Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lagere temperatuur, zorgen maken?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

lagere temperatuur, zorgen maken? - Pagina 2 Empty Re: lagere temperatuur, zorgen maken?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 9:15

Kan ook gewoon zijn dat je bloeddruk lager is nu. Heb ik ook en dan is je temperatuur vaak ook lager en heb je het koud. Niet meer temperaturen. Als het mis gaat, gaat het mis en kan je het toch niet voorkomen. Maar als je geen bloedverlies of buikpijn hebt, hoef je je echt weinig zorgen te maken Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

lagere temperatuur, zorgen maken? - Pagina 2 Empty Re: lagere temperatuur, zorgen maken?

Bericht  Muppetje zo 30 okt 2011 - 9:15

Ja misschien blijft het ook niet zo heel lang echt hoog. Daarvoor nam ik het natuurlijk ook niet op, maar het viel me wel op

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje zo 30 okt 2011 - 9:16

Jolicious schreef:Kan ook gewoon zijn dat je bloeddruk lager is nu. Heb ik ook en dan is je temperatuur vaak ook lager en heb je het koud. Niet meer temperaturen. Als het mis gaat, gaat het mis en kan je het toch niet voorkomen. Maar als je geen bloedverlies of buikpijn hebt, hoef je je echt weinig zorgen te maken Wink

Daar deed ik het ook niet voor hoor, ik was gewoon helemaal niet lekker vanmorgen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 30 okt 2011 - 9:18

Printje schreef:Ik heb dit allemaal nooit geweten zelfs, maar 36,9 is toch helemaal niet laag? Wanneer je je echt veel zorgen maakt zou ik gewoon de verlos bellen en het uitleggen, misschien mag je wel eerder komen voor een echo maar ik denk dat het wel meevalt.

Ach, ik ben gewoon een muts, ik maak me snel zorgen. Ik heb de echo al redelijk snel, dus wacht wel af...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Printje zo 30 okt 2011 - 9:25

Muppetje schreef:
Printje schreef:Ik heb dit allemaal nooit geweten zelfs, maar 36,9 is toch helemaal niet laag? Wanneer je je echt veel zorgen maakt zou ik gewoon de verlos bellen en het uitleggen, misschien mag je wel eerder komen voor een echo maar ik denk dat het wel meevalt.

Ach, ik ben gewoon een muts, ik maak me snel zorgen. Ik heb de echo al redelijk snel, dus wacht wel af...

het is ook wel heeeeeeeeeeel erg herkenbaar hoor, ik maakte me ook echt overal zorgen om. Mijn moeder zei op een gegeven moment van dan kun je je eigenlijk overal wel zorgen om maken. Stel dat zus...stel dat zo...dat heeft bij mij deels wel geholpen om dingen te proberen te relativeren.

Volgens mij is het ook zo dat je temp s'ochtends wat lager is en sávonds weer hoger.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: