DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Wat drink je smikkell?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Sinds wanneer?Reva schreef:Reva niet single
Sinds heel kort.
Is dat al tickerwaardig?
Gast- Gast
Ik ben geen groot fan van tickers. Maar ik vind het wel leuk.Reva schreef:Smikkell schreef:Sinds wanneer?Reva schreef:Reva niet single
Sinds heel kort.
Is dat al tickerwaardig?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Safari en Smirnofftoetje_ schreef:Wat drink je smikkell?
Gemixt?
Toet- Lady Post-a-lot
Nou, dat je geen single meer bent. Een ticker vind ik dus NIET leuk.Smikkell schreef:Ik ben geen groot fan van tickers. Maar ik vind het wel leuk.Reva schreef:Smikkell schreef:Sinds wanneer?Reva schreef:Reva niet single
Sinds heel kort.
Is dat al tickerwaardig?
Gast- Gast
Goed idee..toetje_ schreef:Smikkell schreef:Safari en Smirnofftoetje_ schreef:Wat drink je smikkell?
Gemixt?
Gast- Gast
Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik ben geen groot fan van tickers. Maar ik vind het wel leuk.Reva schreef:Smikkell schreef:Sinds wanneer?Reva schreef:Reva niet single
Sinds heel kort.
Is dat al tickerwaardig?
Wees niet bang voor een ticker
Gast- Gast
En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Onderschriften vind ik wel leuk, mits ze kort maar krachtig zijn. Ik ben voor mezelf nog niet echt iets tegen gekomen. Suggesties?
Toet- Lady Post-a-lot
Dus die van mij kan er mee door?toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Onderschriften vind ik wel leuk, mits ze kort maar krachtig zijn. Ik ben voor mezelf nog niet echt iets tegen gekomen. Suggesties?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Postzegels for President.
Gast- Gast
wat houdt je tegen Revertje..Reva schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Gast- Gast
Alsof jij aan tickers doet!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:wat houdt je tegen Revertje..Reva schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Ik heb geen b.and met p.ostzegels.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus die van mij kan er mee door?toetje_ schreef:Smikkell schreef:En ook niet van onderschriften zo te zien.toetje_ schreef:Wat leuk Reva! Maar ik ben ook geen fan van tickers.
Ja, die van jou vind ik leuk!
Toet- Lady Post-a-lot
Die van mij zijn dan te lang ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gast- Gast
Die vind ik persoonlijk te lang/groot ja, hoewel dat misschien ook door het lettertype komt. Maar ik erger me niet aan jouw onderschrift. Al kan ik me niet in de onderste verplaatsten, omdat ik 3 x meer klets dan dat ik luister haha. Maar ze passen wel bij jou, dat vind ik dan weer leuk.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, Q kletst helaas niet zoveel.toetje_ schreef:Die vind ik persoonlijk te lang/groot ja, hoewel dat misschien ook door het lettertype komt. Maar ik erger me niet aan jouw onderschrift. Al kan ik me niet in de onderste verplaatsten, omdat ik 3 x meer klets dan dat ik luister haha. Maar ze passen wel bij jou, dat vind ik dan weer leuk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
My god hoe verzin je het!
Maar ladies, ik ga douchen en naar bed .....
Heb weer tranen gelachen vanavond! Thanks daarvoor!
Erin- Ratel
Ja, jij dacht dat ik leuk was. Maar wacht maar tot je me langer dan twee dagen kent..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:
My god hoe verzin je het!
Maar ladies, ik ga douchen en naar bed .....
Heb weer tranen gelachen vanavond! Thanks daarvoor!
Gast- Gast
Ik 'ken' je langer dan twee dagen
Erin- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: