DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Heeft hij een optie om ergens (tijdelijk) te gaan wonen? Zou naar zijn als jullie hier ook nog grote ruzies om krijgen... financiele afhandelingen enzo.
Betrek hem er erin en vertel wat je hebt uitgezocht enzo, weet natuurlijk niet of je dat al doet.
Betrek hem er erin en vertel wat je hebt uitgezocht enzo, weet natuurlijk niet of je dat al doet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat doe ik al, ExB, gelukkig zitten we wat dit betreft wel op één lijn. Ookal zie of spreek ik meneer amper, de laatste weken.
Gast- Gast
Zooo, daar ben ik weer. Heb een onwijs leuk rokje en een vest gescoord voor €10,48 bij elkaar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh even naar de stad met mijn mams. Rokje komt bij de Wibra vandaan en was €2,99 en een lang zwart vest van de kinderafdeling van de Hennes voor €7,50
VeryCherry schreef:Oh even naar de stad met mijn mams. Rokje komt bij de Wibra vandaan en was €2,99 en een lang zwart vest van de kinderafdeling van de Hennes voor €7,50
Leuke rokjes hé!
Zijn helaas te groot voor mij
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik vind ze super!! Heb die grijze met bloemen genomen, hoop dat het me past, heb ik nog niet gedaan
Ik zit te kwijlen boven het H&M boekje.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
hey lotus,
en die wibra rokjes elke zijn dat? Dezelfde als de H&M/Hema/Action rokjes?
Gast- Gast
Zijn er mensen met verstand van koken in de huis?
Ik heb/ben gehaktballen aan het maken...in zo'n euh, donkerblauwe gehaktballen pan Maar hoe ga ik ze bewaren straks? Ik kan moeilijk de pan in de koelkast doen als alles is afgekoeld...kan het gewoon in een bakje met deksel en de jus erbij?
Ik heb/ben gehaktballen aan het maken...in zo'n euh, donkerblauwe gehaktballen pan Maar hoe ga ik ze bewaren straks? Ik kan moeilijk de pan in de koelkast doen als alles is afgekoeld...kan het gewoon in een bakje met deksel en de jus erbij?
Gast- Gast
Lily schreef:hey lotus,
Degene die in zo'n apart rek hangen
@Reva; ja hoor, dat kan gewoon
ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
Pfff het resort waar we op vakantie waren hebben nieuwe foto`s geupload van halloween, jeetje heb echt heimwee
Pfff het resort waar we op vakantie waren hebben nieuwe foto`s geupload van halloween, jeetje heb echt heimwee
Gast- Gast
Ja, maar ik gooi altijd de hele pan in de koelkastReva schreef:Zijn er mensen met verstand van koken in de huis?
Gast- Gast
Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
Gast- Gast
Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Wel zo makkelijk als je het weer wilt opwarmen. Anders moet je ook nog die pan afwassen. En later die pan weer gebruiken en de bakjes afwassenMaple schreef:Ik zet ook altijd de pan in de koelkast haha. .
Gast- Gast
Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
En je kan ze ook allemaal gewoon opeten.
Edit: laat dat 'gewoon' maar weg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Dit lijkt me de beste oplossing
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
als het er nog veel zijn laat ze die gewoon in de pan op het fornuis staan met de deksel erop en als het er nog maar een paar zijn op een bordje en dan doet ze er folie overheen.
Gast- Gast
En, hoe voelt zo'n ontmaagding nou?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Dit lijkt me de beste oplossing
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Gast- Gast
Hoeveel maken jullie er dan wel niet???Lily schreef:Smikkell schreef:Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
als het er nog veel zijn laat ze die gewoon in de pan op het fornuis staan met de deksel erop en als het er nog maar een paar zijn op een bordje en dan doet ze er folie overheen.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: