DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ik ben het er nog steeds niet mee eens.June schreef:Jongens, als je trouwt krijg je in principe elke dag minstens een kus of een knuffel --> lichamelijk contact. Dat lijkt me niet handig met wijn, dat het dagelijks aan of in je lichaam zit.
Gast- Gast
Ik denk dat als je net zo veel avonden aan de wijn zit, als dat je binnen het huwelijk seks hebt, je nog eens flinke dorst kunt krijgen. Vandaar dat ik ook liever een affaire wil met wijn, dan trouwen.Reva schreef:Maar je man hoeft er toch ook niet elke avond in? Dus wijn ook niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben het er nog steeds niet mee eens.June schreef:Jongens, als je trouwt krijg je in principe el Mbke dag minstens een kus of een knuffel --> lichamelijk contact. Dat lijkt me niet handig met wijn, dat het dagelijks aan of in je lichaam zit.
Oké, mag hoor.
Gast- Gast
Nee, maar jij hebt V. En die is ook leuk en geeft je blijkbaar elke dag aandacht en een kus.June schreef:Daar zijn de meningen ook over verdeeld. Ik zou nooit met wijn willen trouwen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, wil je die hand even lenen....oOErinOo. schreef:Die is echt cool!!! Lenen??
Als jij dat lekker vindt! Maar dat shirt is echt geniaal!
Laatst aangepast door .oOErinOo. op vr 4 nov 2011 - 12:46; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ah, je wilt MIJN hand lenen. Daar heb ik geen probleem mee.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Haha, wil je die hand even lenen....oOErinOo. schreef:Die is echt cool!!! Lenen??
Als jij dat lekker vindt!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat als je net zo veel avonden aan de wijn zit, als dat je binnen het huwelijk seks hebt, je nog eens flinke dorst kunt krijgen. Vandaar dat ik ook liever een affaire wil met wijn, dan trouwen.Reva schreef:Maar je man hoeft er toch ook niet elke avond in? Dus wijn ook niet.
Het ging dan ook niet alleen over seks, bovendien lijkt trouwen met wijn überhaupt niet realistisch.
Gast- Gast
Het hele huwelijk opzich is al niet realistisch.June schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat als je net zo veel avonden aan de wijn zit, als dat je binnen het huwelijk seks hebt, je nog eens flinke dorst kunt krijgen. Vandaar dat ik ook liever een affaire wil met wijn, dan trouwen.Reva schreef:Maar je man hoeft er toch ook niet elke avond in? Dus wijn ook niet.
Het ging dan ook niet alleen over seks, bovendien lijkt trouwen met wijn überhaupt niet realistisch.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat als je net zo veel avonden aan de wijn zit, als dat je binnen het huwelijk seks hebt, je nog eens flinke dorst kunt krijgen. Vandaar dat ik ook liever een affaire wil met wijn, dan trouwen.Reva schreef:Maar je man hoeft er toch ook niet elke avond in? Dus wijn ook niet.
Ik voorzie vooral problemen bij het 'ja' zeggen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, je wilt MIJN hand lenen. Daar heb ik geen probleem mee.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Haha, wil je die hand even lenen....oOErinOo. schreef:Die is echt cool!!! Lenen??
Als jij dat lekker vindt!
Oh yeah!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Het hele huwelijk opzich is al niet realistisch.
Ik hoop van wel! Niet in alle, maar in ieder geval wel in sommige gevallen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maar wat is het plan? Een surpriseparty met de verjaardag van t forum? Allemaal de hele dag niet posten en dan om 20.00 's avonds
SUUURRPPRRIIISSSSEE
?
SUUURRPPRRIIISSSSEE
?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, maar jij hebt V. En die is ook leuk en geeft je blijkbaar elke dag aandacht en een kus.June schreef:Daar zijn de meningen ook over verdeeld. Ik zou nooit met wijn willen trouwen.
De dagen dat ik hem zie gelukkig wel, anders hoef ik iemand niet hoor.
Gast- Gast
Qiara schreef:Smikkell schreef:Het hele huwelijk opzich is al niet realistisch.
Ik weet het ook niet hoor, met dat huwelijk.
Ik zit op mijn telefoon te Internetten, daarom ben ik traag.
Gast- Gast
Dat had ik al door.June schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Het hele huwelijk opzich is al niet realistisch.
Ik weet het ook niet hoor, met dat huwelijk.
Ik zit op mijn telefoon te Internetten, daarom ben ik traag.
Gast- Gast
Reva schreef:Maar wat is het plan? Een surpriseparty met de verjaardag van t forum? Allemaal de hele dag niet posten en dan om 20.00 's avonds
SUUURRPPRRIIISSSSEE
?
Ssst niet verraden!
Gast- Gast
Reva, kom op, je kan beter dan dit!Reva schreef:Maar wat is het plan? Een surpriseparty met de verjaardag van t forum? Allemaal de hele dag niet posten en dan om 20.00 's avonds
SUUURRPPRRIIISSSSEE
?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva, kom op, je kan beter dan dit!Reva schreef:Maar wat is het plan? Een surpriseparty met de verjaardag van t forum? Allemaal de hele dag niet posten en dan om 20.00 's avonds
SUUURRPPRRIIISSSSEE
?
21u?
Gast- Gast
Ja, oma, vertel eens over vroeger.. Toen ze nog met de typmachine op het forum zaten.Reva schreef:Stukjes? Oude typetjes oproepen?
Gast- Gast
Mijn oma zat niet op het forum, die had seks in bosjes en foto's waar de breezerwebcamsnollen anno 2011 jaloers op zouden zijn
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: