Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Pien wo 29 dec 2010 - 23:01

ik heb de tip gekregen om deze week nog de kraamzorg te regelen. dit moet voor de 14de week gedaan zijn namelijk. nu ben ik aan het googlen gegaan en stuitte ik op 2 bureaus hier in de buurt. maar, hoe kies ik nou? ik heb hun info op de site al gelezen maar heb niet echt een voorkeur ofzo...

hoe hebben jullie dit gedaan?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:06

Iene miene mutte...

Nee even serieus, ik zag door de bomen het bos niet meer door al die kraambureau's dus ik heb er gewoon 1 gekozen..verder geen aandacht aan besteed ofzo, overal zitten wel rotte appels bij. Gelukkig klikte het met mijn kraamverzorgster heel goed en ben ik blij dat ik voor dit kraamzorgbureau gegaan ben. Maar ik wist er van te voren niks van af hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:26

Ik heb gewoon voor een bureau gekozen die aangesloten was bij mijn verloskundige, die hadden er 3 en ik heb de bovenste gekozen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Pien do 30 dec 2010 - 0:18

nou, ik heb even gekeken welke bij onze verloskundige op de site stonden en dat waren er 2, 1 die ik al had bekeken en ook 1 andere. die andere heeft een heel groot gebied waarin ze kraamzorg regelen, dat sprak mij wat minder aan en dus heb ik de keuze kunnen maken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:38

ik heb voor het bureau gekozen die mijn verloskundige aan heeft geraden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Meeko do 30 dec 2010 - 2:03

Bij de eerste heb ik gewoon wat gekozen (ook gekeken naar welke bij me verzekering aansloot) Nu heb ik advies gevraagd aan mijn verloskundige omdat ik waar ik eerst zat niet meer wilde. Had in een week 3 verschillende kraamverzorgsters. Toen vond ik t niet zo erg maar nu wel ivm de oudste.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Bruintje Beer do 30 dec 2010 - 9:51

Ik had/heb een aangevraagde kraamverzorgster die bij Naviva werkt. Dus ik moest wel voor dat kraambureau kiezen.

Heb je al gekozen?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Flip Fluitketel do 30 dec 2010 - 10:32

Ik kon uit 5 kraambureau's kiezen die waren aangesloten bij de VK praktijk. Ik wist echt niet welke ik moest kiezen dus heb maar een kraambreau gekozen hier in de stad. Vond ik wel zo handig voor ze! En toen ik bevallen was kreeg ik een kraamverzorgster uit Lieshout (omg Weert) Ze moest elke dag 130km rijden om te komen. Waarschijnlijk waren er hier in de buurt geen beschikbare kraamverzorgsters. En dan kies je er 1omdat het lekker in de buurt is en het je handig lijkt! MAar de kraamverzorgster was in ieder geval niks om op aan te merken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Tazz do 30 dec 2010 - 21:12

Ik had gekozen voor het bureau waar de zwangerschapscursussen gratis waren. En het was ook een bekend bureau hier. Nu werk ik voor datzelfde bedrijf en ik was vorige keer best tevreden dus heb ik daar weer voor gekozen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:48

Bruintje Beer schreef:Ik had/heb een aangevraagde kraamverzorgster die bij Naviva werkt. Dus ik moest wel voor dat kraambureau kiezen.

Heb je al gekozen?

Ik had ook Naviva, was erg tevreden over het bureau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 8:22

Hier is de keus helemaal gigantisch! Gelukkig heb ik nog heel veel weken voor ik een keuze moet maken als ik er vanauit ga dat het goed blijft gaan.

De kans dat ik in het ziekenhuis beval en de kinderen een paar dagen moeten blijven is natuurlijk ook heel groot, dus wordt het item kraamzorg weer anders als wanneer ik thuis zou kunnen/ mogen bevallen en ze gelijk alle zorg overnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau? Empty Re: hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum