Vol creatieve ideeën...waar beginnen
+8
ShallY
Angela_1986
Lejow
Tazz
applestar
bolus26
CCC
Flower_L
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vol creatieve ideeën...waar beginnen
herkenbaar?
Tijdje weinig tijd voor gehad / genomen, maar nu wil ik weer volop creatief bezig zijn!
Heb al wat dingen in mijn hoofd, maar weet niet goed waarmee te beginnen. En op zondag is zo'n gedachte helemaal handig, want alle snuffelwinkels zijn dicht (waar je leuke frutsels kunt kopen).
Waar ben jij op dit moment mee bezig? Van woonkamer tot toilet, van schoen tot haarspeldje, maakt niet uit...
Of ben je niet zo creatief aangelegd?
Tijdje weinig tijd voor gehad / genomen, maar nu wil ik weer volop creatief bezig zijn!
Heb al wat dingen in mijn hoofd, maar weet niet goed waarmee te beginnen. En op zondag is zo'n gedachte helemaal handig, want alle snuffelwinkels zijn dicht (waar je leuke frutsels kunt kopen).
Waar ben jij op dit moment mee bezig? Van woonkamer tot toilet, van schoen tot haarspeldje, maakt niet uit...
Of ben je niet zo creatief aangelegd?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Vol creatieve ideeën...waar beginnen
Ik ben ook redelijk creatief, en herken het maar al te goed... zoveel in je hoofd hebben dat je soms niet weet wat zal ik doen? Wanneer en hoe?
Ik ben nu vooral bezig met cupcakes decoratie (zie cupake topic)... En nu toevallig ook aan het klussen in huis, de trap moest nodig gedaan worden. Maar dat is gewoon omdat het moet van mezelf... Verder vind ik het ook erg leuk om het huis wat sfeervoller aan te kleden, maar ben daar nog niet heel goed in!
Wat heb jij allemaal in je hoofd wat je zou willen doen dan?
Ik ben nu vooral bezig met cupcakes decoratie (zie cupake topic)... En nu toevallig ook aan het klussen in huis, de trap moest nodig gedaan worden. Maar dat is gewoon omdat het moet van mezelf... Verder vind ik het ook erg leuk om het huis wat sfeervoller aan te kleden, maar ben daar nog niet heel goed in!
Wat heb jij allemaal in je hoofd wat je zou willen doen dan?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb verschillende projecten lopen
heb laast een koe hoofd gemaakt met decopatch en nep gras er rond voor in de boerderij kamer van mn broertje.
ik ben bezig om een prikbord af te maken en een etagere van hout. Ook werk ik aan poppenkastpoppen van pollepels.
verder ben ik voor mn werk (kinderfeestjes) creatief bezig omdat er volgende week een kist verhuurd is die ik nog moet maken. Is een soort expeditie robinson spel dus ben bezig met speurtochten en spullen van hout te maken en te beschilderen.
wat ik ook leuk vind is uit tijdschriften knippen en dan plaatjes collages maken in een plakboek. heel makkelijk en heel relaxed. Dit vind ik het leukste om te doen.
cakjes en taarten decoreren is met dit weer ook leuk. Ik doe dit af en toe is.( ik verhuur spullen hiervoor (ook een feestkist) dus heb de spullen meestal wel in huis.
ga in februari verhuizen dus dan ga ik me echt in husi weer es uitsloven!
ik ben overgens niet zo handig in t uitvoeren van leuke ideeen maar oefening baart kunst heb ik gemerkt.
heb laast een koe hoofd gemaakt met decopatch en nep gras er rond voor in de boerderij kamer van mn broertje.
ik ben bezig om een prikbord af te maken en een etagere van hout. Ook werk ik aan poppenkastpoppen van pollepels.
verder ben ik voor mn werk (kinderfeestjes) creatief bezig omdat er volgende week een kist verhuurd is die ik nog moet maken. Is een soort expeditie robinson spel dus ben bezig met speurtochten en spullen van hout te maken en te beschilderen.
wat ik ook leuk vind is uit tijdschriften knippen en dan plaatjes collages maken in een plakboek. heel makkelijk en heel relaxed. Dit vind ik het leukste om te doen.
cakjes en taarten decoreren is met dit weer ook leuk. Ik doe dit af en toe is.( ik verhuur spullen hiervoor (ook een feestkist) dus heb de spullen meestal wel in huis.
ga in februari verhuizen dus dan ga ik me echt in husi weer es uitsloven!
ik ben overgens niet zo handig in t uitvoeren van leuke ideeen maar oefening baart kunst heb ik gemerkt.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een eigen project waar ik aan werk
Ik heb een project waar ik met een vriendin aan werk
En ik wil mijn huis herinrichten.
Veel dus. Ik probeer gewoon 1 ding tegelijk te doen . Als ik met mijn vriendin afspreek doen we soms niks en soms werken we aan ons project. Mijn eigen project doe ik het liefst in het weekend een paar uurtjes en ook doordeweeks tussendoor. Mijn huis moet ik nog aan beginnen. Maar goed, dat kost gelijk geld dus moet ik even kijken wat ik als eerste wil en of ik daar nog voor moet sparen.
Ik heb een project waar ik met een vriendin aan werk
En ik wil mijn huis herinrichten.
Veel dus. Ik probeer gewoon 1 ding tegelijk te doen . Als ik met mijn vriendin afspreek doen we soms niks en soms werken we aan ons project. Mijn eigen project doe ik het liefst in het weekend een paar uurtjes en ook doordeweeks tussendoor. Mijn huis moet ik nog aan beginnen. Maar goed, dat kost gelijk geld dus moet ik even kijken wat ik als eerste wil en of ik daar nog voor moet sparen.
Gast- Gast
Ik heb dat probleem ook met die zondag
Sowieso maak ik haarspeldjes.
Maar daar heb ik nu zoveel voor liggen dat ik wel even vooruit kan.
Verder wil ik naamslingers voor op de kinderkamers maken.
En ik ben pas bij de 11e maand van mijn dochter met inplakken/scrappen.
Verder wil ik nog een dekenkist wit schilderen en een speelgoedkist van maken.
Er staat nog een linnenkast op de planning om wit te schilderen en eigenlijk ook nog een buffetkast.
De deuren en kozijnen moeten boven nog geschilderd worden.
Uhm, dat was het wel zo;n beetje geloof ik.
Sowieso maak ik haarspeldjes.
Maar daar heb ik nu zoveel voor liggen dat ik wel even vooruit kan.
Verder wil ik naamslingers voor op de kinderkamers maken.
En ik ben pas bij de 11e maand van mijn dochter met inplakken/scrappen.
Verder wil ik nog een dekenkist wit schilderen en een speelgoedkist van maken.
Er staat nog een linnenkast op de planning om wit te schilderen en eigenlijk ook nog een buffetkast.
De deuren en kozijnen moeten boven nog geschilderd worden.
Uhm, dat was het wel zo;n beetje geloof ik.
Gast- Gast
ik ben aan het scrapbooking en kaartjes maken. voorlopig genoeg inspiratie
Heel herkenbaar, ik ben best creatief maar met twee kleine kinderen en weinig budget komt er maar weinig uit handen.
Maar ik heb laatst gewoon de knoop weer doorgehakt en ben begonnen met een nieuwe hobby namelijk taarten en cupcakes bakken en decoreren. Ook heb ik haakspullen gekocht maar dat vind ik nog best lastig.
Ook kan ik best goed tekenen en heb ik mijn vakantie een portret getekend van mijn dochtertje die aardig goed gelukt is, daar heb ik helaas geen foto van. Vroeger was ik continu aan het tekenen en kreeg daar ook veel complimenten over.
Edit: Vergeet ik t belangrijkste, fotografie is ook echt een hobby van mij.
Maar ik heb laatst gewoon de knoop weer doorgehakt en ben begonnen met een nieuwe hobby namelijk taarten en cupcakes bakken en decoreren. Ook heb ik haakspullen gekocht maar dat vind ik nog best lastig.
Ook kan ik best goed tekenen en heb ik mijn vakantie een portret getekend van mijn dochtertje die aardig goed gelukt is, daar heb ik helaas geen foto van. Vroeger was ik continu aan het tekenen en kreeg daar ook veel complimenten over.
Edit: Vergeet ik t belangrijkste, fotografie is ook echt een hobby van mij.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
beetje offtopic, maar gefeliciteerd Tazz (als ik jouw ticker mag geloven)
Flower_L- Ratel
Ik herken het.. wil veel te veel en heb te weinig tijd haha
Vroeger schreef ik heel veel, ik tekende en schilderde heel veel, heb daarna een poos sieraden gemaakt en ben nu erg druk met taarten en cupcakes decoreren..
Fotografie vind ik ook nog heel erg leuk, en scrappen lijkt me ook wel leuk.
Maar pfff hahaha in welke tijd moet ik het proppen..
Vroeger schreef ik heel veel, ik tekende en schilderde heel veel, heb daarna een poos sieraden gemaakt en ben nu erg druk met taarten en cupcakes decoreren..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
En inderdaad gefeliciteerd Tazz!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik herken het.. wil veel te veel en heb te weinig tijd haha
wacht maar tot je verlof hebt en je 2 weken over tijd loopt hihi
Flower_L- Ratel
Lopen.. of waggelen
Wellicht trek ik dan alles uit de kast haha
Wellicht trek ik dan alles uit de kast haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ooh dit klinkt heel herkenbaar!
Als ik teveel ideeen heb komt er juist helemaal niets uit m'n handen omdat ik niet weet waar ik moet beginnen...
Op het moment ben ik voornamelijk bezig met haken; er ligt nog 'n tas van Zpaghetti die half klaar is, ik ben 'n rammelaar aan het maken, wil nog 'n gelukspoppetje maken en 'n cupcake-speldenkussentje. Oh en ik heb ook nog 'n borduurwerk liggen waar ik vorig jaar aan ben begonnen, bijna af maar nu 't laatste stukje nog...
Maar ik beschilder ook dingen, kan kaarten maken, decoraties voor in huis, breien, enzovoorts. In mijn vakantie wil ik mijn hobbykamer opruimen (is héél hard nodig maar goed; creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben ideeen ) maar ik vrees dat ik daarna nóg meer 'to-do' dingen heb... haha!
Leuk om te zien dat er nog meer creatieve meiden zijn!
@Tazz; Wat lukt er niet met haken? Zonde! Ik vind het altijd heel irritant als ik ergens mee wil beginnen maar het niet lukt...
Als ik teveel ideeen heb komt er juist helemaal niets uit m'n handen omdat ik niet weet waar ik moet beginnen...
Op het moment ben ik voornamelijk bezig met haken; er ligt nog 'n tas van Zpaghetti die half klaar is, ik ben 'n rammelaar aan het maken, wil nog 'n gelukspoppetje maken en 'n cupcake-speldenkussentje. Oh en ik heb ook nog 'n borduurwerk liggen waar ik vorig jaar aan ben begonnen, bijna af maar nu 't laatste stukje nog...
Maar ik beschilder ook dingen, kan kaarten maken, decoraties voor in huis, breien, enzovoorts. In mijn vakantie wil ik mijn hobbykamer opruimen (is héél hard nodig maar goed; creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben ideeen ) maar ik vrees dat ik daarna nóg meer 'to-do' dingen heb... haha!
Leuk om te zien dat er nog meer creatieve meiden zijn!
@Tazz; Wat lukt er niet met haken? Zonde! Ik vind het altijd heel irritant als ik ergens mee wil beginnen maar het niet lukt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat leuk dat jullie allemaal zo creatief zijn!
Ik zou het ook wel willen zijn en een hobby willen hebben maar heb geen idee wat.
Ik ben wel aan een cursus weddingplanner bezig, dat is dan wel weer leuk.
Ik zou het ook wel willen zijn en een hobby willen hebben maar heb geen idee wat.
Ik ben wel aan een cursus weddingplanner bezig, dat is dan wel weer leuk.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik ben altijd met 80 dingen tegelijk bezig, tot grote frustratie van mezelf...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Leuk, lekker creatief bezig zijn!
Op het moment ben ik het logeerbed aan het schuren en die wil ik dan leuk opschilderen, beetje barok-achtig.
Verder ben ik ook bezig met een prikbord van stof, erg leuk om te maken!
Hierna wil ik een rijdende trolley maken voor de tuin (idee'tje van de karwei)..
Op het moment ben ik het logeerbed aan het schuren en die wil ik dan leuk opschilderen, beetje barok-achtig.
Verder ben ik ook bezig met een prikbord van stof, erg leuk om te maken!
Hierna wil ik een rijdende trolley maken voor de tuin (idee'tje van de karwei)..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik ben op zich wel creatief, maar haak ook snel af. Begin dan ergens aan, en maak het vervolgens niet af
Slechte eigenschap haha.
Slechte eigenschap haha.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb dat ook heel erg, ik ben wel creatief, maar op dit moment even niet, het komt pas uit mijn vingers als ik tijd en rust heb. En dat heb ik gewoon niet nu ik zoveel werk.
Ik heb laatst voor mijn vriend wel een sjaal gebreid, zo'n col/ronde sjaal en daar krijg ik veel complimenten voor, dus nu ben ik ook voor wat andere mensen aan het breien, dat vind ik wel ontspannend als ik op de bank zit, maar het is niet echt creatief, ik hoef niet echt iets te bedenken.
Dingen zoals meubels stofferen en opknappen, tekenen, dingen naaien enz kom ik allemaal niet aan toe, maar dat komt vast ooit wel weer. Ik kan ook wel wat creativiteit kwijt in het koken en dat is iets wat ik dagelijks doe.
Als ik trouwens iets in mijn hoofd heb dan moet het ook af, dan kan ik echt tot heel laat doorgaan omdat ik het gewoon echt af wil maken en het eind resultaat wil zien. Ik ben dus nooit met meerdere dingen tegelijk bezig, maar heb vaak wel meerdere dingen tegelijk in mijn hoofd zitten!
Ik heb laatst voor mijn vriend wel een sjaal gebreid, zo'n col/ronde sjaal en daar krijg ik veel complimenten voor, dus nu ben ik ook voor wat andere mensen aan het breien, dat vind ik wel ontspannend als ik op de bank zit, maar het is niet echt creatief, ik hoef niet echt iets te bedenken.
Dingen zoals meubels stofferen en opknappen, tekenen, dingen naaien enz kom ik allemaal niet aan toe, maar dat komt vast ooit wel weer. Ik kan ook wel wat creativiteit kwijt in het koken en dat is iets wat ik dagelijks doe.
Als ik trouwens iets in mijn hoofd heb dan moet het ook af, dan kan ik echt tot heel laat doorgaan omdat ik het gewoon echt af wil maken en het eind resultaat wil zien. Ik ben dus nooit met meerdere dingen tegelijk bezig, maar heb vaak wel meerdere dingen tegelijk in mijn hoofd zitten!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Soortgelijke onderwerpen
» tja, waar te beginnen.
» Waar moet ik beginnen!
» 1e verjaardag ideeen?klepbankje/speelgoedkist, waar te koop?
» Zoveel leuke creatieve youtube filmpjes.
» Creatieve breinen gezocht
» Waar moet ik beginnen!
» 1e verjaardag ideeen?klepbankje/speelgoedkist, waar te koop?
» Zoveel leuke creatieve youtube filmpjes.
» Creatieve breinen gezocht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: