Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

+48
Hoochie
Happydobby
Sweety
minoessepoes
Arwyn
Fayebella
Parisienne
TGR
Atelier Madame
Barbabella
Starla
Pomodori
Caro
MiKa
Niekske
Toet
CarpeDiem
TukTuk
Rush
Flippin' Bitch
Eris
Esperanza
Inge
bolus26
PluDan
slaatje
Sjirafje
Lotus
Prosecco
Jeanette
Polly
ijsjemeisje
kwak
girli
Alex
_DoI
Caramba
Burn
Sarah1985
Zonnetje
Liz
GreenGrass
Kabouter
Salander
SleepingBeauty
Marin
Snoes
claudiaveronique
52 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 2 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Sjirafje di 1 nov 2011 - 20:14

Wij vieren normaal altijd met vrienden, maar nu ik bevallen ben en mijn
broer ook een kleine verwacht elk moment....hebben we besloten om in
een kleine familiekring te gourmetten en het rustig aan te doen. Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  - Pagina 2 Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 20:16

Ik heb werkelijk nog geen idee! Voor mijn gevoel is het ook nog maar augustus ofzo.

Gast
Gast

Bericht  slaatje di 1 nov 2011 - 21:23

Joy_ schreef:Ik vier het altijd bij m'n vader (of nou ja bij m'n stieftante thuis) met heel veel champagne, heel veel zelfgebakken oliebollen en heel veel vuurwerk. En dit jaar voor t eerst met ie and die ik echt kan zoenen om 12 uur! I love you

Heerlijk idee is dat he? Een paar jaar terug vierde ik het bij mijn beste vriendin. Daar waren allemaal stellen, met allemaal een kind (die kenden ze van de zwangerschapscursus) het was supergezellig. Maar om 12 uur gingen al die stellen elkaar natuurlijk zoenen, en zat ik daar met mijn ziel onder mijn arm. Een van die stellen had twee honden bij zich, dus die heb ik toen maar even geknuffeld hug (zoenen ging me iets te ver lol! ) Dit jaar gaan we of weer naar die beste vriendin, afhankelijk of haar baby geboren word op of niet lang na de uitgerekende datum, of mijn schat en ik blijven lekker samen thuis. In ieder geval grijp ik dit jaar om twaalf uur heerlijk de liefde van mijn leven. Extra mooi omdat ie me niet lang daarvoor ook ten huwelijk heeft gevraagd I love you
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PluDan di 1 nov 2011 - 22:18

Ik heb ook nog geen idee. Heb er nog niet over nagedacht eerlijk gezegd.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  _DoI di 1 nov 2011 - 22:49

Polly schreef:Dat is leuk, alvast veel plezier! Hoe gaat het met je?
Het gaat naar omstandigheden redelijk goed met mij. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar ik weet dat wij de juiste beslissing hebben gemaakt... Ex woont nog steeds bij mij in maar is op zoek naar eigen woonruimte.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 di 1 nov 2011 - 23:16

ik vier t met mijn man en vrienden, elk jaar bij iemand anders thuis.dan doen we spelletjes en lekker borrelen!
na 12en naar het dorpscafe (kom ik dus 1 keer perjaar)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge wo 2 nov 2011 - 0:16

Werken.
Oudjaarsdag begin ik om 16uur tot nieuwjaarsdag 12uur
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 1:06

Dit jaar voor het eerst eindelijk thuis, met z'n tweetjes. Wil ik al jaren, want wat we ook doen, het valt bijna altijd tegen. Dus lekker kneuterig samen tv kijken, oliebollen eten en champagne drinken. Heerlijk! En om 0.00 waarschijnlijk wel even buurten bij de buren.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 1:22

Ik weet het nog niet. Met vrienden en mijn vriendje iets leuks doen, maar wat weet ik nog niet!

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 2 nov 2011 - 1:26

Ik heb nog geen idee!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Eris wo 2 nov 2011 - 1:34

Ik heb ook nog geen concrete plannen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 nov 2011 - 1:41

Meestal met vrienden
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rush wo 2 nov 2011 - 1:45

Ik weet het niet. M'n vriend is dan altijd bij z`n ouders en zij gaan het vast vreemd vinden dat ik dat niet ben/belangrijk vind. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  TukTuk wo 2 nov 2011 - 3:56

Wij gaan het bij mijn ouders vieren, me vader wilt dit jaar flink wat vuurwerk gaan kopen om dit jaar af te sluiten, aangezien het niet zo'n tof jaar is geweest. En daar hadden ze graag ons (zus + man en ik + vriendlief) bij.

Weet niet wat we precies gaan doen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  CarpeDiem wo 2 nov 2011 - 3:57

Ik weet het nog niet, sowieso samen met m'n vriend, maar waar en met wie weten we nog niet..
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 3:58

Ik ben in ieder geval nieuwjaarsdag vrij, dus dat is wel erg fijn! Ik denk dat we het hetzelfde als afgelopen jaren doen. Naar mijn ouders met oudjaarsdag (eerst werken denk ik...) daar de kat brengen (die is bang voor vuurwerk!) en gezellig eten & dan vieren we de avond+nacht bij mijn schoonouders in het eetcafé, daar slapen we dan & dan nieuwjaarsdag weer naar mijn ouders toe, daar eten & gelukkig nieuwjaar wensen, en de kat weer mee naar huis nemen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 3:59

Wij hebben het vorig jaar voor het eerst samen gevierd en zijn thuis gebleven, en ik vond het heerlijk eigenlijk. Hebben eerst gegeten en daarna film gekeken, om 12u de kinderen wakker gemaakt om vuurwerk te kijken. Klinkt heel burgerlijk haha, maar ik vond het zo prettig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:00

Arden schreef:Wij hebben het vorig jaar voor het eerst samen gevierd en zijn thuis gebleven, en ik vond het heerlijk eigenlijk. Hebben eerst gegeten en daarna film gekeken, om 12u de kinderen wakker gemaakt om vuurwerk te kijken. Klinkt heel burgerlijk haha, maar ik vond het zo prettig.

Dat lijkt me een heerlijke avond anders, als ik kinderen heb zou ik dat ook gewoon lekker burgerlijk willen! Het is dat mijn schoonouders nog het eetcafé hebben en we daar dus gaan 'helpen' maar anders zou ik ook wel lekker thuis willen zijn een keer.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 2 nov 2011 - 4:02

Ik heb nog geen idee maar ik hoop dat we gewoon met z'n alle hier in de kroeg blijven. De laatste twee jaar ging iedereen van onze groep ergens anders naar toe, een paar man naar tilburg, paar naar nijmegen, paar bleven hier etc. Dat vond ik erg jammer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:02

Pippa schreef:
Arden schreef:Wij hebben het vorig jaar voor het eerst samen gevierd en zijn thuis gebleven, en ik vond het heerlijk eigenlijk. Hebben eerst gegeten en daarna film gekeken, om 12u de kinderen wakker gemaakt om vuurwerk te kijken. Klinkt heel burgerlijk haha, maar ik vond het zo prettig.

Dat lijkt me een heerlijke avond anders, als ik kinderen heb zou ik dat ook gewoon lekker burgerlijk willen! Het is dat mijn schoonouders nog het eetcafé hebben en we daar dus gaan 'helpen' maar anders zou ik ook wel lekker thuis willen zijn een keer.

Ja het was ook echt prettig. En we zijn al jaren bij elkaar en al die tijd hebben we het maar 1x samen gevierd en toen is hij na middernacht nog weggegaan (ik was toen zwanger) en verder elke keer apart.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:06

Dat wordt meestal nog op de dag zelf definitief bepaald. Dus tot die tijd maak ik me er niet druk om Wink

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 2 nov 2011 - 4:09

Bleh, geen idee en het is elk jaar weer gedoe... de helft van mijn vrienden wil alleen maar thuis gaan zitten en de andere helft wil een paar dagen naar een grote stad om het daar te vieren. Het eerste vind ik te saai en het tweede te duur. Ik heb nog niks met mijn vriend besproken, misschien nodigen we zelf wat mensen uit om te komen eten en daarna de stad in of naar een feest.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  MiKa wo 2 nov 2011 - 16:38

Wij gaan naar Scheveningen om daar Oud&Nieuw te vieren, + een frisse nieuwjaarsduik op 1 januari!
Gezellig met mn oudste zusje en haar vriend, en onze kleine viervoeters!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Caro wo 2 nov 2011 - 20:26

Begint dat gezeur nu al? Ik heb echt het idee alsof we nog in juli leven...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 20:46

Dit jaar wrs thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: