DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
En weer brengt Maple vlees in verband met..Maple schreef:En, hoe voelt zo'n ontmaagding nou?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
En je kan ze ook allemaal gewoon opeten.
Edit: laat dat 'gewoon' maar weg.
Dit lijkt me de beste oplossing
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Gast- Gast
Smikkell schreef:En weer brengt Maple vlees in verband met..Maple schreef:En, hoe voelt zo'n ontmaagding nou?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Vlees
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:En weer brengt Maple vlees in verband met..Maple schreef:En, hoe voelt zo'n ontmaagding nou?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Sja... Ik sta te lang droog denk ik.
Gast- Gast
Ik heb wel een leverworst van een kilo voor je in de koelkast liggen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Smikkell schreef:Hoeveel maken jullie er dan wel niet???Lily schreef:Smikkell schreef:Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
Pfff het resort waar we op vakantie waren hebben nieuwe foto`s geupload van halloween, jeetje heb echt heimwee
als het er nog veel zijn laat ze die gewoon in de pan op het fornuis staan met de deksel erop en als het er nog maar een paar zijn op een bordje en dan doet ze er folie overheen.
Toen ik nog thuis woonde een pan vol haha. Weet niet meer hoeveel er dat dan waren stuk of 8 ofzo.
Gast- Gast
Maple schreef:En, hoe voelt zo'n ontmaagding nou?Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat kan ook.VeryCherry schreef:Je kan ze ook in een diep bord leggen, jus erover schenken en afdekken met aluminiumfolie
Thanks, dames
Reva's eerste ballen
Bwahaha.. Euh
Gast- Gast
Lily schreef:Smikkell schreef:Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
Pfff het resort waar we op vakantie waren hebben nieuwe foto`s geupload van halloween, jeetje heb echt heimwee
als het er nog veel zijn laat ze die gewoon in de pan op het fornuis staan met de deksel erop en als het er nog maar een paar zijn op een bordje en dan doet ze er folie overheen.
Maar dan blijven ze toch niet gekoeld?
Gast- Gast
Maar wanneer wil je ze dan opeten Reva?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Maar wanneer wil je ze dan opeten Reva?
Nou het zijn er vier en ik ben maar in mn eentje Dus vandaag eentje, morgen twee (eter) en dan die ander wil ik eigelijk invriezen.
Gast- Gast
Sja, ik bewaar echt niets buiten de koekast. Zéker geen vlees.Reva schreef:Lily schreef:Smikkell schreef:Dat zou ik dan weer niet doen. Dan drogen ze toch uit? En trekken andere geuren/smaken in het vlees, als je het niet afdekt?!Lily schreef:ja hoor mijn mams bewaard ze altijd door ze gewoon op een bordje te leggen maar dan heb je geen jus.
Maar dan blijven ze toch niet gekoeld?
Gast- Gast
Ooh zo. Ja dan zou ik ze inderdaad in de koelkast zetten met jus erbij. Invriezen kun je door hem in te pakken in folie. Als je hem dan weer een keer opwarmt hoef je alleen nog maar jus te maken.
Toet- Lady Post-a-lot
Kom jij even binnenvallen met een persoonlijke vraag.toetje_ schreef:Maar wanneer wil je ze dan opeten Reva?
Gast- Gast
Oe, lekker, gehaktballen! Invriezen doe ik trouwens ook in een klein bakje met de overgebleven jus erbij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja, altijd maar Hoi! is ook zo saai en het zelfde.
Toet- Lady Post-a-lot
Wist ook niet dat je eerst hoi of zo moest zeggen Smikk voor je je mag storten op het onderwerp
Gast- Gast
Naar wat ik gister begreep is er een meldingsplicht. Nieuwe regel. Ik kende hem ook niet.Theedoosje schreef:Wist ook niet dat je eerst hoi of zo moest zeggen Smikk voor je je mag storten op het onderwerp
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naar wat ik gister begreep is er een meldingsplicht. Nieuwe regel. Ik kende hem ook niet.Theedoosje schreef:Wist ook niet dat je eerst hoi of zo moest zeggen Smikk voor je je mag storten op het onderwerp
oh oke. Gek dat ik dat nog niet weet allemaal terwijl ik er toch vaak ben
Gast- Gast
Ojee, ik meld me nooit, kom meestal gewoon binnenvallen
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, je hebt immers het hoogste postaantal.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Naar wat ik gister begreep is er een meldingsplicht. Nieuwe regel. Ik kende hem ook niet.Theedoosje schreef:Wist ook niet dat je eerst hoi of zo moest zeggen Smikk voor je je mag storten op het onderwerp
Gast- Gast
Pas maar op dat het dagcafemeldingsplichtmonster je niet betrapt.Suus schreef:Ojee, ik meld me nooit, kom meestal gewoon binnenvallen
Gast- Gast
Da's die met die avatar met die grote zwarte oren, toch?Smikkell schreef:Pas maar op dat het dagcafemeldingsplichtmonster je niet betrapt.Suus schreef:Ojee, ik meld me nooit, kom meestal gewoon binnenvallen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, je hebt immers het hoogste postaantal.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Naar wat ik gister begreep is er een meldingsplicht. Nieuwe regel. Ik kende hem ook niet.Theedoosje schreef:Wist ook niet dat je eerst hoi of zo moest zeggen Smikk voor je je mag storten op het onderwerp
Ja niet gek als iedereen weg gaat dat ik op gegeven moment bovenaan sta En tja denk dat er dus dingen achter mijn rug om besproken worden
Gast- Gast
Ojee, ik zal heel stilletjes doen, dan ziet 'ie me misschien niet...Maple schreef:Da's die met die avatar met die grote zwarte oren, toch?Smikkell schreef:Pas maar op dat het dagcafemeldingsplichtmonster je niet betrapt.Suus schreef:Ojee, ik meld me nooit, kom meestal gewoon binnenvallen
Suus- Lady Post-a-lot
*Ik voelde even een klein monstertje naar boven komen, maar ik slikte hem gelukkig weer door*Maple schreef:Da's die met die avatar met die grote zwarte oren, toch?Smikkell schreef:Pas maar op dat het dagcafemeldingsplichtmonster je niet betrapt.Suus schreef:Ojee, ik meld me nooit, kom meestal gewoon binnenvallen
Gast- Gast
Ben net terug gebeld door de hypotheker, moeten loonstrookjes doormailen en dan gaat ze kijken of ik hier alleen kan wonen, of dat haalbaar is, en zo niet, hoe dan verder. Crap crap crap, ik vind het allemaal maar eng.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: