Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tja, waar te beginnen.

+48
Poisongirl
TGR
Ayla
Zora
Carra
pinkflower
Ilargi
schuddebuikje
Caro
Ella
rapa nui
Inge
slaatje
Beachgirl
Koffieleut
TwistedAngel
Julia
PluDan
Jasmine
Sjaantje
Minx
Sweety
Sugarfall
Esperanza
Suus
Janelie
Vanilla Queen
Polly
Parisienne
Raindrop
Tania
May
_Lacey_
ekiaam87
bolus26
Pompoen
Marin
Oasis
Zininzon
Lotus
Lejow
mzcharlotte
Eris
Monte
Angela_1986
Jeanette
sonly
sterremaan
52 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

tja, waar te beginnen.  - Pagina 2 Empty Re: tja, waar te beginnen.

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 7:58

Ondanks alles blijf je altijd zo positief, respect hoor!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:03

.

Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 31 okt 2011 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:05

Lees ik het verkeerd? Dan schaam ik me kapot. Je grote vriend is Storm en de jurken passen wilde je gewoon ooit eens doen?

Gast
Gast

Bericht  May ma 31 okt 2011 - 8:06

Tea-Leaf schreef:Lees ik het verkeerd? Dan schaam ik me kapot. Je grote vriend is Storm en de jurken passen wilde je gewoon ooit eens doen?

Zo heb ik het wel gelezen.

Sterremaan hug
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:15

Tea-Leaf schreef:Lees ik het verkeerd? Dan schaam ik me kapot. Je grote vriend is Storm en de jurken passen wilde je gewoon ooit eens doen?

Storm = toch haar hond?

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 31 okt 2011 - 8:23

Hele dikke knuffel voor jou hug !
Gefeliciteerd met je nichtje, mooie naam heeft ze ook.
Ik ga heel hard duimen dat het snel weer beter met je zal gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop ma 31 okt 2011 - 8:25

Hey lieve Sterremaan!

Wat leuk om iets van je te horen.
Wat fijn dat Storm en jij zulke goede maatjes zijn! En ook ontzettend leuk dat jullie samen het diploma behaald hebben! Gefeliciteerd! En ook gefeliciteerd met je nichtje!

Dat is wel schrikken trouwens dat je zoveel bent afgevallen in zo'n korte tijd!
En wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit en geen duidelijkheid hebt wat het is. Hopelijk valt het allemaal reuze mee!

Ik vind je verder echt een kanjer! Hoe sterk en positief jij in het leven staat, daar heb ik echt zoveel respect voor! En logisch dat je het niet altijd ziet zitten.
Probeer maar te genieten van je nichtje(s) en van lieve Storm!

Een hele dikke knuffel hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne ma 31 okt 2011 - 10:37

Sterremaan, je bent een sterke vrouw! Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch lekker kunt genieten van de mooie dingen om je heen, zoals Storm, je nieuwe nichtje en alle mensen die jou liefhebben. Veel kracht en sterkte toegewenst voor de komende tijd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Polly ma 31 okt 2011 - 10:59

Heel veel sterkte!! hug smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Vanilla Queen ma 31 okt 2011 - 11:00

Ik reageer eigenlijk nooit echt inhoudelijk. Maar ik zag laatst "Je zal het maar hebben" ofzo met jouw aflevering. Maar ik vond echt dat je een dikke pluim verdiend met al jouw positiviteit! Ik weet wel, je kan niet anders, maar ik heb daar echt respect voor.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Janelie ma 31 okt 2011 - 12:21

Vanilla Queen schreef:Ik reageer eigenlijk nooit echt inhoudelijk. Maar ik zag laatst "Je zal het maar hebben" ofzo met jouw aflevering. Maar ik vond echt dat je een dikke pluim verdiend met al jouw positiviteit! Ik weet wel, je kan niet anders, maar ik heb daar echt respect voor.

Ik heb dan wel je aflevering nooit gezien helaas.. altijd al eens op willen zoeken, maar ik lees al eeuwen mee op het forum en heb zeker het één en ander van je gelezen. Met name de laatste zin uit mijn quote is hetgene ik ook had willen typen, je kan niet anders, maar ergens is dat niet waar. Het had anders gekund, je had anders kunnen kiezen en dat doe je niet en daar heb ik veel bewondering voor. Sterk zijn kan je niet altijd, dat is gewoon onmenselijk en soms is huilen en je enorm rot voelen het beste gevoel wat er bestaat. Want als je alle verdriet toelaat kan je daarna ook weer oprecht vreugde voelen. Zonder diepe dalen geen grote hoogten.

Verder hoop ik dat je mri meevalt. 35 kilo afvallen is niet niks! Ook als je het kan missen Wink Heel veel sterkte en ik duim voor je.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Vanilla Queen ma 31 okt 2011 - 13:09

Janelie schreef:
Vanilla Queen schreef:Ik reageer eigenlijk nooit echt inhoudelijk. Maar ik zag laatst "Je zal het maar hebben" ofzo met jouw aflevering. Maar ik vond echt dat je een dikke pluim verdiend met al jouw positiviteit! Ik weet wel, je kan niet anders, maar ik heb daar echt respect voor.

Ik heb dan wel je aflevering nooit gezien helaas.. altijd al eens op willen zoeken, maar ik lees al eeuwen mee op het forum en heb zeker het één en ander van je gelezen. Met name de laatste zin uit mijn quote is hetgene ik ook had willen typen, je kan niet anders, maar ergens is dat niet waar. Het had anders gekund, je had anders kunnen kiezen en dat doe je niet en daar heb ik veel bewondering voor. Sterk zijn kan je niet altijd, dat is gewoon onmenselijk en soms is huilen en je enorm rot voelen het beste gevoel wat er bestaat. Want als je alle verdriet toelaat kan je daarna ook weer oprecht vreugde voelen. Zonder diepe dalen geen grote hoogten.

Verder hoop ik dat je mri meevalt. 35 kilo afvallen is niet niks! Ook als je het kan missen Wink Heel veel sterkte en ik duim voor je.

Jij verwoord precies wat ik bedoel smile . Menselijk is de diepte- en hoogte- punten. Dat sterremaan zo vol voor de hoogtepunten gaat, groots genieten van de kleine dingen. Ik heb daar echt geen woorden voor, en zo veel bewondering meer.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 18:10

Meid, hele dikke knuffel voor je! Wat een gedoe steeds. Ik leef erg met je mee vind je echt een onwijs dappere meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 20:28

Wat fijn om wat van je te horen, maar jee wat een rot nieuws allemaal weer.
Fijn dat Storm zo'n goede vriend is, wat lief dat hij een pakje had uitgekozen Very Happy

Ik kwam je trouwens een tijd geleden nog tegen in de stad smile Zei nog hoi maar volgens mij herkende je me niet meer, geeft niet hoor!

Sterkte!!

Gast
Gast

Bericht  sterremaan ma 31 okt 2011 - 21:32

Thealeaf haha geeft niet dat je het anders had gelezen. Maar trouwjurken passen was altijd een zoiets van droom. En, Storm is mijn steun en toeverlaat de hulphond smile

Snoepy ik heb nog hallo terug geroepen. Haha herkende je nog wel hoor. Maar, had geen tijd om te stoppen, omdat ik een afspraak had.

Het afvallen blijft nog steeds. Op zich wel leuk dat ik nu het gewilde rokje kon kopen. En dat soort dingen. Maar de angst is er wel, waarom val je nu opeens zo extreem af.
Plus dat, dat niet goed is omdat ik niet alle bestanddelen opneem. En die te kort kom.

Storm moest gisteren zijn verjaardagscadeau voor mij uitzoeken. Moest net zo lachen. Hij kwam er nu al mee aan zetten. Maar het is pas morgen. Echt als jullie het hadden gezien. Hadden jullie in een deuk gelegen.

Bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik herpak mezelf ook wel weer. En tja ben ook mens geen robot. En zomaar alles op hyves en facebook zetten. Dat voelt voor mij niet goed. Omdat ik vind dat velen het niet aan gaat.
Maar, ik kon hier al zolang ik mij kan heugen, dat jullie wel heel erg belangrijk voor mij zijn.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Suus ma 31 okt 2011 - 21:39

Sterremaan, ik moet echt lachen om de dingen die je vertelt over Storm, wat een lief en leuk maatje heb je toch getroffen smile Toch staan de tranen ook in mijn ogen als ik lees hoe jouw lichaam je in de steek laat. Hopelijk valt de uitslag van de mri mee. Heel veel sterkte in ieder geval hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  sterremaan ma 31 okt 2011 - 22:00

Dankje wel suus, Blijf maar vooral lachen om Storm. Dat doe ik ook, en dan denk ik wat heb ik het getroffen.

En even een foto van een trotse tante zijn.

tja, waar te beginnen.  - Pagina 2 Foto-ACPCMODG

En hoe Storm met mij de boodschappen doet

tja, waar te beginnen.  - Pagina 2 Foto-GNBXNVFA
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Esperanza ma 31 okt 2011 - 22:37

Jee Sterremaan, wat heftig allemaal. Ik wil je heel veel sterkte wensen hug
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Storm!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Sugarfall ma 31 okt 2011 - 22:44

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met Storm en je nichtje!

Ik vind jou net zoals iedereen zo ontzettend sterk, ik snap soms echt niet hoe je zo positief kan blijven en vind het echt heel knap van je!
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve veel sterkte en dat ik je het allerbeste gun voor de toekomst! hug
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Sweety ma 31 okt 2011 - 23:35

Jolee schreef:
Angela_1986 schreef:Jeetje Sterremaan, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Het lijkt allemaal zo nietszeggend, het valt zo in het niets. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

Wat krijg jij veel voor je kiezen zeg! De onzekerheid over wat er nu aan de hand is lijkt me erg slopend.
Je komt wel heel erg dapper en positief over en daar heb ik respect voor!

hug

Ik ben het hier heel erg mee eens. Ik kan de woorden niet vinden, het raakt me. Angela haar qoute klopt zeker, ik wil je graag een knuffel geven, maar die woorden geven niet goed aan wat ik voel als ik je berichten lees. Maar toch, een knuffel. hug
Hier kan ik ook niks meer aan toevoegen dan alleen te zeggen dat ik het er heel erg mee eens ben! hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx ma 31 okt 2011 - 23:40

Als eerste gefeliciteerd met je nichtje en wat een geweldige hond die storm. Daarnaast wil ik tegen je zeggen dat ik je heel erg sterk vind. Voor jou is het normaal om zo positief te zijn met af en toe een dipje, maar dat is het niet! Jij bent zo'n sterke vrouw en staat zo positief in het leven ik kan daar alleen maar heel erg veel respect voor hebben. Hopelijk komt er een beetje positief nieuws nog. In ieder geval heel erg veel sterkte de komende tijd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Sjaantje ma 31 okt 2011 - 23:50

Lief Sterremaantje, houdt het dan nooit eens op??
Gelukkig ben je een kei in positieve dingen zien, hoe klein ze ook zijn. Bijvoorbeeld de gekke acties van Storm, wat een maffe lieverd is het toch... Very Happy

Hou je taai, meis! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Jasmine di 1 nov 2011 - 3:49

Lieve Sterremaan,

Jeetje zeg, het lijkt wel of jouw weegschaaltje nooit vol genoeg mag zijn, zoveel als jij voor je kiezen krijgt.

Maar wat fijn dat je, ondanks alle tegenslagen, nog wel geluk kunt zien en blij kan zijn met dingen. Dat is een bijzonder krachtige eigenschap waar je heel trots op mag zijn. Vind het trouwens wel een mooie actie van Storm, gezellig mee winkelen. Heeft hij een goede smaak?

Ik hoop dat alle uitslagen van de MRI meevallen, ook al heb je er zelf niet zo'n heel goed gevoel bij.

Ik wil jou héél veel sterkte en kracht wensen, zodat je ook de komende tijd je hoofd boven water weet te houden. Je bent een sterke vrouw, dus dat het je gaat lukken, daar twijfel ik niet aan. Als er iemand taai en sterk is, ben jij het wel!

Liefs, Yasmine
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  PluDan di 1 nov 2011 - 3:52

Wat een prachtige hond is Storm. Volgens mij is het een enorme lieverd!
En wat een mooie foto met Lana.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, want het zit je echt niet mee en dat heb je niet verdiend hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:29

Lieve Sterremaan,

Ik schrik er een beetje van dat het allemaal niet zo best met je gaat. Ik weet ook niet heel goed wat ik moet zeggen, ik ken je niet persoonlijk, alleen maar door het forum, maar je verhalen raken me altijd enorm. Ik hoop van harte dat er niks ernstigs uit je MRI komt en dat het afvallen snel ophoudt.

Dikke knuffel hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: