DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Mag ik de M, mag ik de M...??Reva schreef:Een ABC-tje?
Dan wil ik een T kopen bij Hans van der Togt. June, dat is voor jouw tijd.
Gast- Gast
Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Mag ik de M, mag ik de M...??Reva schreef:Een ABC-tje?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Het ene moment sta je in verontrustende posities op de foto in je doorschijnpanty en het volgende moment swiffer je ongewild de vloer met je hangtieten.
Gast- Gast
Dan wil ik de J
Erin- Ratel
En ikke de A, de Q mag ook...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Mag ik de M, mag ik de M...??Reva schreef:Een ABC-tje?
Eigenlijk klopt de zin niet, maar de grap blijft steengoed.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Mag ik de M, mag ik de M...??Reva schreef:Een ABC-tje?
No way. Ik was dol op het rad van fortuin!
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Het ene moment sta je in verontrustende posities op de foto in je doorschijnpanty en het volgende moment swiffer je ongewild de vloer met je hangtieten.
Foto!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Foto!
Nou ze grijpt elke gelegenheid aan om haar kleding uit te trekken, dus dat zal opzich geen probleem zijn
Dan breng ik gelijk een dieetboek uit
Gast- Gast
Dat is opzich wel vreemd.. maar nu snap ik je studiekeuze wel.June schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Mag ik de M, mag ik de M...??Reva schreef:Een ABC-tje?
No way. Ik was dol op het rad van fortuin!
Gast- Gast
He, is dat niet June haar tekst..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Foto!
Gast- Gast
Ik zeg altijd dat ik mijn studie ben gaan doen omdat ik al genoeg gezeik moet aanhoren en de rest liever alleen zou zien
Gast- Gast
Ik leerde toen waarschijnlijk net schrijven, waarschijnlijk vandaar de interesse
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zeg altijd dat ik mijn studie ben gaan doen omdat ik al genoeg gezeik moet aanhoren en de rest liever alleen zou zien
Gast- Gast
Smikkell schreef:He, is dat niet June haar tekst..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, die oma van Reva dat was me er eentje..oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Foto!
Jup, in de goede oude tijd.
Gast- Gast
Ik heb zin om te vreten en te zuipen, maar heb dat net ook al gedaan
Qiara- Ratel
Dat lijkt elke avond weer terug te keren bij jou.Qiara schreef:Ik heb zin om te vreten en te zuipen, maar heb dat net ook al gedaan
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik heb zin om te vreten en te zuipen, maar heb dat net ook al gedaan
Er is niemand die je tegen houdt om het niet te doen hoor!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Dat lijkt elke avond weer terug te keren bij jou.Qiara schreef:Ik heb zin om te vreten en te zuipen, maar heb dat net ook al gedaan
Ja, lijkt er een beetje bij te gaan horen Misschien toch die tips van jou eens doorvoeren...
Hey Charlie!
Qiara- Ratel
.oOErinOo. schreef:Qiara schreef:Ik heb zin om te vreten en te zuipen, maar heb dat net ook al gedaan
Er is niemand die je tegen houdt om het niet te doen hoor!
Het is alleen niet goed voor me...
Qiara- Ratel
He charlie!
Erin- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40