuk. Heb jij dat nooit in shopbuien? Dat je denkt:"Mwah" en vervolgens denkt "Neeeeeeeeeee" ?
Gast- Gast
Ik voel dat dit misgaat en ik heb daar vandaag geen zin, want ik ben vandaag heilige June . Ik zou bijna mijn avatar weer tijdelijk veranderen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Over 21u! En ik mag hopen dat iemand hem bij zijn motorjack wil gaan dragen. Want het is echt niets voor mij. Ga ik morgen wel even naar de sjalenwinkel om één in wit of zwart te halen of beiden.
ooow dan is er nog kans
En ik heb ook wel eens dat je eerst denkt dat iets leuk is maar daarna als je nog eens kijk dat het toch heel erg tegenvalt
Wederom begrijp je mij.
Gast- Gast
Misschien kun je hem in die zin combineren dat je hem over het hoofd van je neukertje legt die je te lelijk vond om in het licht te zien?
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Over 21u! En ik mag hopen dat iemand hem bij zijn motorjack wil gaan dragen. Want het is echt niets voor mij. Ga ik morgen wel even naar de sjalenwinkel om één in wit of zwart te halen of beiden.
ooow dan is er nog kans
Wederom begrijp je mij.
Ja maar dat kan toch dat het in een oogopslag leuk lijkt en heel enthousiast besteld en zeker omdat je het uit wilde proberen
Gast- Gast
Sja, dat ligt dan buiten mij. Ik ga me niet aanpassen omdat anderen daar niet tegen kunnen. Ik meen het. Ik vind hem lelijk. En ik blijf er bij dat je niet in een opwelling biedt op iets dat je lelijk vindt.June schreef:Ik voel dat dit misgaat en ik heb daar vandaag geen zin, want ik ben vandaag heilige June . Ik zou bijna mijn avatar weer tijdelijk veranderen.
Gezien de post van Maura vindt ze hem niet lelijk, maar wil ze hem achteraf toch liever niet. Dat is dus iets anders.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: