Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

+48
Hoochie
Happydobby
Sweety
minoessepoes
Arwyn
Fayebella
Parisienne
TGR
Atelier Madame
Barbabella
Starla
Pomodori
Caro
MiKa
Niekske
Toet
CarpeDiem
TukTuk
Rush
Flippin' Bitch
Eris
Esperanza
Inge
bolus26
PluDan
slaatje
Sjirafje
Lotus
Prosecco
Jeanette
Polly
ijsjemeisje
kwak
girli
Alex
_DoI
Caramba
Burn
Sarah1985
Zonnetje
Liz
GreenGrass
Kabouter
Salander
SleepingBeauty
Marin
Snoes
claudiaveronique
52 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 22:22

Ik heb echt een ontzettende hekel aan O&N en dit jaar is gewoon net zoals andere jaren gewoon lekker thuis !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Pomodori wo 2 nov 2011 - 22:25

Ik heb niet veel met oud en nieuw. Normaal vierden we het thuis of bij familie (is niet veel aan).

Maar vorig jaar zijn we voor het eerst met vrienden een stedentrip gaan maken en hebben het toen in Lissabon gevoerd. Dat was erg gaaf. Dit jaar gaan we Berlijn onveilig maken. Ik heb er zin in!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  slaatje wo 2 nov 2011 - 22:29

Pomodori schreef:Ik heb niet veel met oud en nieuw. Normaal vierden we het thuis of bij familie (is niet veel aan).

Maar vorig jaar zijn we voor het eerst met vrienden een stedentrip gaan maken en hebben het toen in Lissabon gevoerd. Dat was erg gaaf. Dit jaar gaan we Berlijn onveilig maken. Ik heb er zin in!

En, vond Lissabon het lekker om gevoerd te worden? :p
Wat een leuk idee om het elk jaar ergens anders te vieren :-) Veel plezier alvast.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Starla do 3 nov 2011 - 0:15

1 januari heb ik vroege dienst, dus ik ga lekker thuis oliebollen eten, vuurwerk kijken, en dan mijn bedje in.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Barbabella do 3 nov 2011 - 0:40

Nog geen idee, ik wil naar Awakenings maar weet nog niet of er iemand met me meegaat laughcry
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Atelier Madame do 3 nov 2011 - 1:04

Ja dat gedoe begint nu al :P Voorheen vierde ik het altijd in mn studentenhuis, maar ja dit is het eerste jaar dat ik samenwoon in ons huisje dus het studentenhuis is geen optie meer. In het buitenland vieren wordt m sowieso niet want ik moet waarschijnlijk nieuwjaardsdag gewoon werken. Feestje in de stad is een optie, maar heb alleen maar vrijgezelle meiden om mee te gaan dus dat vind mn vriend weer niets (en wil het sowieso graag samen met mn lief vieren). Zijn vrienden wonen in een minidorpje en das weer niet te bereizen voor mn werk de dag erna dus das ook geen optie :P.. denk dat het gewoon thuis wordt met wat mensen uitnodigen ofzo
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 1:14

Ik vind het altijd leuk om het in het buitenland te vieren (tot nu toe in Zürich, Budapest en Praag geweest), maar hoogzwanger of net bevallen lijkt me dat helaas niet zo'n strak plan.Wink Dus zullen we gewoon thuis op de bank zitten met oliebollen en iets leuks op tv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  TGR do 3 nov 2011 - 1:23

Het liefst vroeg naar bed met de dekens over me heen. God wat haat ik december.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 2:10

Ik heb nog geen idee. Mijn vriend en ik hebben oud & nieuw nog nooit echt samen gevierd, alleen bij vrienden/familie. Het lijkt me ook wel een lekker om gewoon lekker thuis te blijven. Samen eten, filmpje/tv kijken, etc. N. ligt toch op bed (als het goed is). Aan de andere kant lijkt het me ook wel weer 'saai'. Ga eens peilen wat mijn vriend in gedachten heeft.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Fayebella do 3 nov 2011 - 2:19

Wij gaan met de vriendinnen op stap bij ons in het dorp. Dus veel bekenden, en we gaan 1 januari ook nog, want 2 vriendinnen zijn met oudjaarsdag nog op vakantie en komen de 1ste terug.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Arwyn do 3 nov 2011 - 2:48

Daar ben ik nu nog echt niet mee bezig.
Week van tevoren, dat is vroeg genoeg.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  minoessepoes do 3 nov 2011 - 3:02

We hebben al twee uitnodigingen gehad. De eerste van onze beste vrienden, ze willen met zijn allen naar een huisje en Oud en Nieuw vieren. We hebben nee gezegd omdat het qua werk ed niet te doen is voor ons, ze gaan nu met 12 mensen geloof ik.
Het tweede is een uitnodiging voor een feest waar we 3 keer zijn geweest, vorig jaar ook al niet meer, daar gaat eigenlijk de rest van onze vriendengroep heen. Ook daar hebben we nee tegen gezegd. Daar hadden we gewoon geen zin in.

En we hebben het er al met een vriendin van ons uit Amsterdam over gehad, zij wilde ook wel samen met ons en waarschijnlijk nog wat andere oud en nieuw vieren. Dat hebben we vorig jaar ook met hun gedaan en dat was echt een super avond.

Nieuwjaarsdag zijn we lekker samen thuis, brak waarschijnlijk en gaan we wat lekker koken en samen genieten. Het is 2 uur reizen naar onze ouders en daar zijn we met Sinterklaas, kerst en tussen kerst en oud en nieuw nog tijdens mijn broers verjaardag en dan de eerste week van Januari met mijn moeders verjaardag. Dus nieuwjaardag is voor ons tweeen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Sweety do 3 nov 2011 - 4:07

Ik heb echt geen flauw idee.. Vorig jaar was ik uitgenodigd door mijn nichtje om bij haar en haar vriend, haar ouders en een stelletje het te vieren. Dit jaar wilde ze anders naar mij komen in mijn nieuwe huisje, maar ze verwacht in die week kittens. ( als alles goed gaat ) Ik heb het aan een goede vriend van me gevraagd maar hij maakt nog geen plannen. Dus misschien vier ik het bij mijn ouders thuis.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Happydobby do 3 nov 2011 - 5:07

Ik moet werken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Hoochie do 3 nov 2011 - 7:48

Het liefst zou ik lekker samen een paar dagen weggaan en dan het liefst naar het buitenland, maar ik weet niet of dat gaat gebeuren
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  RYW do 3 nov 2011 - 8:05

De jongens zijn dit jaar bij hun vader in de kerstvakantie, en mijn vriend en ik gaan na de kerst het eerste het beste vliegtuig instappen en lekker met zijn tweetjes op vakantie en liggen dan met Oud en Nieuw waarschijnlijk ergens in het buitenland samen in bed met een glas champagne en volledige rust aan ons hoofd, heeeeerlijk smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 8:44

Werken, vroeg-vroeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 8:45

Ik heb nog geen idee laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Tania do 3 nov 2011 - 8:53

Wij blijven lekker thuis en om 0.15 lig ik lekker in mijn bed waarschijnlijk Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Makamba do 3 nov 2011 - 8:55

Wist ik het maar! Heb echt nog geen idee. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 10:06

RYW schreef:De jongens zijn dit jaar bij hun vader in de kerstvakantie, en mijn vriend en ik gaan na de kerst het eerste het beste vliegtuig instappen en lekker met zijn tweetjes op vakantie en liggen dan met Oud en Nieuw waarschijnlijk ergens in het buitenland samen in bed met een glas champagne en volledige rust aan ons hoofd, heeeeerlijk smile
Heeeeerlijk! I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 10:08

Wat ik me vandaag ineens afvroeg was of er eigenlijk veel restaurants zijn die op 31 dec open zijn.
Het is misschien wel leuk om met een groepje uit eten te gaan en daarna bij ons thuis verder te feesten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  MissBlunt do 3 nov 2011 - 11:26

Ik ben vorig jaar uit eten gegaan met oud&nieuw, bij ons (stad 80000 inwoners) waren 3 restaurants open. Niet veel dus maar 'ons' restaurant zat helemaal vol. Ik vond het erg leuk. Er zat van alles, stelletjes, familie's, vriendengroepen.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 3 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum