Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie helemaal tevreden??

+27
Parisienne
luisa
dolfijntje24
Lavendel
mzcharlotte
bolus26
PluDan
Dolphinne
Esperanza
ladycat
Snoes
Pompoen
TGR
Oasis
Mermaid
Lotus
Jeanette
Vanillivi
studiebol
Suus
Lenthe
Ugly Betty
Rush
slaatje
Lady4
Sweety
SleepingBeauty
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  Arwyn zo 6 nov 2011 - 4:02

Ik heb vorige week te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd en afgelopen vrijdag mijn laatste dag gehad. Zit nu dus (hopelijk tijdelijk) zonder werk en gek genoeg ben ik nog best tevreden ook.
Ik heb het met vlagen moet ik zeggen. Soms heb ik van die dagen dat ik gigantisch baal van dingen, terwijl het me de dag erna maar heel weinig interesseert..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  Silva zo 6 nov 2011 - 4:12

luisa schreef:Nee, verre van.
Maar ik geloof ook wel dat ik te onrustig ben om eens echt tevreden te zijn.

Dat heb ik ook! Ik geef mezelf niet genoeg de tijd om ergens te aarden en een leven op te bouwen. Dan word ik onrustig en wil ik weer iets anders of lijkt het gras groener aan de overkant. Gelukkig ben ik mezelf daar bewust van, maar het is wel irritant dat ondanks het feit dat ik weet dat ik het prima heb, dat het me moeite kost om dat ook zo te voelen. Ik twijfel ook altijd aan mezelf of datgene wat ik voel ook waar is, of dat ik juist eens tevreden moet zijn met wat ik heb. Ik kan dat verschil niet zo goed onderscheiden.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:14

Qua werk ben ik redelijk tevreden.
Ik ben altijd gewend geweest om een beetje te flierefluiten; baantje hier, baantje daar, als het me niet bevalde vertrok ik weer naar het buitenland.
Nu heb ik de vastigheid waar ik altijd zo bank voor ben geweest en eigenlijk vind ik het nu wel ok. Ik heb eht naar m'n zin op mn nieuwe school, heb een hele leuke klas en sta af en toe nog achter de bar want dat blijf ik leuk vinden.

Prive ben ik zeker tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  MelkChocoladeRobusteCake zo 6 nov 2011 - 4:24

Met mijn leven ben ik totaal niet tevreden. Er is zoveel gebeurd de afgelopen tijd dat ik er geen vrede mee kan hebben. Ik mis mn moeder en ik mis een ritme in mijn leven. Ik werk momenteel alleen nog voor mn bijbaantje en school heb ik niet meer. Ineens is de druk weg en ga je je leven opbouwen. Nu ik echt geen andere dingen aan mn hoofd heb gaan er andere dingen spelen: het missen van mijn moeder. De klap lijkt nu nog hard na te dreunen. Sad
MelkChocoladeRobusteCake
MelkChocoladeRobusteCake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 31
Registratiedatum : 04-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  Moon zo 6 nov 2011 - 9:12

Ja, ik ben heel tevreden met alles.
Alles gaat wel voorspoedig eigenlijk. Ik kan ook wel harder studeren zodat ik niet een half jaar langer hoef te studeren, maar heb niet zoveel discipline helaas maar als dat het ergste is..
Ik voel me gezond en mag me gelukkig prijzen met de mensen om me heen.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie helemaal tevreden?? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie helemaal tevreden??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum