Niet lekker in mn vel
+4
Kaboutertje
Curious
TGR
Vlegel
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Niet lekker in mn vel
Thanks voor de berichten meiden...
Ben deze week teruggebeld en heb nu 8 nieuwe afspraken geplanned staan. De eerste kon helaas wel pas midden December.
Hoop dat het snel beter gaat.... Sinds ik afgelopen afspraak mn jeugd terug heb moeten halen ben ik eigenlijk continue down geweest En nadat ik afgelopen week heb gehoord dat mn ex een ander heeft is het helemaal erger geworden
Hopelijk gaan de volgende afspraken snel enigszins helpen
Ben deze week teruggebeld en heb nu 8 nieuwe afspraken geplanned staan. De eerste kon helaas wel pas midden December.
Hoop dat het snel beter gaat.... Sinds ik afgelopen afspraak mn jeugd terug heb moeten halen ben ik eigenlijk continue down geweest En nadat ik afgelopen week heb gehoord dat mn ex een ander heeft is het helemaal erger geworden
Hopelijk gaan de volgende afspraken snel enigszins helpen
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Re: Niet lekker in mn vel
Was al benieuwd hoe het nu met je gaat, helaas niet zo goed Jammer dat de volgende afspraak nog even duurt. Heb je zelf ook wel het gevoel dat je hiermee verder kan komen? Misschien kan je een mail sturen met de vraag of je nu zelf iets kan doen tot je eerste afspraak omdat het nu niet zo goed met je gaat, misschien hebben ze een tip? Al het begin is moeilijk maar je kan trots op jezelf zijn, onthoud dat het hierna meestal alleen maar beter gaat Sterkte
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit niet zo lekker in mijn vel
» Niet zo lekker in mijn vel..
» bah niet lekker vandaag
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
» kleertjes die niet lekker zitten?
» Niet zo lekker in mijn vel..
» bah niet lekker vandaag
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
» kleertjes die niet lekker zitten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: