lagere temperatuur, zorgen maken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
lagere temperatuur, zorgen maken?
Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik me vreselijk, hoofdpijn een heel erg misselijk. Ik heb mijn man in bed laten liggen en ben naar beneden gegaan, ben daar maar op de bank gaan liggen.
Toen mijn man wakker werd vond hij dat ik maar even mijn temperatuur op moest nemen, deze was 36,9 terwijl ik dus al even wakker en eruit was. Hij is nu dus lager dan toen ik nog temperatuurde, daar ben ik mee gestopt na mijn positieve test.
Ik weet daar het niet heel betrouwbaar is omdat ik al uit bed was enzo, maar moet ik me hier zorgen om maken?
Toen mijn man wakker werd vond hij dat ik maar even mijn temperatuur op moest nemen, deze was 36,9 terwijl ik dus al even wakker en eruit was. Hij is nu dus lager dan toen ik nog temperatuurde, daar ben ik mee gestopt na mijn positieve test.
Ik weet daar het niet heel betrouwbaar is omdat ik al uit bed was enzo, maar moet ik me hier zorgen om maken?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: lagere temperatuur, zorgen maken?
Ik heb geen idee.. Heb nooit getempt toen ik zwanger was, ervoor ook niet trouwens..
Kan t niet zo zijn dat je t gewoon wat koud had, geworden ben doordat je op de bank bent gaan liggen?
Kan t niet zo zijn dat je t gewoon wat koud had, geworden ben doordat je op de bank bent gaan liggen?
Gast- Gast
Ja misschien, ik weet het niet, maar ik lees overal dattie hoog moet blijven...
Muppetje- Ratel
Dat zou ook kunnen, lees nu op zwangerschapspagina dat je juist niet meer moet temperaturen in je zwangerschap, omdat het erg kan gaan schommelen. Maarja, ik temperatuurde daar natuurlijk ook niet voor...
Maak me nou eenmaal snel zorgen, zucht....
Maak me nou eenmaal snel zorgen, zucht....
Muppetje- Ratel
Muppet, wat vervelend. Ik heb eigenlijk geen idee of hij hoog moet blijven. De temperatuur kan wel erg wisselend zijn met name als je op bent gestaan. temperatuur straks nog eens en kijk wat hij dan doet.
Voorbeeld 2 dagen terug zat ik 's ochtends op 36.7 en normaal zit ik 's avonds ruim een halve graad hoger. Ja soms temperatuur ik 's avonds ook wel eens geen idee waarom. En die dag zat ik 's avonds maar op 36.9. Terwijl ik normaal boven de 37 zit.
Voorbeeld 2 dagen terug zat ik 's ochtends op 36.7 en normaal zit ik 's avonds ruim een halve graad hoger. Ja soms temperatuur ik 's avonds ook wel eens geen idee waarom. En die dag zat ik 's avonds maar op 36.9. Terwijl ik normaal boven de 37 zit.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Thermometer in een la laggen en zolang je zwanger bent niet meer pakken! (behalve als je ziek bent/koorts hebt natuurlijk ) Het is idd niet zo dat je temp nu je gehele zwangerschap hoog blijft. Je lichaam went aan je kindje/zwangerschap
Laatst aangepast door Annie24 op za 29 okt 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dat zorgen maken herken ik maar al te goed!
Wanneer is je eerste echo?
Dat je zo misselijk bent is een goed teken hoor!
Ik had t mijn eerste zwangerschap heel erg veel koud gehad, tot klappertanden aan toe.. Ik denk dat mijn temp ook niet zo hoog was toen.
Wanneer is je eerste echo?
Dat je zo misselijk bent is een goed teken hoor!
Ik had t mijn eerste zwangerschap heel erg veel koud gehad, tot klappertanden aan toe.. Ik denk dat mijn temp ook niet zo hoog was toen.
Gast- Gast
Bedankt meiden, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik, maar soms ben ik gewoon zo vreselijk bang...
Laurientje, ik heb 9 november een echo
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Bedankt meiden, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik, maar soms ben ik gewoon zo vreselijk bang...
Amber-- Ratel
Trouwens, dat koud hebben en klappertanden herken ik wel, dat heen ik ook heel vaak
Muppetje- Ratel
Op mijn verjaardag!
Nog even de dagen uit zitten idd...
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik, maar soms ben ik gewoon zo vreselijk bang...
bedankt meis, je bent lief! Je zal wel denken wat een zeur...
Muppetje- Ratel
Dat brengt vast gelukLaurientje85 schreef:Op mijn verjaardag!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik, maar soms ben ik gewoon zo vreselijk bang...
Helemaal niet! Het is logisch dat je onzeker bent en blijf hier maar lekker zeuren Daar is het forum voor!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Dat brengt vast gelukLaurientje85 schreef:Op mijn verjaardag!
Vast wel!! Ik duim voor je!
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik, maar soms ben ik gewoon zo vreselijk bang...
Helemaal niet! Het is logisch dat je onzeker bent en blijf hier maar lekker zeuren Daar is het forum voor!
Je bent een schat, Dankje
Laurientje jij ook dankjewel
Muppetje- Ratel
ik was even mijn temperatuurlijst aan het opzoeken voor je, maar kan even niet zo snel vinden. maar wat ik mij kan herineren is dat mijn temperatuur eerst hoog is gebleven maar langzaam weer terugzakte...ik ben met 9 weken geopereerd aan mijn voet, en had hoge temp. ik dacht dus door de zwangerschap, maar dit was gewoon door de infectie.
ik snap je bezorgdheid hoor! ik zou ook erg twijfelen...
ik snap je bezorgdheid hoor! ik zou ook erg twijfelen...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik heb ergens gelezen dat hij 18 dagen hoog blijft in het begin en als dat zo is je waarschijnlijk zwanger bent, als hij zo hoog blijft. Maar ik neem aan dat dat idd alleen in het begin is.
Ik snap dat ongerust bent het is ook spannend nu. Nog een weekje en dan is je echo
Ik snap dat ongerust bent het is ook spannend nu. Nog een weekje en dan is je echo
Gast- Gast
Bedankt meiden. Ik wacht maar gewoon af... Ik heb verder geen reden om me zorgen te maken, geen bloed, geen pijn, dus ik moet er maar van uit gaan dat alles goed zit
Muppetje- Ratel
Hoe hoog was je temperatuur dan toen je net zwanger testte? Ik zou me om 0,2 of zo verschil namelijk zeker geen zorgen maken.
Gast- Gast
[b]Twellie schreef:Hoe hoog was je temperatuur dan toen je net zwanger testte? Ik zou me om 0,2 of zo verschil namelijk zeker geen zorgen maken.
Rond de 37.2, soms 37.1 soms 37
Maar nu was ik natuurlijk al even uit bed hè. Maarja, ik lees dat het ook kan schommelen, ik zie het wel. Mocht het misgaan dan doe ik daar toch niets aan...
Muppetje- Ratel
Heb het vandaag trouwens ook de hele dag vreselijk koud gehad. Ach, het zal wel, ik probeer er niet meer aan te denken
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:[b]Twellie schreef:Hoe hoog was je temperatuur dan toen je net zwanger testte? Ik zou me om 0,2 of zo verschil namelijk zeker geen zorgen maken.
Rond de 37.2, soms 37.1 soms 37
Maar nu was ik natuurlijk al even uit bed hè. Maarja, ik lees dat het ook kan schommelen, ik zie het wel. Mocht het misgaan dan doe ik daar toch niets aan...
Ik had het in het begin van deze zwangerschap ook even een dip naar 36,7, maar dat is dus gelukkig ook helemaal goed gekomen. Nu is mijn temperatuur gewoon weer laag, twee dagen teruf had ik 36,4 of zo ergens midden op de ochtend (ik dacht ook dat ik wel eens koorts zou kunnen hebben).
Gast- Gast
Ik heb dit allemaal nooit geweten zelfs, maar 36,9 is toch helemaal niet laag? Wanneer je je echt veel zorgen maakt zou ik gewoon de verlos bellen en het uitleggen, misschien mag je wel eerder komen voor een echo maar ik denk dat het wel meevalt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer zorgen maken?
» Moet ik me hier zorgen om maken?
» Zorgen maken om mijn zusje
» Wanneer zorgen maken om bloeddruk?
» Wanneer moet ik me zorgen gaan maken?
» Moet ik me hier zorgen om maken?