Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tja, waar te beginnen.

+48
Poisongirl
TGR
Ayla
Zora
Carra
pinkflower
Ilargi
schuddebuikje
Caro
Ella
rapa nui
Inge
slaatje
Beachgirl
Koffieleut
TwistedAngel
Julia
PluDan
Jasmine
Sjaantje
Minx
Sweety
Sugarfall
Esperanza
Suus
Janelie
Vanilla Queen
Polly
Parisienne
Raindrop
Tania
May
_Lacey_
ekiaam87
bolus26
Pompoen
Marin
Oasis
Zininzon
Lotus
Lejow
mzcharlotte
Eris
Monte
Angela_1986
Jeanette
sonly
sterremaan
52 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

tja, waar te beginnen.  Empty tja, waar te beginnen.

Bericht  sterremaan ma 31 okt 2011 - 6:32

Lieve allemaal,

Ik ben inmiddels weer een beetje bijgelezen. Wat moeten sommige dames hier toch door een diep dal kruipen. Heel veel sterkte meiden. En dan andere meiden met leuk nieuws. Leuk om dat te lezen.

Waar hing ik uit. mij werd het net gevraagd in een andere topic. Maar, ik vond niet dat het daar thuis hoorde.
Storm en ik zijn inmiddels hele goede maatjes.
Hij heeft zijn diploma op zak. Of liever gezegd wij hebben hem op zak. En dat ging eigenlijk heel goed.

Helaas belande ik twee dagen later in het ziekenhuis. Waar ik anderhalve week heb gelegen. Ik bleef maar afvallen. En, niet 3 kilo ik ben in 8 weken 35 kilo afgevallen. Kon nog wel wat missen hoor.:P
Niet helemaal goed. Ik had hoge koorts. En het was allemaal niet te verklaren.

Helaas heeft het zijn weerslag gehad op mijn lijf. Ondertussen ben ik ook bezig met het verlagen van de pomp. En hebben ze iets verkeerds gevonden bij mijn eierstokken. Ik heb een vergrote en verdikte eierstok en een vergrootte en verdikte baarmoeder. Ik wacht nog op een telefoontje over de MRI.
Waar we rekening mee moeten houden geen idee. Het is geen vleesboom, en ook geen Cyste,
Maar, iets van een cel achttige substantie.
Dus daar hangt nog iets boven mijn hoofd.

Inmiddels heb ik mijn trouwjurken gepast. En, dat was echt ontzettend gaaf om te doen.
Die wens kan ik dus ook van mijn lijstje af strepen.

Ik heb weinig energie. En probeer van de dag, te maken wat ik ervan kan maken.
Maar moet eerlijk bekennen. Dat af en toe mijn koppie ook blijft hangen.
Ik word a s woensdag 31. En vraag mezelf duidelijk af waar sta ik nu. En, hoe moet het nu verder.

Natuurlijk als ik naast mij kijk. En twee trouwe mooie bruine ogen van mijn vriend zie. Denk ik, ja daar doe ik het voor. We zijn een team. Maar mijn lijf laat mij helaas te vaak mij in de steek.

Dus even in het kort, waarom ik er wel ben en niet ben. Of op de leesstand sta. Ik probeer jullie allemaal te volgen. Maar kan niet op iedereen reageren. Maar ik stuur jullie allemaal wel een hele grote knuffel. Voor als je hem kunt en wilt gebruiken.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

tja, waar te beginnen.  Empty Re: tja, waar te beginnen.

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:37

tja, waar te beginnen.  0000002303

Gast
Gast

Bericht  sonly ma 31 okt 2011 - 6:37

Ohhh sterremaan toch Sad Jij verdiend ook een HELE dikke knuffel! hug Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen..
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Jeanette ma 31 okt 2011 - 6:40

Sterremaan, wat leuk om weer eens wat van je te lezen. Wat super dat het zo super klikt met Storm en dat het echt je maatje is! Maat wat naar om te lezen dat je er iets is wat je nog niet exact weet! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid erover. Een hele dikke knuffel voor jou!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 ma 31 okt 2011 - 6:40

Jeetje Sterremaan, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Het lijkt allemaal zo nietszeggend, het valt zo in het niets. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

Wat krijg jij veel voor je kiezen zeg! De onzekerheid over wat er nu aan de hand is lijkt me erg slopend.
Je komt wel heel erg dapper en positief over en daar heb ik respect voor!

hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:41

hug weet ook ff geen woorden ... heftig is het.

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 31 okt 2011 - 6:41

Jeetje, hopen dat plekjes die ze hebben gevonden niets ernstigs zijn. hug
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Eris ma 31 okt 2011 - 6:44

Lieve Sterremaan, Wat moet jij allemaal doorstaan in je leven, ik word er verdrietig van als ik het lees. Ik ben zo blij voor je dat je Storm nu hebt. Ik wens je sterkte en wil je een dikke knuffel geven.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sterremaan ma 31 okt 2011 - 6:48

Maak je niet heel druk over mij, Ik weet ongeveer hoe mijn leven helaas verloopt.
Maar leuk is anders.

Maar ik vergat helemaal het andere leuke nieuws te vertellen. Namelijk dat ik weer tante ben geworden. Van een meisje Lana. Ik heb haar zaterdag mogen ontmoeten hier in mijn huisje.
En, dat was tof kei tof. Ik geniet gewoon van de kleine dingen in de dag.

Een grappig verhaaltje over Storm, ik wilde wat kleertje kopen voor lana. Dus, een vriendin mee, naar de winkel om de hoek. En daar geshopt komt Storm in één keer op mij afrennen had een kledinghanger in zijn bek. Met een onwijs leuk setje eraan. En, hij legde het voorzichtig op mijn schoot neer. zo, van dat is mijn cadeau. Ik moest zo lachen om hem.
Was weer een grappige actie.

En mijn nichtje, van bijna 3 Esmée, die vroeg toen Lana geboren was. Maar waar is nu de papa van Lana. Geweldig toch dat soort uitspraken.

Dus ik geniet nog steeds hoor. Maar heb ook net even iets meer baalmomenten.
Komt wel weer goed.

Misschien lijken woorden niets zeggend. Maar woorden kunnen, zo ontzettend veel, betekenissen hebben. Het is al lief als jullie iets typen.

En, ja dat wat ze hebben gevonden, verteld niet veel goeds. De tumor waarden in mijn bloed zijn flink verhoogd. En heb een ijerstok van 7 cm. En een van 4 cm.
Dus, nu hopen dat die MRI snel kan. Dan weten we meer. Maar het is wel ontzettend slopend. Het houd je we dag en nacht bezig. Want wat gaat het allemaal betekenen.
Maar voor als nog ga ik van het beste uit.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  mzcharlotte ma 31 okt 2011 - 6:49

Angela_1986 schreef:Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

+1. Wat ben jij een sterke vrouw dat je ondanks wat je allemaal meemaakt, toch nog zo'n dosis humor hebt. Je bent echt een kei!

Laatst aangepast door mzcharlotte op ma 31 okt 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 6:49

Oh blegh, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen Sterremaan..
Het houdt ook maar niet op he...
Veel sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:54

Angela_1986 schreef:Jeetje Sterremaan, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Het lijkt allemaal zo nietszeggend, het valt zo in het niets. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

Wat krijg jij veel voor je kiezen zeg! De onzekerheid over wat er nu aan de hand is lijkt me erg slopend.

hug
Hier heb ik niks aan toe te voegen! hug

Gast
Gast

Bericht  Lotus ma 31 okt 2011 - 6:56

Ik hoop dat het niets ernstigs is, lieve Sterremaan! Een heel dikke knuffel: hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:58

Angela_1986 schreef:Jeetje Sterremaan, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Het lijkt allemaal zo nietszeggend, het valt zo in het niets. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

hug

Ik ben het hier heel erg mee eens. Ik kan de woorden niet vinden, het raakt me. Angela haar qoute klopt zeker, ik wil je graag een knuffel geven, maar die woorden geven niet goed aan wat ik voel als ik je berichten lees. Maar toch, een knuffel. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:58

Lieve Sterremaan, wat vind ik het naar om te lezen dat je je hoofd soms laat hangen.. Ik heb de neiging om te roepen: 'Niet doen!! Blijf positief!' Maar jij bent altijd al zo positief, dat het ook logisch is dat je soms ook verdrietige buien hebt. Toch wil ik je zeggen: hoe het ook loopt, je hebt al zoveel mensen geraakt met je positieve berichten, met je doorzettingsvermogen, met je kracht en je liefde voor het leven, je hebt misschien nu wel al meer genoten dan sommige mensen, die 80 worden, ooit zullen doen. Sterkte, sterke, lieve Ster. Hopelijk mag jij nog een aantal jaren genieten in de hoogste en mooiste stand hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 7:03

Jeetje Sterremaan wat een ellende weer.Sad Is je gewicht nu wel weer stabiel? Ik duim heel hard dat er niets ernstigs uit de MRI komt. Gefeliciteerd met je nichtje, fijn dat je toch dat soort lichtpuntjes hebt en Storm natuurlijk ook! Hele dikke knuffel!hug

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 31 okt 2011 - 7:05

He jeetje Sterremaan! Weet gewoon niet wat ik zeggen moet.
Ik vind het zo mooi hoe positief jij in het leven staat, echt respect!
Ik denk dat velen wat van jou kunnen leren, het optimisme, genieten van kleine dingen die een ander misschien niet eens opmerkt...
Veel sterkte met afwachten van de MRI, hopelijk kun je in de tussentijd een beetje van Storm genieten en daar kracht uit putten.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Angela_1986 ma 31 okt 2011 - 7:10

Gefeliciteerd met je nichtje Lana! En wat 'n leuke actie van Storm, om zelf 'n kledingsetje uit te zoeken Wink

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Oasis ma 31 okt 2011 - 7:12

Zininzon schreef:He jeetje Sterremaan! Weet gewoon niet wat ik zeggen moet.
Ik vind het zo mooi hoe positief jij in het leven staat, echt respect!
Ik denk dat velen wat van jou kunnen leren, het optimisme, genieten van kleine dingen die een ander misschien niet eens opmerkt...
Veel sterkte met afwachten van de MRI, hopelijk kun je in de tussentijd een beetje van Storm genieten en daar kracht uit putten.

+1 hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Marin ma 31 okt 2011 - 7:13

Je bent zo'n topper! Fijn weer wat van je te horen. En wat fijn dat het zo goed met Storm gaat, dat doet me goed om te horen. Heel erg vreselijk dat je lichaam je nog altijd zo in de steek laat, maar die geest van jou is ook niet te breken he!
Heb je nog de energie voor wat creatieve uitspattingen? Dan kan je misschien iets leuks voor je kleine nichtje maken, gefeliciteerd zeg!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pompoen ma 31 okt 2011 - 7:13

Lieve Sterremaan,

via facebook en hyves kreeg ik af en toe wel mee dat het echt wat minder gaat. Maar dat het zó minder gaat dat wist ik niet. Ik snap dat je af en toe je koppie laat hangen en dat je andere momenten vrolijk en positief bent. Je wilt in je leven niet alleen maar bezig zijn met ziek zijn!
Jij geniet van de mooie dingen, straalt dat uit, laat dat ook merken, maar vergeet niet dat je ook, al is het maar voor eventjes, best even heel verdrietig mag zijn. Dat je dan ook hier mag komen om je verhaal kwijt te kunnen. Om virtuele knuffels te krijgen en een schouder om op uit te huilen. Ook jouw verdriet mag er zijn en je verdiend het om ook dat kwijt te kunnen! Misschien kun je dat wel bij mensen in je omgeving, maar soms is het juist ook wel lekker om het ergens anders te doen en weet dat je dan hier welkom bent. Dat je dan niet gezien word als een zeur die niet moet klagen. Zoals jij meeleeft met ons leven wij met jou mee!!
Je bent een stoer wijf, probeert je altijd te herpakken! Dat is super, maar ook als het even niet lukt vind ik je een leuk mens. En dan mag je best morgen weer vrolijk zijn en de dag daarna weer verdrietig.
Ik weet niet hoe het is om zó gehandicapt of ziek te zijn, maar ik weet wel dat twijfels, onzekerheid en het verlies van steeds meer dingen heel erg veel teweeg kunnen brengen. Het heen en weer geslingerd worden tussen hoop en hopeloos kost energie en heeeel veel hoofdbrekens. Ik hoop lieve Sterremaan, met heel mijn hart, dat jij de hoop nog hebt en dat de hopeloos je niet al te vaak onderuit probeert te halen!

Dikke knuffel!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  bolus26 ma 31 okt 2011 - 7:26

fijn weer wat van je te lezen! ik heb heel vee lrespect voor de manier waarop jij in het leven staat! ik wens je al het goede van de wereld toe en geniet van je nichtje(s) en storm!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  ekiaam87 ma 31 okt 2011 - 7:44

Ook van mij krijg je een dikke knuffel! Wat hou jij je sterk! hug
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 7:46

Sterremaan: hug Wat heb ik ontzettend veel respect voor jou, zeg...

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 31 okt 2011 - 7:53

Een hele dikke knuffel voor jou.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: