DagCafé
+26
Pompoen
SleepingBeauty
dolfijntje24
xxDila
Lavendel
Zininzon
luenca
Sjaantje
Chocolate Cookie
Curious
Jordana
May
Tullow
GreenGrass
Rovine
Rush
Suus
Jade
Lotus
VeryCherry
Snoes
Qiara
Burn
Alex
Erin
ExpressoB
30 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Lotus schreef:Ongesteld zijn is stom. Dat is iets wat ik ook echt niet mis.
ja heel stom als je niet met kinderen bezig bent hahah Dus nee heb het ook liever niet op zich. Wel fijn is dat ik weet dat het dan nog goed is
Gast- Gast
Ik ben al nooit ongesteld
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik de laatste maanden ook niet meer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pff ongesteld... praat me er niet van!
Ben nu gestopt met de pil dus weer iedere maand feest
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nobucta schreef:Ik had mijn post al aangepast, jij kwam ertussen gepiept.
Wij zijn ook gestopt met roken, ik ben al heel lang bezig daarmee, maar werd steeds in de verleiding gebracht door vriend. Als het voor mijn neus ligt pak ik het gewoon. Vriend is nu de hele tijd bezig met lollies. Maar roken is gewoon een debiel dure hobby.
oow hahaha
wat goed dat jullie gestopt zijn! Ja zou zo graag willen maar ja ik heb makkelijk praten. Ach als hij al minder in 1e instantie ben ik ook al blij
Ben jij in 1x gestopt?
Ja, maar wel een aantal keer weer begonnen. Maar stoppen op zich is helemaal niet moeilijk, lichamelijke ontwenning heb ik nooit last van gehad. Het is alleen moeilijk de fout niet in te gaan na een maand, wanneer die motivatie weggezakt is.
Minderen werkt bij ons echt niet, als het er is moet het op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Daisy schreef:Pff ongesteld... praat me er niet van!
met de pil ben je toch ook ongesteld??
Gast- Gast
Nee ik slik de pil altijd doorTheedoosje schreef:Hoezo Rush? Heb j spiraaltje of zo?
Rush- Lady Post-a-lot
Nobucta schreef:Theedoosje schreef:Nobucta schreef:Ik had mijn post al aangepast, jij kwam ertussen gepiept.
Wij zijn ook gestopt met roken, ik ben al heel lang bezig daarmee, maar werd steeds in de verleiding gebracht door vriend. Als het voor mijn neus ligt pak ik het gewoon. Vriend is nu de hele tijd bezig met lollies. Maar roken is gewoon een debiel dure hobby.
oow hahaha
wat goed dat jullie gestopt zijn! Ja zou zo graag willen maar ja ik heb makkelijk praten. Ach als hij al minder in 1e instantie ben ik ook al blij
Ben jij in 1x gestopt?
Ja, maar wel een aantal keer weer begonnen. Maar stoppen op zich is helemaal niet moeilijk, lichamelijke ontwenning heb ik nooit last van gehad. Het is alleen moeilijk de fout niet in te gaan na een maand, wanneer die motivatie weggezakt is.
Minderen werkt bij ons echt niet, als het er is moet het op.
Oh oke nou toch knap hoor! Kan niet uit ervaring spreken dus geen idee hoe het is te stoppen na zoveel jaar.
EN ja hier voordeel dat ik haal en hij anders naar buiten moet en hij dat momenteel dus moeilijk vind
Maar goed als hij echt nodig heeft voor zijn gevoel weet ik niet of hij dan toch gaat hahah.
Gast- Gast
Rush schreef:Nee ik slik de pil altijd doorTheedoosje schreef:Hoezo Rush? Heb j spiraaltje of zo?
Dat is toch niet goed?
Gast- Gast
Middag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Daisy schreef:Pff ongesteld... praat me er niet van!
met de pil ben je toch ook ongesteld??
Ja maar omdat ik behoorlijk last heb van menstruatie pijn slikte ik toen 3 strips achter elkaar en dan pas ongesteld.
Maar nu dus niet en heb ik er iedere maand weer last van!
Gast- Gast
Hee TD, niet werken?
Snoes- Lady Post-a-lot
Dat maakt helemaal niets uit :-)Theedoosje schreef:Rush schreef:Nee ik slik de pil altijd doorTheedoosje schreef:Hoezo Rush? Heb j spiraaltje of zo?
Dat is toch niet goed?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben ook nog steeds gestopt met roken!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik slikte de pil ook altijd door, was wel handigRush schreef:Dat maakt helemaal niets uit :-)Theedoosje schreef:Rush schreef:Nee ik slik de pil altijd doorTheedoosje schreef:Hoezo Rush? Heb j spiraaltje of zo?
Dat is toch niet goed?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Hee TD, niet werken?
nee onverwachts toch vrij
En over de pil> dat vertelde de ha of zo mij vroeger volgens mij....maar ja das allang geleden hahaha
Gast- Gast
Ik heb geen idee. Je lichaam breekt het zelf ook wel af en dat maakt verder helemaal niets uit. Die stopweek is helemaal niet nodig, maar geeft veel vrouwen een veilig gevoel. Ter onrechte, want zwanger kan je ook een bloeding krijgen in je stopweek.Theedoosje schreef:
En over de pil> dat vertelde de ha of zo mij vroeger volgens mij....maar ja das allang geleden hahaha
Rush- Lady Post-a-lot
Fijn TD!
Mijn huisarts zei juist dat het geen kwaad kon. Ik slikte meestal 3 strippen achter elkaar en deed dan een stopweek. Vond dat altijd wel handig hoor, zolang niet ongesteld.
Mijn huisarts zei juist dat het geen kwaad kon. Ik slikte meestal 3 strippen achter elkaar en deed dan een stopweek. Vond dat altijd wel handig hoor, zolang niet ongesteld.
Snoes- Lady Post-a-lot
Stoppen met roken zou eigenlijk heel makkelijk moeten zijn, je hoeft er niks voor te doen.
Maar goed dat je niet meer haalt TD! Hierdoor wordt de drempel voor hem ook veel hoger om weer te beginnen omdat hij daadwerkelijk actie moet ondernemen. En in de tijd dat hij die actie onderneemt heeft hij nog de kans zich te bedenken.
Maar goed dat je niet meer haalt TD! Hierdoor wordt de drempel voor hem ook veel hoger om weer te beginnen omdat hij daadwerkelijk actie moet ondernemen. En in de tijd dat hij die actie onderneemt heeft hij nog de kans zich te bedenken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
haha nou dan zal het wel goed zijn Boeiend als het voor jullie werkt(e) prima toch
Gast- Gast
Ja absoluut. Zou niet eens weten wanneer ik voor de laatste keer ongesteld was. Heb geen eens tampons in huis.
Rush- Lady Post-a-lot
Hoi PB! Hoe gaat het met je?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40