wat betaal je nou voor kinderopvang?
+5
PiP
meisjesmama
Rumble
Flemy
Mysterious
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat betaal je nou voor kinderopvang?
Daar ben ik nou eens benieuwd naar. Wat kost dat nou een dag naar het kinderdagverblijf?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: wat betaal je nou voor kinderopvang?
Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
Wij betalen voor 2 dagen iets van 595 euro. (deze maand voor het eerst, dus weet de bedragen even niet precies)
Wij betalen voor 2 dagen iets van 595 euro. (deze maand voor het eerst, dus weet de bedragen even niet precies)
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Wij betalen 6 euro nogwat per uur geloof ik...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Onze dochter gaat 2 keer per week naar het KDV.
Ik meen dat wij iets van 595.- per maand betalen en uiteindelijk na teruggave zelf 100.- betalen.
Ik meen dat wij iets van 595.- per maand betalen en uiteindelijk na teruggave zelf 100.- betalen.
Gast- Gast
Bij ons kinderdagverblijf kost het 283 euro per maand om je kind 1 dag per week op te laten vangen.
Maar deze kosten zeggen niet zoveel, gezien alle teruggaven en toeslagen die er vervolgens overheen gaan. Dit is per gezin verschillend en afhankelijk van jullie inkomsten en situatie.
Maar deze kosten zeggen niet zoveel, gezien alle teruggaven en toeslagen die er vervolgens overheen gaan. Dit is per gezin verschillend en afhankelijk van jullie inkomsten en situatie.
Gast- Gast
rond de 6 a 7 euro per uur dus.
Bedankt voor jullie antwoorden!
Bedankt voor jullie antwoorden!
Mysterious- Prater
Dat is voor 1 of 2 kindjes?Flemy schreef:Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
990,- per maand voor 3 dagen in de week, hiervan kregen we vorig jaar 820,- terug, maar dat is afhankelijk van je inkomen.
Het is dacht ik 6,35 per uur.
Het is dacht ik 6,35 per uur.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
meisjesmama schreef:Dat is voor 1 of 2 kindjes?Flemy schreef:Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
1 kind.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Flemy schreef:meisjesmama schreef:Dat is voor 1 of 2 kindjes?Flemy schreef:Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
1 kind.
Ohh ik dacht al..
Hier is het 1200 euro voor 2 kinderen, 2 dagen in de week.
Eigen bijdrage klopt hier op dit moment nog niet helemaal dus die weet ik niet helemaal geloof rond de 350 euro
meisjesmama- Kletskop
meisjesmama schreef:Flemy schreef:meisjesmama schreef:Dat is voor 1 of 2 kindjes?Flemy schreef:Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
1 kind.
Ohh ik dacht al..
Eigen bijdrage klopt hier op dit moment nog niet helemaal dus die weet ik niet helemaal geloof rond de 350 euro
en die 350 euro is dan dus per maand?
Mysterious- Prater
Ik heb toevallig gisteren hier ook naar gekeken (met het oog op de toekomst ) en de opvang kost hier 6,93 gastouder 6,00. Als je via de site van de belasting de kinderopvangtoeslag kijkt kun je berekenen wat je ongeveer terug krijgt.
Ik had bijv gerekend op 120 uur opvang per maand bij de gastouder; de kosten zijn dan 720 euro, maar daar krijg je 439 van terug = 280 euro eigen bijdrage.
je kunt het hier berekenen: http://www.toeslagen.nl/
Ik had bijv gerekend op 120 uur opvang per maand bij de gastouder; de kosten zijn dan 720 euro, maar daar krijg je 439 van terug = 280 euro eigen bijdrage.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Mysterious schreef:meisjesmama schreef:Flemy schreef:meisjesmama schreef:Dat is voor 1 of 2 kindjes?Flemy schreef:Ik geloof dat onze uurprijs nu op 6,45 zit, dus reken maar uit
1 kind.
Ohh ik dacht al..
en die 350 euro is dan dus per maand?
Ja dat is per maand maar het is inkomen afhankelijk dus eigenlijk hoe meer je verdient hoe meer je aan eigen bijdrage hebt. En dus hoe minder je verdient hoe minder je eigen bijdrage is. Je kan het berekenen op toeslagen.nl
meisjesmama- Kletskop
Doran schreef:Ik heb toevallig gisteren hier ook naar gekeken (met het oog op de toekomst ) en de opvang kost hier 6,93 gastouder 6,00. Als je via de site van de belasting de kinderopvangtoeslag kijkt kun je berekenen wat je ongeveer terug krijgt.
Voor mij is het ook echt puur voor de toekomst maar was gewoon erg nieuwschierig!
Ik zal als ik straks mijn jaaropgave heb eens exact berekenen.
Bedankt voor de tips
Mysterious- Prater
volgens mij verschilt het ook heel erg per regio.... maar meer dan 7 euro per uur is wel veel, tenzij ze bijv warm eten ofzo erbij in hebben zitten....?
hier ligt alles rond de 5,90 en 6,80, het kdv waar ik werk is 6,20 per uur.
hier ligt alles rond de 5,90 en 6,80, het kdv waar ik werk is 6,20 per uur.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Het uurloon is hier 6,50 op het kinderdagverblijf. Vorig jaar nog 6,20, dus het gaat elk jaar wel flink omhoog..
Gast- Gast
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Wij betalen 6,68 per uur. Maandelijks, met de kinderopvangtoeslag er al af, moeten we iets van 180 euro zelf betalen (vanaf februari).
Gast- Gast
Hier kost het 6,26 per uur.
We nemen per kind 85 uur per maand af. 2 kinderen gaan beiden 2 dagen in de week.
Dit kost ons 1064,- per maand. We krijgen nog kot terug en blijft er nog zo'n 180 euro over wat we zelf moeten betalen.
We nemen per kind 85 uur per maand af. 2 kinderen gaan beiden 2 dagen in de week.
Dit kost ons 1064,- per maand. We krijgen nog kot terug en blijft er nog zo'n 180 euro over wat we zelf moeten betalen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Hoeveel betaal je een oppas?
» Hoeveel betaal jij voor de kapper?
» Voor de leidsters in de Kinderopvang
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Hoeveel betaal je een oppas?
» Hoeveel betaal jij voor de kapper?
» Voor de leidsters in de Kinderopvang
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: