tja, waar te beginnen.
+48
Poisongirl
TGR
Ayla
Zora
Carra
pinkflower
Ilargi
schuddebuikje
Caro
Ella
rapa nui
Inge
slaatje
Beachgirl
Koffieleut
TwistedAngel
Julia
PluDan
Jasmine
Sjaantje
Minx
Sweety
Sugarfall
Esperanza
Suus
Janelie
Vanilla Queen
Polly
Parisienne
Raindrop
Tania
May
_Lacey_
ekiaam87
bolus26
Pompoen
Marin
Oasis
Zininzon
Lotus
Lejow
mzcharlotte
Eris
Monte
Angela_1986
Jeanette
sonly
sterremaan
52 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: tja, waar te beginnen.
Haha okay dat had ik niet meer gehoord
Wat een super lieve foto met je nichtje!
Wat een super lieve foto met je nichtje!
Gast- Gast
Jaya schreef:Lieve Sterremaan,
Ik schrik er een beetje van dat het allemaal niet zo best met je gaat. Ik weet ook niet heel goed wat ik moet zeggen, ik ken je niet persoonlijk, alleen maar door het forum, maar je verhalen raken me altijd enorm. Ik hoop van harte dat er niks ernstigs uit je MRI komt en dat het afvallen snel ophoudt.
Dikke knuffel
+1. Heel veel sterkte
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
knuffels ook voor jou Sterremaan!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Jeetje Sterremaan, waarom kan het bij jou nou nooit eens allemaal goed gaan! Ik hoop echt heel hard dat er geen erge dingen uit die MRI komen! Wel heel fijn dat het zo goed gaat met Storm, ik kan me voorstellen dat hij je er echt doorheen sleept. Als ik die foto zie van Storm met dat mandje dan komt er een grote glimlach op mijn gezicht. Dus ik kan me voorstellen dat je door hem weer vrolijk wordt als je er even doorheen zit. Ik heb er heel veel bewondering voor hoe positief jij altijd over komt! Een hele dikke knuffel van deze kant!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Even een update, ben nu al twee weken aan het bellen achter lakse artsen aan grr.
Heb nu een bel afspraak geëist voor zover dat kon haha.
En meteen geëist dat ze mij doorstuurt naar het AMC. Dus lig nu even op telefoon te wachten. Ik hoop ook, dat ze belt zodat ik weer iets meer weet en verder kan. En dat het allemaal niet te laat is.
Verder een top verjaardag gehad. Enorm verwend. En ja Storm is gewoon mijn toppertje afgelopen dinsdag open dag gehad hier. En hij deed samen met mij de demonstraties. En alles ging gewoon goed. My wonder dog.
Kwam de wethouder van de WMO die meteen aan zijn jas getrokken met alle bezuinigingen van de gemeente. Mijn vervoer word afgepakt. En dat betekend dat ik niet meer weg kan.
Erg frustrerend nu ging hij zich hard maken. En ik heb gevraagd of hij voor wilde leggen. Dat Storm geen vrijwaring kan krijgen of los te lopen buiten de losloop gebieden.
Dus, wie weet werkt het ik hoop van wel.
Jullie krijgen allemaal een dikke mega knuffel van Storm.
Heb nu een bel afspraak geëist voor zover dat kon haha.
En meteen geëist dat ze mij doorstuurt naar het AMC. Dus lig nu even op telefoon te wachten. Ik hoop ook, dat ze belt zodat ik weer iets meer weet en verder kan. En dat het allemaal niet te laat is.
Verder een top verjaardag gehad. Enorm verwend. En ja Storm is gewoon mijn toppertje afgelopen dinsdag open dag gehad hier. En hij deed samen met mij de demonstraties. En alles ging gewoon goed. My wonder dog.
Kwam de wethouder van de WMO die meteen aan zijn jas getrokken met alle bezuinigingen van de gemeente. Mijn vervoer word afgepakt. En dat betekend dat ik niet meer weg kan.
Erg frustrerend nu ging hij zich hard maken. En ik heb gevraagd of hij voor wilde leggen. Dat Storm geen vrijwaring kan krijgen of los te lopen buiten de losloop gebieden.
Dus, wie weet werkt het ik hoop van wel.
Jullie krijgen allemaal een dikke mega knuffel van Storm.
Wat heb ik een respect voor jou dat je ondanks alles zo positief blijft!!
Sterkte meid, hoop dat je snel positief nieuws krijgt!!
Sterkte meid, hoop dat je snel positief nieuws krijgt!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Sterremaan,
Ook vanaf hier een mega dikke knuffel. Vindt het geweldig hoe positief en sterk jij in het leven staat, en hoe je je humor behoud, weet zelf niet hoe ik had gereageerd.
Leuk om de foto's van je lieve maatje en je lieve nichtje te zien en te lezen hoe je geniet van de kleine dingen.
Ik hoop dat je snel een (positieve) uitslag van de MRI zult krijgen. Blijf genieten van die kleine dingen lieve sterremaan. Ik vind je een kanjer.
Liefs en nogmaals een hele dikke pakkerd, Slaatje
Ook vanaf hier een mega dikke knuffel. Vindt het geweldig hoe positief en sterk jij in het leven staat, en hoe je je humor behoud, weet zelf niet hoe ik had gereageerd.
Leuk om de foto's van je lieve maatje en je lieve nichtje te zien en te lezen hoe je geniet van de kleine dingen.
Ik hoop dat je snel een (positieve) uitslag van de MRI zult krijgen. Blijf genieten van die kleine dingen lieve sterremaan. Ik vind je een kanjer.
Liefs en nogmaals een hele dikke pakkerd, Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Een hele dikke knuffel
Wat ben je toch een sterke meid vol positiviteit.
Wat een prachtige geweldige hond heb je als maatje
Wat ben je toch een sterke meid vol positiviteit.
Wat een prachtige geweldige hond heb je als maatje
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Lieve sterke Sterremaan. Wat fijn om te horen dat je ondanks alles toch nog licht ziet, namelijk bij je maatje Storm, wat een lieverd is dat zeg! Hoop dat je maatje nog meer uit de toekomst kan halen zodat het in de toekomst allemaal wat makkelijk wordt. En laten we hopen dat het kabinet niet te veel gaat bezuinigen want zorg is en blijft nodig.
Gast- Gast
Ik ben vrijdag inderdaad terug gebeld.
De arts gaat nu een spoed afspraak aanvragen in het AMC. Ik ben hier aan de ene kant wel blij om. Aan de andere kant komen vele dingen toch wel dichtbij.
We hebben het gehad, over de opties wat het nu kon zijn.
Een cyste, vleesboom, en vergroeien vallen af. Dus blijft er nog maar een ding over.
En aan de hand van de klachten. Is het niets iets waar je heel erg vrolijk van word.
Dus, ik hoop dat ik snel terecht kan in het AMC dat ze die MRI snel kunnen plannen. En ik snel de uitslagen krijg. Want moet eerlijk zijn de onzekerheid of het nu goed aardig is. Of kwaadaardig, beiden trajecten zijn te zwaar voor mij. Dus we blijven hopen. Op iets anders.
De arts gaat nu een spoed afspraak aanvragen in het AMC. Ik ben hier aan de ene kant wel blij om. Aan de andere kant komen vele dingen toch wel dichtbij.
We hebben het gehad, over de opties wat het nu kon zijn.
Een cyste, vleesboom, en vergroeien vallen af. Dus blijft er nog maar een ding over.
En aan de hand van de klachten. Is het niets iets waar je heel erg vrolijk van word.
Dus, ik hoop dat ik snel terecht kan in het AMC dat ze die MRI snel kunnen plannen. En ik snel de uitslagen krijg. Want moet eerlijk zijn de onzekerheid of het nu goed aardig is. Of kwaadaardig, beiden trajecten zijn te zwaar voor mij. Dus we blijven hopen. Op iets anders.
Jeetje Ster! 't zit jou niet mee he! Ik hoop inderdaad maar dat ze er goed spoed achter zetten zodat jij uit die onzekerheid bent straks! Want zo'n zwaard wat boven je hoofd hangt een hele tijd is helemaal niks! En dan hoop ik met je mee dat het iets anders is!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat moet dit een moeilijke periode voor je zijn. Aan de ene kant wel goed dat ze er haast achter zetten zodat je niet langer in onzekerheid blijft. Aan de andere kant kan de uitslag ook iets zijn waar je nu helemaal nog niet over wilt nadenken maar dan wel zal moeten. Heel, heel veel sterkte toegewenst en hoop met je mee dat dit toch een voor jou goede uitslag wordt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Lieve Sterremaan, ik geef je een dikke knuffel
En hopelijk heb je snel zekerheid, wat die dan ook mag inhouden...
En hopelijk heb je snel zekerheid, wat die dan ook mag inhouden...
Gast- Gast
Jeetje Sterremaan, dat klinkt zeker niet vrolijk allemaal. Een spoedafspraak in combinatie met de dingen die afvallen geeft nou niet bepaald een gerust gevoel. Snap dat dit teveel voor je wordt!
Daarom heel veel sterkte en een dikke
Daarom heel veel sterkte en een dikke
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jeetje sterremaan, wat een spannende tijd voor je zeg. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Sterremaan, wat een zware tijd voor je! Heel veel sterkte!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
lieve sterremaan ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en eindelijk es een postief bericht!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hoe is het nu met je Sterremaan? Weet je al meer?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
lieve allemaal,
Ik weet dat alle papieren zijn opgestuurd naar het AMC. En daar is nu het wachten op. Ze willen heel graag alle onderzoeken op een dag plannen. Omdat het anders te zwaar is voor mij.
Ik hou het een beetje kort dit keer. Want heb een verschrikkelijk weekend achter de rug.
Maar lief dat jullie allemaal zo meeleven..
Ik weet dat alle papieren zijn opgestuurd naar het AMC. En daar is nu het wachten op. Ze willen heel graag alle onderzoeken op een dag plannen. Omdat het anders te zwaar is voor mij.
Ik hou het een beetje kort dit keer. Want heb een verschrikkelijk weekend achter de rug.
sterremaan schreef:lieve allemaal,
Ik las het op FB: heel veel sterkte meis :-). En je weet dat je hier ook je verhaal mag doen als je eens niet zo optimistisch bent he? Het is niet niks, en je mag best wel eens je angsten en gevoelens hier neerleggen...
Knuffel!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Heel veel sterkte met alle onderzoeken en natuurlijk het afwachten.
Gast- Gast
© Caro Weet ik, maar ik weet niet waar ik mijn verhaal moet beginnen. Want elke keer als ik het er over heb. Dan schieten de tranen in mijn ogen. Gewoon dat mijn lijf mij zo in de steek heeft gelaten..
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar moet ik beginnen!
» Vol creatieve ideeën...waar beginnen
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Vol creatieve ideeën...waar beginnen
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: