DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Mag hopen dat ze hem vaker dan alleen bij het sluiten van de winkel schoonmaken.Qiara schreef:Hello!
Net ging de caissiere de band al schoonmaken, terwijl er nog klanten aan stonden, stom vind ik dat > boodschappen vochtig. Ik deed dat nooit, wachtte met de laatste kassa schoonmaken tot alle klanten weg waren. De gesloten kassa's maakten we vaak al wel schoon. En de vloer na sluitingstijd...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag hopen dat ze hem vaker dan alleen bij het sluiten van de winkel schoonmaken.Qiara schreef:Hello!
Net ging de caissiere de band al schoonmaken, terwijl er nog klanten aan stonden, stom vind ik dat > boodschappen vochtig. Ik deed dat nooit, wachtte met de laatste kassa schoonmaken tot alle klanten weg waren. De gesloten kassa's maakten we vaak al wel schoon. En de vloer na sluitingstijd...
Mijn ervaring is dat de banden alleen bij sluitingstijd schoongemaakt worden / bij het naar huis gaan tegen de avond / als er iets viezigs op is gevallen De vraag is natuurlijk hoe schoon hij echt wordt...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
De hele dag door afwisselend vlees, brood, fruit en mensenhanden op die band en dat alleen aan het eind van de dag schoonmaken?
Gast- Gast
Tja, meeste is wel verpakt...
Qiara- Ratel
Weird shirt
Qiara- Ratel
Die is echt cool!!! Lenen??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Haha, wil je die hand even lenen....oOErinOo. schreef:Die is echt cool!!! Lenen??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haha, wil je die hand even lenen....oOErinOo. schreef:Die is echt cool!!! Lenen??
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Reva schreef:Ik wil met wijn trouwen.
Lijkt me niet verstandig, dan heb je dagelijks lichamelijk contact!
Gast- Gast
En die sjaal dan, Reva? IS die liefde al weer uit?
IK zou met wijn niet willen trouwen. Ik zou met wijn wel een affaire willen. Een hete, passievolle minnaar.
IK zou met wijn niet willen trouwen. Ik zou met wijn wel een affaire willen. Een hete, passievolle minnaar.
Gast- Gast
Trouwen is geen garantie op seks. Dus dan zou het nergens op slaan.Reva schreef:Of gaat t over seks?
Gast- Gast
Ik ook niet, maar misschien in die zin dat het dan elke dag in je systeem zit en dat ongezond is
Qiara- Ratel
1 dat is niet ongezond.Qiara schreef:Ik ook niet, maar misschien in die zin dat het dan elke dag in je systeem zit en dat ongezond is
2 dan slaat het nog nergens op.
Gast- Gast
Jongens, als je trouwt krijg je in principe elke dag minstens een kus of een knuffel --> lichamelijk contact. Dat lijkt me niet handig met wijn, dat het dagelijks aan of in je lichaam zit.
Gast- Gast
1. Volgens mij zijn de meningen erover verdeeld... Ik dacht eigenlijk van wel, maar hangt misschien ook wel van de soort af..
2. Ok...
Maar waarom niet, June?
2. Ok...
Maar waarom niet, June?
Qiara- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: