DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Suus schreef:Fijn Maura, geniet ervan! Het is vandaag ook echt heerlijk weer om gewoon even een stukje te lopen buiten
Dat ga ik zo ook even doen. Lekker nog even door de "binnenstad" drentelen en dan richting winkel en weer terug.
Gast- Gast
Haha ik las onverantwoordelijkeYouandi schreef:Ohh, klinkt knus Wie zijn de oorspronkelijke eigenaren van deze kindjes?
Reva, ik ben een boek aan het lezen waarbij ik jou met jouw huis zo´n beetje voor me zie in het verhaal. En deze post past daar helemaal bij. Klinkt wel heel gezellig allemaal.
Het boek gaat btw over een vrouw die een kindje vindt in een supermarktkarretje, zonder ouders. Ze neemt het mee naar huis en eenmaal thuis wil ze het kindje ook graag houden. Aan het kindje zit een briefje: "Wie mij vindt, mag me houden". Maar zomaar een gevonden kindje houden is nog niet zo makkelijk
Gast- Gast
Fijn Maura, gebruik van maken!!
Wat knap Suus!! Ik zag het al op je fb staan Super! Ik wou dat ik zoiets kon..
Ik denk dat het prei wordt ja.. of misschien boontjes. Zo ff in de supermarkt kijken.
Ik ga nu eerst op kraamvisite van het zusje van mijn zwager (we zijn in de loop der jaren 'vriendinnen' geworden). Ben heel benieuwd naar het kindje. Vond haar er op de foto's wat vreemd uitzien
Misschien tot later en anders een fijne avond iedereen!
Ik denk dat het prei wordt ja.. of misschien boontjes. Zo ff in de supermarkt kijken.
Ik ga nu eerst op kraamvisite van het zusje van mijn zwager (we zijn in de loop der jaren 'vriendinnen' geworden). Ben heel benieuwd naar het kindje. Vond haar er op de foto's wat vreemd uitzien
Misschien tot later en anders een fijne avond iedereen!
Gast- Gast
Haha, ik denk dat ik de meest talentloze hardloopster ooit ben hoor Maar met veel trainen en doorzettingsvermogen kom ik steeds iets verderYouandi schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, Smikk! Welk boek is het?
Ik ben echt verliefd op deze kindjes, al drie jaar lang. Toen ik studeerde zorgde ik op donderdag en vrijdag altijd voor ze. En nu zie ik ze minder vaak, al bellen ze wel vaak op of staan ze voor de deur als ik bij mijn ouders ben Zijn hun overburen.
Ze hebben ook allebei een sportbroek mee, zodat we lekker konden 'chillen' volgens de oudste. Whaha. Gisteren belde hij, of hij drie knuffels mee mocht, want van mama mocht het niet. Zo lief. Ik had toen hij voor het eerst naar kleuterschool ging al jaren een hamsterknuffel van AH in de auto. En hij vond school zo spannend en we hadden samen een heel verhaal over hamster en die zou dan in de auto weer op hem wachten (in zijn autostoel) en ook weer mee komen ophalen. Afijn, dat beest werd zo belangrijk voor hem en mocht een keer bij hem een weekje logeren. En toen ging hij weer in de auto wonen. Belde hij huilend op met de sneeuw afgelopen winter...of hamster het niet koud had.dus hamster is toen bij hem gaan overwinteren en volgens mij heeft hij hem definitief geadopteerd. Dus hamster is ook mee logeren, want hij slaapt elke nacht in zijn bed sinds de koude winter. Ik denk dat ik hem ga claimen
In mijn slaapkamer hangt ook een tekening van hem die ik afgelopen augustus voor mijn verjaardag kreeg. Ik in mijn twingo, met hem en hamster achterin. Whahahaha.
Ik ben echt verliefd op deze kindjes, al drie jaar lang. Toen ik studeerde zorgde ik op donderdag en vrijdag altijd voor ze. En nu zie ik ze minder vaak, al bellen ze wel vaak op of staan ze voor de deur als ik bij mijn ouders ben Zijn hun overburen.
Ze hebben ook allebei een sportbroek mee, zodat we lekker konden 'chillen' volgens de oudste. Whaha. Gisteren belde hij, of hij drie knuffels mee mocht, want van mama mocht het niet. Zo lief. Ik had toen hij voor het eerst naar kleuterschool ging al jaren een hamsterknuffel van AH in de auto. En hij vond school zo spannend en we hadden samen een heel verhaal over hamster en die zou dan in de auto weer op hem wachten (in zijn autostoel) en ook weer mee komen ophalen. Afijn, dat beest werd zo belangrijk voor hem en mocht een keer bij hem een weekje logeren. En toen ging hij weer in de auto wonen. Belde hij huilend op met de sneeuw afgelopen winter...of hamster het niet koud had.dus hamster is toen bij hem gaan overwinteren en volgens mij heeft hij hem definitief geadopteerd. Dus hamster is ook mee logeren, want hij slaapt elke nacht in zijn bed sinds de koude winter. Ik denk dat ik hem ga claimen
In mijn slaapkamer hangt ook een tekening van hem die ik afgelopen augustus voor mijn verjaardag kreeg. Ik in mijn twingo, met hem en hamster achterin. Whahahaha.
Gast- Gast
Haha, wat leuk! Die kinderen hebben het maar goed met een rotwijf zoals jij.Reva schreef:Haha, Smikk! Welk boek is het?
Het boek heet 'Mijn naam is Hannah'. Alleen het is wel heel zielig, want het kind is flink mishandeld enzo.
Gast- Gast
Smikk. Dat is een heel mooi boek vind ik!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Smikk. Dat is een heel mooi boek vind ik!
+1 Ik heb hem ook gelezen, en vond hem erg mooi.
Gast- Gast
Hooiii!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat heb je gegeten?
Erin- Ratel
Wooooooooooow! Ik ben hier een paar uur niet geweest en nu is er nog nauwelijks een pagina bijgekomen :o
Gast- Gast
Wraps met gehakt, kaas, tomaatjes en mais. Was de tijd vergeten, druk in huis bezig en geen hongergevoel
Gast- Gast
Youandi, is die foto uit het bruiloftkapseltopic (of wat de titel ook was ) met je leerlingen uit groep 3?
Gast- Gast
Ohhh en ik keek vandaag in de brievenbus en toen lag daar een ontzettend lief kaartje van Inge
Gast- Gast
Reva schreef:Youandi, is die foto uit het bruiloftkapseltopic (of wat de titel ook was ) met je leerlingen uit groep 3?
Ja, die dat we de taart aansnijden
Gast- Gast
Youandi schreef:Reva schreef:Youandi, is die foto uit het bruiloftkapseltopic (of wat de titel ook was ) met je leerlingen uit groep 3?
Ja, die dat we de taart aansnijden
Te leuk!
Gast- Gast
We hadden cupcakes voor de kids en gingen deze taart aansnijden:
Sorry als ie groot is, maar ik móet em even showen
Sorry als ie groot is, maar ik móet em even showen
Gast- Gast
Klinkt lekker Maple!!
En Y, waaaaaaaaaaaauw!
En Y, waaaaaaaaaaaauw!
Erin- Ratel
Wauw, wat gaaf zeg Dat vergeten je leerlingen nooit meer! En jullie natuurlijk ook niet
Gast- Gast
I love weddingcakes!! Wedding cupcakes even more hahaha!v Geweldig idee dit voor als ik ooit ga trouwen (als ik überhaupt ooit gevraagd wordt haha)
Erin- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: