DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Hallloowww!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Rush schreef:M'n brownies zijn gelukt!!
Ik heb hem gevangen hoor
GreenGrass- Kletskop
Smikkell schreef:Maar het komt je herstel ten goede als je er ook gemotiveerd en met iets meer plezier naartoe gaat. Je moet geen tress en verkrampte spieren krijgen van zo'n bezoek. Lastig he, om zo vast te zitten.
Hoelang gaat 't revalidatieprogramma duren? Of weet je nog niet zoveel over wat en hoe?
Ja klopt, dat is ook al de hele tijd een groot probleem. Ik heb gewoon het geloof verloren dat het kan. De hoop niet hoor, maar ik verwacht ook gewoon echt niets meer. Ik durf dat ook niet meer, zo veel teleurstellingen gehad. En tegelijkertijd leg ik de lat heel hoog, waardoor elke vooruitgang een beetje schamel afsteekt tegen wat ik eigenlijk vind dat ik moet kunnen. Dat is ook één van de redenen waarom ik graag naar een revalidatie-centrum wil. Omdat ze daar ook op dat gebied beter kunnen inspelen. Want hoe lief mijn fysio ook is, ze kan dat gewoon niet, ze snapt het ook niet echt, hoe hard ze ook probeert. 't is echt een geweldig mens en eigenlijk wil ik geen afscheid van haar nemen, als iemand me kan motiveren om door te gaan is zij het wel. Maar zelfs dat lukt niet altijd.
En op zich is het niet dat mijn spieren verkrampen van de fysio, ik word eerder stijf van geen fysio. Maar ik heb dus, daar mijn heupproblemen, ook problemen met mijn bil en rug. En dat is gewoon echt nauwelijks te verhelpen omdat ik nog te veel last van die heup heb waardoor ik die problemen in stand houd (denk aan scheef lopen, nog steeds rechts minder kracht dan links, mank lopen etc.).
Ik weet nog helemaal niets over het revalidatiegebeuren. Ik ben aangemeld, als het goed is en dat is het ook. Daar is alles mee gezegd. Ik krijg eerst een intake geloof ik waarbij ze gaan bepalen of ze me kunnen helpen en hoe. En verder weet ik er niets van, maar het zal een bepaalde periode zijn en dan een aantal dagdelen per week. Zoiets.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
oooh ik wil ook brownies!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Theedoosje schreef:Heej GG. Hoe staat het met de liefde?
Heb m net nog gesproken hij ging nog even sleutelen. Er begint denk ik bij mij wat te kriebelen. Alleen tussen hem en zijn ex heeft het 5 maanden geduurd voordat het officieel werd, ik heb dus nog even te gaan . Zijn stiefmoeder heeft trouwens wel opgemerkt dat hij wel heel veel met zijn telefoon in zijn hand zit en elke keer opmerkt dat er niets is...
GreenGrass- Kletskop
Hahaha, ga maar in de rij staan.Lavendel schreef:oooh ik wil ook brownies!
Op Facebook heb ik al zo`n 5 gegadigden voor een stukje
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dit was het vandaag:
Laatst aangepast door Smikkell op di 1 nov 2011 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:5 maanden GG Hoop dat het bij jullie eerder is
Ha ik zie het wel, weet ook nog niet precies wat ik voor hem voel!
GreenGrass- Kletskop
Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Ik heb peren, appels, pruimen, kiwi's en druiven
Lavendel- Ratel
GreenGrass schreef:Theedoosje schreef:5 maanden GG Hoop dat het bij jullie eerder is
Ha ik zie het wel, weet ook nog niet precies wat ik voor hem voel!
oh oke ach komt vast goed
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Hmm klinkt hier als hetzelfde dilemma
TD: ach wat komt dat komt, het is leuk nu! Daarbij wil ik hem wel beter leren kennen
GreenGrass- Kletskop
Heftig, Pompoen.
Vervelend om te lezen dat je het geloof verliest. Ik gun het je zo. Ik hoop dat het revalidatietraject je ergens gaat brengen. Ik vind het dapper dat je het aangaat, al klinkt dapper misschien wat gek. Want hoeveel keus heb je en hoeveel heb je te verliezen. Maar toch is het niet zomaar een keus. Misschien juist door het zware wat er aanhangt.
Als er eenmaal iets uit balans is in je lichaam, doet de rest gezellig een voor een mee.
Vervelend om te lezen dat je het geloof verliest. Ik gun het je zo. Ik hoop dat het revalidatietraject je ergens gaat brengen. Ik vind het dapper dat je het aangaat, al klinkt dapper misschien wat gek. Want hoeveel keus heb je en hoeveel heb je te verliezen. Maar toch is het niet zomaar een keus. Misschien juist door het zware wat er aanhangt.
Als er eenmaal iets uit balans is in je lichaam, doet de rest gezellig een voor een mee.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Misschien wil er iemand met je ruilen?
Gast- Gast
Reva schreef:Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Probably not
Lavendel- Ratel
Voor stoofperen ga ik ver.Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Probably not
Gast- Gast
Als je een fruitsalade voor mij maakt, mag je best een brownie?Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Probably not
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Voor stoofperen ga ik ver.Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Probably not
Oooooh, lekker!
*belt mama*
Gast- Gast
Kan mama ook een pannetje in de kast afleveren?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor stoofperen ga ik ver.Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:Ik wil patat, en brownies en al die rituals producten.
Probably not
Oooooh, lekker!
*belt mama*
Gast- Gast
Maple schreef:Patat.Evy schreef:Friet is op!
Ik word niet graag tegengesproken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mijn moeder heeft stoofperen klaargemaakt met een hele fles bessen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Wat ik postte? Dat smeer ik in mijn nek, en daarna ga ik kapot van het branderige gevoel.. Heerlijk!ExpressoB schreef:Hoe gebruik je dat spul van ritual?
Ja, dat spul. Waar is het precies voor en werkt het ook?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: