Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betaal jij voor de sportschool?

+18
TNMN
Hoochie
Suus
Lejow
dolfijntje24
Penélope
Mizz_S
Antibes
Marin
Minx
Parisienne
Melis_je
Niki
Zonnetje
Caro
Shisha
Atelier Madame
Bliss
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat betaal jij voor de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat betaal jij voor de sportschool?

Bericht  Hoochie za 29 okt 2011 - 22:55

Ik betaal 19,95 per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betaal jij voor de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat betaal jij voor de sportschool?

Bericht  TNMN za 29 okt 2011 - 23:38

Ik betaal £50 per jaar. Dit is via de universiteit, lekker goedkoop dus en ik kan overal gebruik van maken.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 23:57

Ik betaalde 35 euro per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen. Ik hoef geen gratis water, koffie, thee of appels en dan het dubbele betalen... Toen ik nog bij mijn oude werkgever zat kon ik voor 10 euro per maand van mijn salaris bij Health City (geloof ik) sporten maar het was zo verrot dat die school dichtbij mijn werk zat en ik dan zo laat thuis kwam dus daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 30 okt 2011 - 0:10

Zusje schreef:Ik betaalde 35 euro per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen. Ik hoef geen gratis water, koffie, thee of appels en dan het dubbele betalen... Toen ik nog bij mijn oude werkgever zat kon ik voor 10 euro per maand van mijn salaris bij Health City (geloof ik) sporten maar het was zo verrot dat die school dichtbij mijn werk zat en ik dan zo laat thuis kwam dus daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt.

Ik betaal dus ook niet het dubbele, maar ook 35 euro. Ik zou voor dat soort extraatjes ook nooit meer betalen, het gaat me om het sporten natuurlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 0:13

Bliss schreef:
Zusje schreef:Ik betaalde 35 euro per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen. Ik hoef geen gratis water, koffie, thee of appels en dan het dubbele betalen... Toen ik nog bij mijn oude werkgever zat kon ik voor 10 euro per maand van mijn salaris bij Health City (geloof ik) sporten maar het was zo verrot dat die school dichtbij mijn werk zat en ik dan zo laat thuis kwam dus daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt.

Ik betaal dus ook niet het dubbele, maar ook 35 euro. Ik zou voor dat soort extraatjes ook nooit meer betalen, het gaat me om het sporten natuurlijk!

Oh bedoel het niet naar jou inderdaad. Ik had een vriendin die zo'n 65 euro per maand betaalde en met dit argument kwam. Er is altijd vers fruit en je kunt gratis drinken pakken! Woei Very Happy. Ik ga wel naar de markt haha. Buiten dat was ze al een jaar niet geweest haha, mooi is dat. Ook de reden dat ik opgezegd heb trouwens, ik ging niet meer. Het werkt altijd in het begin, als je net lid bent en gemotiveerd maar bij mij komt er dan toch altijd weer zo'n mindere periode waarin je je zelf niet naar de sportschool kunt slepen. Die periodes werden steeds langer en uiteindelijk ging ik niet meer. Volgens mij zijn er onwijs veel mensen lid van de sportschool die amper tot niet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 0:14

32,50 voor 52x. Ik ga alleen bijna nooit en wil het eigelijk al een tijdje op zeggen. En nu ik zwanger ben ga ik het zeker opzeggen. Ook vind ik het best wel duur.

Gast
Gast

Bericht  Lotus zo 30 okt 2011 - 0:30

Hoochie schreef:Ik betaal 19,95 per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen
+1
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 0:42

Niks, want ik werk er en mag dan ook gratis komen sporten.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 30 okt 2011 - 0:50

30 euro voor onbeperkt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Toet zo 30 okt 2011 - 1:10

35 euro onbeperkt, zonder abonnement. Ik kan dus iedere maand opzeggen. Het is een heel mooi fitnesscentrum met fijne faciliteiten. O.a. tennisbaan, sauna, zwembad, squashbaan, zonnebank en voor de groepslessen hoef je jezelf niet op te geven, je kunt zo binnen lopen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss zo 30 okt 2011 - 1:18

Oeh een tennisbaan, ik wou dat die ook bij mijn sportschool zat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 30 okt 2011 - 1:31

Bliss schreef:Oeh een tennisbaan, ik wou dat die ook bij mijn sportschool zat!

Ja we moeten nog gaan tennissen, maar dat wordt intussen wel een binnenbaan! M'n racket en ballen liggen hier klaar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss zo 30 okt 2011 - 2:14

Joy_ schreef:
Bliss schreef:Oeh een tennisbaan, ik wou dat die ook bij mijn sportschool zat!

Ja we moeten nog gaan tennissen, maar dat wordt intussen wel een binnenbaan! M'n racket en ballen liggen hier klaar.

Idd, we moeten ff research doen waar we het goedkoopst een baan kunnen huren!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Error zo 30 okt 2011 - 5:41

Ik betaal 29.95 per maand voor onbeperkt sporten, gebruik van zonnebank en sauna.
Je kunt deelnemen aan groepslessen of individueel sporten.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 10:24

Lotus schreef:
Hoochie schreef:Ik betaal 19,95 per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen
+1
Idem hier, bij Fit for Free en het bevalt me goed. Inmiddels al weer ruim 2 jaar lid. Meestal ga ik minimaal 2x per week, maar soms (zoals nu) zit ik een mindere periode. Maar ik ben gemotiveerd om weer te gaan Very Happy Morgen ga ik weer!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: