Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom dr niet meer uit met mn grijstinten!

Ga naar beneden

Kom dr niet meer uit met mn grijstinten! Empty Kom dr niet meer uit met mn grijstinten!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:47

Met dank aan Parels kreeg ik van haar het ral nr 7016 (zeer donker grijs) voor op de muur!

Maar nu ben ik bij de bouwmarkt geweest en heb ik nog 2 ral nrs met mooie grijs-tinten...

Wie heeft misschien 1 van deze grijstinten en heeft dus een foto van zijn/haar muur?

Het gaat om; Flexa Antraciet met Ral nr 1026
en Histor Grafiet 6952

Nu komen wij in de bouwmarkt niet echt wijzer qua kleuren (kan eerder niet kiezen!) haha..
maar de stickers op de blikken zie ik naar mijn idee ook niet echt een verschil in!

En als ik op ral nr 7016 google lijkt het alsof er een soort van blauwe gloed in zit...dus wie kan me helpen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kom dr niet meer uit met mn grijstinten! Empty Re: Kom dr niet meer uit met mn grijstinten!

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:46

Ik heb deze kleuren niet, maar ik denk dat je dan beter kunt kiezen voor de kleur met minder blauw. Ik wilde hier lichtgrijs, en ik had een kleur uitgezocht waar bij nader inzien toch te veel blauw in zat. De muren leken eerder lichtblauw dan grijs, zeker ook omdat kunstlicht wat geler is dan zonlicht en dan leek het nog blauwer. Dus die heb ik overgedaan. Hoe meer het naar blauw neigt, hoe koeler de kleur, dus het is ook maar net wat je het liefst wil.

Gast
Gast

Kom dr niet meer uit met mn grijstinten! Empty Re: Kom dr niet meer uit met mn grijstinten!

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:47

Oh ja, wat ik ook altijd doe is de staaltjes tegen een ander staaltje aanhouden met de kleur waar het tegenaan komt. Als je het bv naast wit wilt, merk je dat de kleur ineens een stuk donkerder lijkt. Ik heb een heel lichte grijstint, die op het staaltje bijna wit leek, maar met een wit staaltje ernaast toch echt duidelijk grijs was.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:38

Het is ral7015 :P

Maar die van ons is heel erg donker, dus de blauwe gloed zie je niet hier!
Het is maar net wat je wilt natuurlijk, lichter of donkerder.

Gast
Gast

Bericht  Rouge di 1 nov 2011 - 9:23

wij hebben de grijstinten van long island (ook flexa dacht ik) zacht kiezel en midden kiezel.
Vind de midden kiezel erg mooi, die andere is vrij licht.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 4:57

Wij hebben een grijstint gekozen waarin wat meer beige tinten in zitten in plaats van blauw tinten. Ben nog steeds heel blij met onze muur

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 8:51

@Rouge; die vonden wij te licht!

@Rejoy; heb je een foto?!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 9:00

Anniej_S schreef:

op mijn hyves staan wel foto's! Op een foto waarop Y. aan het lopen is voor het eerst zie je de muur op de achtergrond. Daar kun je ook de strepen op zien die we met een andere grijstint erop geschilderd hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 9:06

[quote="Rejoy."]
Anniej_S schreef:

op mijn hyves staan wel foto's! Op een foto waarop Y. aan het lopen is voor het eerst zie je de muur op de achtergrond. Daar kun je ook de strepen op zien die we met een andere grijstint erop geschilderd hebben.[/quote

Ik heb je niet op hyves geloof ik! Ik pm je even!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 9:07

jawel, je hebt me wel! Ik zie je net online komen namelijk. Weet je wie ik hiervoor was?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: