Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  GreenGrass di 1 nov 2011 - 7:53

Evy schreef:Mijn moeder heeft stoofperen klaargemaakt met een hele fles bessen laughcry

*mist het knopje like*
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:55

ExpressoB schreef:
Smikkell schreef:
ExpressoB schreef:Hoe gebruik je dat spul van ritual?
Wat ik postte? Dat smeer ik in mijn nek, en daarna ga ik kapot van het branderige gevoel.. Heerlijk!

Ja, dat spul. Waar is het precies voor en werkt het ook?!
Het is een stress relief serum met chinese mint & Yi Yi Ren. Het verkoelt en ontspant, en je kunt het smeren in je nek, op je slapen of op je voorhoofd. Het verkoelt inderdaad, of eigenlijk wordt het erg warm. Ik vind het lekker. Het smeert ook lekker en het ruikt lekker. Je voelt iig echt dat je iets hebt gesmeerd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 1 nov 2011 - 7:55

Avond!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:57

Ik ga mij zelf eens onder de kont schoppen (zo ver dat lukt :P) om weer op de hometrainer te gaan...

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 1 nov 2011 - 7:58

Hmm oke, hou ook wel van zulke dingetjes. Cadeautje voor sint/kerst ofzo;)
Mijn vriend gebruikt ook altijd die hothamam scrub die ruikt zo lekker, andere scrub moet hij niet. Laatst had ik een andere gegeven (niet van rituals) die was voor homo's hahaha, was niet grof genoeg dus:P

Ik heb rituals spul voor onder de douche, zo weinig van nodig en schuimt heerlijk en de geur ook:)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Snoes di 1 nov 2011 - 7:59

Veel plezier TD! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:00

Dank je Snoes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:01

ExpressoB schreef:Hmm oke, hou ook wel van zulke dingetjes. Cadeautje voor sint/kerst ofzo;)
Mijn vriend gebruikt ook altijd die hothamam scrub die ruikt zo lekker, andere scrub moet hij niet. Laatst had ik een andere gegeven (niet van rituals) die was voor homo's hahaha, was niet grof genoeg dus:P

Ik heb rituals spul voor onder de douche, zo weinig van nodig en schuimt heerlijk en de geur ook:)
Ja, die ruikt echt zó lekker. Scrub kun je ook goed/makkelijk en goedkoop zelfmaken. Dan is het ook vrij grof en kun je eventueel een geur toevoegen die hij lekker vindt. Toppunt van liefde!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 1 nov 2011 - 8:01

Oeh dat rituals spul ga ik ook maar eens kopen!
Ohnee ik kan niks kopen want mijn portemonnee is heel erg kwijt. Cry
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:03

Dus als iets niet grof genoeg is, is het voor homo's? Ik zie me al staan bij de grindleveranciers. Heeft u niks groffers, deze is voor homo's.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:04

Smikkell, hoe maak je zelf scrub dan?
Ik heb ook Rituals Scrub, maar vriend wil niet naar "viooltjes" ruiken en de body scrub van Axe die hij heeft is echt té smerig qua geur en kleur dat ik gráág met een alternatief kom!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 1 nov 2011 - 8:04

Smikkell schreef:Heftig, Pompoen.

Vervelend om te lezen dat je het geloof verliest. Ik gun het je zo. Ik hoop dat het revalidatietraject je ergens gaat brengen. Ik vind het dapper dat je het aangaat, al klinkt dapper misschien wat gek. Want hoeveel keus heb je en hoeveel heb je te verliezen. Maar toch is het niet zomaar een keus. Misschien juist door het zware wat er aanhangt.

Als er eenmaal iets uit balans is in je lichaam, doet de rest gezellig een voor een mee.

Eigenlijk ben ik het geloof al lang verloren, ik zit gewoon te wachten tot iemand zegt: sorry maar dit word nooit meer beter. Alleen dat doet niemand dus ga ik maar door. En dat is eigenlijk al zeker 4/5 maanden zo eigenlijk...

Ik zie een revalidatiecentrum een beetje als een nieuwe kans, en een laatste kans ook eigenlijk. Alleen weet ik nog niet wat er verder nog tussendoor gaat komen. Operatie misschien, ik weet het niet. Ik wacht het nu ook maar even af. Komt wel goed, uiteindelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Lavendel di 1 nov 2011 - 8:04

Vertel je vriend dat maar dat scrubben sowieso niet mannelijk is als hij zo pietluttig is Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:05

Oreo schreef:Smikkell, hoe maak je zelf scrub dan?
Ik heb ook Rituals Scrub, maar vriend wil niet naar "viooltjes" ruiken en de body scrub van Axe die hij heeft is echt té smerig qua geur en kleur dat ik gráág met een alternatief kom!
Ik was al even aan het zoeken. Ik heb de blog opgeslagen in mijn favorieten, maar daar sla ik nogal veel op DagCafé - Pagina 4 394967

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 1 nov 2011 - 8:07

Smikkell schreef:
ExpressoB schreef:Hmm oke, hou ook wel van zulke dingetjes. Cadeautje voor sint/kerst ofzo;)

Ja, die ruikt echt zó lekker. Scrub kun je ook goed/makkelijk en goedkoop zelfmaken. Dan is het ook vrij grof en kun je eventueel een geur toevoegen die hij lekker vindt. Toppunt van liefde!

Hoe maak je dat dan?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:07

Ik wacht rustig af, Smikkell smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:07

Olijfolie en zout (of suiker). En dan kan je essentiele olie toevoegen naar smaak smile

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel di 1 nov 2011 - 8:07

jaaaaa mag ik je terug schoppen TD!? Heb je de laaste periode zovaak bij mij gedaan!!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  ExpressoB di 1 nov 2011 - 8:08

Reva schreef:Dus als iets niet grof genoeg is, is het voor homo's? Ik zie me al staan bij de grindleveranciers. Heeft u niks groffers, deze is voor homo's.

Wuhahaha, had het toch echt alleen over de scrub!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:09

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Heftig, Pompoen.

Vervelend om te lezen dat je het geloof verliest. Ik gun het je zo. Ik hoop dat het revalidatietraject je ergens gaat brengen. Ik vind het dapper dat je het aangaat, al klinkt dapper misschien wat gek. Want hoeveel keus heb je en hoeveel heb je te verliezen. Maar toch is het niet zomaar een keus. Misschien juist door het zware wat er aanhangt.

Als er eenmaal iets uit balans is in je lichaam, doet de rest gezellig een voor een mee.

Eigenlijk ben ik het geloof al lang verloren, ik zit gewoon te wachten tot iemand zegt: sorry maar dit word nooit meer beter. Alleen dat doet niemand dus ga ik maar door. En dat is eigenlijk al zeker 4/5 maanden zo eigenlijk...

Ik zie een revalidatiecentrum een beetje als een nieuwe kans, en een laatste kans ook eigenlijk. Alleen weet ik nog niet wat er verder nog tussendoor gaat komen. Operatie misschien, ik weet het niet. Ik wacht het nu ook maar even af. Komt wel goed, uiteindelijk.
Ik zou graag schrijven dat je er wat positiever in moet staan, maar ik ben de laatste die dat kan zeggen denk ik. Ik geloof er zelf soms ook niet in en snap en herken je frustratie wel. In hoeverre het te vergelijken is.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 1 nov 2011 - 8:09

Lavendel schreef:Vertel je vriend dat maar dat scrubben sowieso niet mannelijk is als hij zo pietluttig is Wink

Hij schrubt zn borst/buik met die scrub en scrubhandschoen en dan gaat hij met een vrouwenscheermes scheren en
het is toch een echte man
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 1 nov 2011 - 8:10

Reva schreef:Olijfolie en zout (of suiker). En dan kan je essentiele olie toevoegen naar smaak smile

Ik eet geen scrub hoor haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:11

Reva schreef:Olijfolie en zout (of suiker). En dan kan je essentiele olie toevoegen naar smaak DagCafé - Pagina 4 561177
Jaahaa, maar een leuke werkbeschrijving en tips over glazen potjes die je zelf, gratis, kunt verzamelen. En een lijst met tips over hoe en welke geuren (producten) je kunt toevoegen is veel handiger en leuker.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 1 nov 2011 - 8:11

ExpressoB schreef:
Lavendel schreef:Vertel je vriend dat maar dat scrubben sowieso niet mannelijk is als hij zo pietluttig is Wink

Hij schrubt zn borst/buik met die scrub en scrubhandschoen en dan gaat hij met een vrouwenscheermes scheren en

En wel een gladde man!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 8:14

Lavendel schreef:
ExpressoB schreef:

En wel een gladde man!
Zonder ingegroeide haren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven