DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Wie neemt nou weer zijn laptop mee naar het toilet (Smikkell dus) haha. *edit* en Reva
Zolang zit ik nooit op de w.c. en zit je dan in je eigen stank te internetten hahah bah.
Zolang zit ik nooit op de w.c. en zit je dan in je eigen stank te internetten hahah bah.
Laatst aangepast door ExpressoB op di 1 nov 2011 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan de tijd daar wel echt vergeten ja.Reva schreef:Ik zit ook altijd heel lekker op de wc. Kan rustig een half uur op de wc zitten forummen of wat dan ook. Maar dan ben ik ondertussen niet bezig met het echte wcwerk, dan heb ik al doorgetrokken etc, maar zit ik er gewoon nogEn ik ben blij, want ik slaap niet alleen vannacht
Gast- Gast
Het zorgt ervoor dat je wat langer zitExpressoB schreef:Wie neemt nou weer zijn laptop mee naar het toilet (Smikkell dus) haha.
Gast- Gast
Whahaha agossie, ik zit mijn 17-jarige neefje te pesten... Hij noemde mij kleintje Wat nou kleintje, ik heb jouw luiers nog verschoond, broekie.
Gast- Gast
Mijn badkamer ruikt nu trouwens heerlijk. Ik doe: hoeveel verschillende Rituals producten kun je gebruiken tijdens één douchebeurt.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik stink niet.
Nee jij niet.. zegt mijn vriend ook altijd, "ik ruik naar roosjes"
Alleen zijn poep niet.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik stink niet.
Nee jij niet.. zegt mijn vriend ook altijd, "ik ruik naar roosjes"
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn badkamer ruikt nu trouwens heerlijk. Ik doe: hoeveel verschillende Rituals producten kun je gebruiken tijdens één douchebeurt.
Ik heb een Rituals filiaal geopend in mijn kast.
Gast- Gast
Tof. Speciaal voor mij!!Reva schreef:Smikkell schreef:Mijn badkamer ruikt nu trouwens heerlijk. Ik doe: hoeveel verschillende Rituals producten kun je gebruiken tijdens één douchebeurt.
Deze is zo fijn:
Gast- Gast
Zo mijn nagels zijn droog, nu maar de was ophangen.
Maple schreef:Whahaha agossie, ik zit mijn 17-jarige neefje te pesten... Hij noemde mij kleintje Wat nou kleintje, ik heb jouw luiers nog verschoond, broekie.
whahaha
Gast- Gast
Jij wel, maar vinden jouw darmen dat ook?Theedoosje schreef:Ik zit het liefst zo kort mogelijk op de wc
Maar goed ieder haar ding
Gast- Gast
I Rituals. Vooral de geur Sweet orange & cedar.
Het duurt vandaag echt te lang voordat GTST eens begint. I'm bored :s
Het duurt vandaag echt te lang voordat GTST eens begint. I'm bored :s
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe gebruik je dat spul van ritual?
Ik vind het echt stom als mensen dat tegen me zeggen. Een man bij mij op school zegt dat ook altijd in de kantine, vooral tegen zijn collega's of tegen mijn docenten en het is nog waar ookTheedoosje schreef:Maple schreef:Whahaha agossie, ik zit mijn 17-jarige neefje te pesten... Hij noemde mij kleintje Wat nou kleintje, ik heb jouw luiers nog verschoond, broekie.
whahaha
Gast- Gast
Wat ik postte? Dat smeer ik in mijn nek, en daarna ga ik kapot van het branderige gevoel.. Heerlijk!ExpressoB schreef:Hoe gebruik je dat spul van ritual?
Laatst aangepast door Smikkell op di 1 nov 2011 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij wel, maar vinden jouw darmen dat ook?Theedoosje schreef:Ik zit het liefst zo kort mogelijk op de wc
Maar goed ieder haar ding
Nou ik blijf wel zo lang tot het leeg is hahah. En heb daarna nergens last van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tof. Speciaal voor mij!!Reva schreef:Smikkell schreef:Mijn badkamer ruikt nu trouwens heerlijk. Ik doe: hoeveel verschillende Rituals producten kun je gebruiken tijdens één douchebeurt.
Deze is zo fijn:
Jaaaa die is zo lekker. En dan de spray in op mn bed en kussen van dezelfde lijn
Gast- Gast
M'n brownies zijn gelukt!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:M'n brownies zijn gelukt!!
yes! Goed man!
Oh ik heb ook zin om cakejes te bakken maar is zooo niet goed voor mij
Gast- Gast