DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Wha, het gaat zó langzaam. Als je dát niet kan volgen weet ik het ook niet meer.Roza schreef:Ik ga ook eens een poging doen om mee te kletsen hier Ben benieuwd of ik het allemaal kan volgen
Ik mis het oude dagcafe wel een beetje!
Ik ben nogal traag van begrip.. Dat je dat nou niet van me weet Valt me tegen!! Haha
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik dacht al, ik zie ook geen foto.. Zie jij hem wel, TD?Evy schreef:Snoes, ik zie geen foto?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:
Heej Roza
Hee Theedoosje!
Roza- Kletskop
Zo heb lekker gegeten
En nu lekker ouwehoeren.
En nu lekker ouwehoeren.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Traag is niet een woord waar ik bij jou meteen aan denk.Roza schreef:Smikkell schreef:Wha, het gaat zó langzaam. Als je dát niet kan volgen weet ik het ook niet meer.Roza schreef:Ik ga ook eens een poging doen om mee te kletsen hier Ben benieuwd of ik het allemaal kan volgen
Ik ben nogal traag van begrip.. Dat je dat nou niet van me weet Valt me tegen!! Haha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Traag is niet een woord waar ik bij jou meteen aan denk.Roza schreef:Smikkell schreef:Wha, het gaat zó langzaam. Als je dát niet kan volgen weet ik het ook niet meer.Roza schreef:Ik ga ook eens een poging doen om mee te kletsen hier Ben benieuwd of ik het allemaal kan volgen
Qua denken ben ik traag. Qua andere dingen.. Tja, die invulling daarvan laat ik aan jou over
Roza- Kletskop
Evy, echt een hele leuke auto hebben jullie ook. Mijn vriend was mee aan het kijken en die zei "da's geloof ik best een dure auto"
Snoes- Lady Post-a-lot
*weg*
Ik kan geen foto van die site kopiëren waar de auto opstaat, raar. Maar het is er dus zo eentje (ja, eigenlijk dus dezelfde, alleen een break-versie)
Ik kan geen foto van die site kopiëren waar de auto opstaat, raar. Maar het is er dus zo eentje (ja, eigenlijk dus dezelfde, alleen een break-versie)
Laatst aangepast door Snoes op ma 31 okt 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Theedoosje, ik geloof dat je even wat moet aanpassen in je post ...
Oops nadeel van mensen in het echt kennen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:???Theedoosje schreef:OOw dies ook gaaf SNoes!
wil je dit ff aanpassen? (heb in mijn post al gedaan...bedoelde dus Snoes)
Gast- Gast
Snoes schreef:Ik dacht al, ik zie ook geen foto.. Zie jij hem wel, TD?Evy schreef:Snoes, ik zie geen foto?
nee haha maar had link ff gekopieerd en geplakt in internetbalk
Gast- Gast
Geeft niet hoor, maar het is wel fijner als mijn naam er niet staatTheedoosje schreef:Evy schreef:Theedoosje, ik geloof dat je even wat moet aanpassen in je post ...
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Geeft niet hoor, maar het is wel fijner als mijn naam er niet staatTheedoosje schreef:Evy schreef:Theedoosje, ik geloof dat je even wat moet aanpassen in je post ...
i know heb gelijk aangepast. Jeetje moet echt op gaan letten is nu al vaker de laatste tijd.
Gast- Gast
Heb voor mijzelf een toetje gemaakt. Dit at ik toen ik nog thuis woonde wel is, toen ik nog jong was, dus jaren lang geleden haha.
Yoghurt, appelmoes, beschuit, kaneel
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Met zijn wiebelende wenkbrauwen! Lekker ding dat het is! .. Ik kreeg lekker meer kusjes dan Stuit!Stuiterbal schreef:
Ik vond haar ook leuk uiteraard ! En Burn was al verkocht toen mijn zoon met haar ging sjansen !
Stuit is lief en kan lekker koken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
I know, maar wil het best nog even quoten. Dan staat het er dubbelTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Aangepast voor Theedoosje.
je bent een schat Dank je!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Heb voor mijzelf een toetje gemaakt. Dit at ik toen ik nog thuis woonde wel is, toen ik nog jong was, dus jaren lang geleden haha.
Gast- Gast
Burn schreef:Met zijn wiebelende wenkbrauwen! Lekker ding dat het is! .. Ik kreeg lekker meer kusjes dan Stuit!Stuiterbal schreef:
Ik vond haar ook leuk uiteraard ! En Burn was al verkocht toen mijn zoon met haar ging sjansen !
Wel gemeen van Stuit om alleen voor jou te koken en ons allemaal niet uit te nodigen
Roza- Kletskop
Roza schreef:Burn schreef:Met zijn wiebelende wenkbrauwen! Lekker ding dat het is! .. Ik kreeg lekker meer kusjes dan Stuit!Stuiterbal schreef:
Wel gemeen van Stuit om alleen voor jou te koken en ons allemaal niet uit te nodigen
Ik heb er wel een treinreis van 2x 4uur voor over gehad!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:I know, maar wil het best nog even quoten. Dan staat het er dubbelTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Aangepast voor Theedoosje.
je bent een schat Dank je!
Ik blijf ook wel quoten hahaha
Gast- Gast
Snoes schreef:Evy, echt een hele leuke auto hebben jullie ook. Mijn vriend was mee aan het kijken en die zei "da's geloof ik best een dure auto"
Hahaha, ja het is best een dure auto inderdaad
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:ExpressoB schreef:Heb voor mijzelf een toetje gemaakt. Dit at ik toen ik nog thuis woonde wel is, toen ik nog jong was, dus jaren lang geleden haha.
HAHHAHA, dat klinkt voor jou heel vies?! Vult wel zeg pff.. morgenochtend maar als ontbijt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:Roza schreef:Burn schreef:Met zijn wiebelende wenkbrauwen! Lekker ding dat het is! .. Ik kreeg lekker meer kusjes dan Stuit!Stuiterbal schreef:
Ik heb er wel een treinreis van 2x 4uur voor over gehad!
Wat een liefde! Voor mij is het ongeveer een dik half uur rijden naar Stuit Gemeen hè!
Laatst aangepast door Roza op ma 31 okt 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Roza- Kletskop
Ik vind het ook nogal vies klinken, EB. Jij liever dan ik.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: