zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?
+29
Pandora
flower
_Lacey_
patjuhhh
minoessepoes
Joli86
SuperGrover
Le Chat Noir
Snack a Jack
RYW
JD
Beachgirl
Evalynn
Blond
Suus
bolus26
Shisha
JustMeDaan
Tsjip
Jeanette
Lotus_
Rush
Thunder
Esperanza
Bruintje Beer
Rann
Rovine
Zora
SleepingBeauty
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?
Of is het je te weinig...
Of te veel...
Of te veel...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: zijn jullie tevreden met het aantal uren dat je werkt?
32u. Is perfect, met een universitaire studie ernaast
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou zelf wel wat meer vast willen hebben. Ik werk 24 uur vast en zou graag naar de 32 gaan, alleen is hier geen ruimte voor. Dat probeer ik nu nog in te vullen met oproepbaantjes.
Maar ook dat valt niet altijd mee, zeker in de eerste weken van het nieuwe jaar niet.
Vandaar dat ik nu ook tot nu toe bijna een week thuis ben... (werk onregelmatig)
Daar baal ik dan wel eens een beetje van.
Maar ook dat valt niet altijd mee, zeker in de eerste weken van het nieuwe jaar niet.
Vandaar dat ik nu ook tot nu toe bijna een week thuis ben... (werk onregelmatig)
Daar baal ik dan wel eens een beetje van.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Ik zou graag minder dan 40 werken omdat ik nu alles buiten kantooruren moet regelen. En dat kan niet overal.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het prima zo. Ik 30 uur in de week voor mijn opleiding. Daar valt nog 10 uurtjes per week buiten... Ook werk ik twee avonden in de week. Soms zou ik wat minder willen..
Rann- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11
Ik werk nu 24uur p.w. ben ik tevreden mee en meer uren zou ik niet willen werken.
Ik werk wel onregelmatig met een cyclus basisirooster. Ene week werk meer uren als de andere week. Dit is vooral als ik het weekend hebt gewerkt.
Ik werk wel onregelmatig met een cyclus basisirooster. Ene week werk meer uren als de andere week. Dit is vooral als ik het weekend hebt gewerkt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
38,5 tot 40 uur. Prima. Ik heb toch geen prive leven
Gast- Gast
Ik heb een contract voor 32 uur, maar wat ik werk wisselt per week (vaak wel iets meer). Ik vind het eigenlijk te veel en ben dan ook veel moe. Het liefst zou ik 24-28 uur willen werken, helaas is dat financieel niet haalbaar.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik werk sinds 1½ jaar 16 uur per week en zou er eigenlijk wel een dag bij willen hebben. Maar voorlopig zit dat er niet in. Mijn jongste zoon heeft een aandoening waardoor we het komende jaar nog vaak naar het ziekenhuis moeten en die diverse behandelingen moet ondergaan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik wil wel meer dan 40 uur per week werken, maar de werkdagen zijn bij ons niet langer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik werk 28 uur. Dat vind ik bij deze werkgever prima. Als ik ergens anders zou werken dan zou ik waarschijnlijk wel meer willen werken.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Ik heb een min-max contract van 32-36 uur. Ik vind dit precies goed. Ik zou niet meer (kan overigens ook niet bij de stichting waar ik werk) en ook niet minder willen werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou wel meer contract-uren willen hebben, heb er maar 15. In de praktijk werk ik er 25. Mogen nog wel wat uurtjes bij vind ik, maar omdat wij van die korte diensten hebben, vind ik dit goed, anders moet ik 9 dagen per week werken
Gast- Gast
Ik vind het wel prima zo.
Ik werk 4 dagen, dat is 0.86 fte en dat komt neer op zo'n 32-34 uren, maar in de praktijk kan het uitlopen tot zo'n 50 uren.
De vrije vrijdag is super, want dan kan ik de administratieve zooi (toetsuitslagen, handelingsplannen, etc.) van de voorgaande dagen in alle rust thuis verwerken. Anders zou dat in het weekend moeten.
Ik werk 4 dagen, dat is 0.86 fte en dat komt neer op zo'n 32-34 uren, maar in de praktijk kan het uitlopen tot zo'n 50 uren.
De vrije vrijdag is super, want dan kan ik de administratieve zooi (toetsuitslagen, handelingsplannen, etc.) van de voorgaande dagen in alle rust thuis verwerken. Anders zou dat in het weekend moeten.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik vind het wel prima zo.
Ik werk ook 4 dagen en heb op vrijdag vrij, maar ik probeer zo weinig mogelijk voor school te doen op die vrijdag, of in het weekend.
Dan blijf ik liever doordeweeks wat langer!
Gast- Gast
Mijn uren zijn te weinig. Ik werk helaas op invalbasis en het is dus iedere week afwachten hoeveel ik uur ik moet werken. De maand december was het hooguit 1 dag in de week en daar baalde ik best van. Dan is december geen verkeerde maand om zoveel vrij te zijn hoor maar er komt dan ook geen geld binnen en dat is wel vervelend. Ik hoop dus heel erg dat ik vanaf volgende week weer meer kan werken. De vakantie duurt nu lang genoeg
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ja, echt perfect. Heb een contract van 36 uur wat bij ons fulltime is (en gewoon een fulltime salaris) de ene week werk ik 40 uur en de andere week 32, op maandag vrij.
Heerlijk.
Heerlijk.
Gast- Gast
32 uur gemiddeld per week. Maar dat kan de ene week 48 zijn en de andere week 16. Werk in de zorg dus onregelmatig en word berekend op jaarbasis of half jaar basis(ligt aan de uren van je contract)
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Ik werk 28u op contract. Ik zou liever 32u hebben maar hogere contracten dan 28u geven ze niet meer. Dus naast mijn contracturen werk ik extra bij via de flex (werk in de zorg) en hoeveel dat is verschild per maand.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik werk 40 uur maar zou eigenlijk wel graag 36 willen werken, elke week een halve dag vrij of om de week een hele dag vrij.
Gast- Gast
ik werk 32 uur op school en ongeveer 10 uur per week voor mn bedrijfje
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik werk 40 uur, maar zou graag minder willen werken, 32 uur ofzo als dat financieel haalbaar is. Maar goed, ik vind mijn werk ook verschrikkelijk, misschien dat ik 40 uur wel prima zou vinden als ik het werk leuk vond.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga straks weer 40 uur per week werken. Het liefste zou ik 36 uur werken, maar 40 vind ik ook prima hoor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik werk fulltime en vind het prettig.
Gast- Gast
Ik werkte naast mijn studie 2 volle dagen, dus 16 uur. Vond dat wel netjes, want dan had ik 4 dagen school, 2 dagen werk en 1 dag vrij.
Nu heb ik naast mijn studie om het weekend 9 uur. Dus gemiddeld 4,5 uur per week, wat ik véél te weinig vind. Wacht nog even het nieuwe rooster af, als dat weer zo tegenvalt dan ga ik een gesprek aan want zo kan ik mijn studie natuurlijk niet betalen.
Nu heb ik naast mijn studie om het weekend 9 uur. Dus gemiddeld 4,5 uur per week, wat ik véél te weinig vind. Wacht nog even het nieuwe rooster af, als dat weer zo tegenvalt dan ga ik een gesprek aan want zo kan ik mijn studie natuurlijk niet betalen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie helemaal tevreden??
» Maximaal aantal uren per dag
» aantal uren/minder werken vader
» Is jullie baby tevreden?
» Juffen.. hoe werkt jullie normjaartaak?
» Maximaal aantal uren per dag
» aantal uren/minder werken vader
» Is jullie baby tevreden?
» Juffen.. hoe werkt jullie normjaartaak?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: