Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

+13
Laced
Zininzon
Eris
Fairlight
Fayebella
Bruintje Beer
Raindrop
Wondergirl2
Roxi3
Pien
Lindsya
Makamba
ExpressoB
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bij weljke energieleverancier zitten jullie? - Pagina 2 Empty Re: Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

Bericht  Eris vr 31 dec 2010 - 2:44

Ik zit bij Eneco en ben daar erg tevreden over. Mijn ervaring is dat de prijzen allemaal niet zo gek veel verschillen. Bij mij zou het bij de goedkoopste leverancier 15 euro op jaar basis goedkoper zijn. Daar ga ik dus geen moeite voor doen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij weljke energieleverancier zitten jullie? - Pagina 2 Empty Re: Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

Bericht  Zininzon vr 31 dec 2010 - 6:09

Electrabel, sinds 2 maand.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop vr 31 dec 2010 - 6:21

Wondergirl2 schreef:
Purple schreef:
Wondergirl2 schreef:
De Essent sluit haar klanten nooit zelf af, dat gebeurt door een netwerkbedrijk. Ook word je nooit zomaar afgesloten. Je wordt als het goed is eerst gebeld en er volgen nog 2 brieven en een bezoekje van het netwerkbedrijf. mocht er dan nog geen leverancierscontract zijn, dan pas word je afgesloten.

.
Ja, dat gebeurd door Enexis. Dat weet ik ook wel. En wij zijn niet eerst gebeld en hebben ook niet eerst 2 brieven gehad, het was een fout van hun! Wie ben jij om mijn verhaal zo in twijfel te trekken zeg.

Wie ik ben om jouw verhaal in twijfel te trekken...... Ik werk bij een netwerkbedrijf. Vandaar.

Ik vind het nog steeds een raar verhaal, maar ik ga er vanwegen je manier van doen tegen mij verder niet op in.

En ik werk voor een energieleverancier Wink
Ik zou ook zeker boos zijn als ze bij mij gas en elektriciteit afsluiten en ik denk ook dat ik dan over zou stappen. Maar er kunnen meerdere oorzaken van zijn waarom het afgesloten werd. Hebben ze nooit gezegd waarom het afgesloten werd?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced vr 31 dec 2010 - 6:56

Essent. Hebben een tussenwoning van 115m2 en betalen maandelijks €81,00.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 12:03

Wij zitten bij Essent en zijn er tevreden over.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Winegum zo 2 jan 2011 - 4:36

Wij zitten bij Nuon, ben er ook erg tevreden mee.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pussycat zo 2 jan 2011 - 5:46

Wij zitten bij energiedirect en tot nu toe geen problemen mee.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 6:54

Snowflake schreef: Hebben ze nooit gezegd waarom het afgesloten werd?
Zoals ik aangaf, ze hebben het een fout gemaakt en dus het verkeerde huis afgesloten. :shock: Inmiddels krijgen we een behoorlijk groot bedrag schadevergoeding.

Gast
Gast

Bericht  M-G zo 2 jan 2011 - 10:12

Essent maar die zal ik je zeker niet aan raden. Iets simpels als je voorschot verhogen is blijkbaar nog te moeilijk. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en ze zijn een ster in mensen aan het lijntje houden en van het kastje naar de muur sturen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: