Wat betaal jij voor de sportschool?
+18
TNMN
Hoochie
Suus
Lejow
dolfijntje24
Penélope
Mizz_S
Antibes
Marin
Minx
Parisienne
Melis_je
Niki
Zonnetje
Caro
Shisha
Atelier Madame
Bliss
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat betaal jij voor de sportschool?
Ik ben sinds kort lid van de sportschool via een 'fitplan' van mijn werk. Het abonnementsgeld gaat elke maand van mijn bruto salaris af, waardoor ik netto dus korting krijg. Als t goed is komt het netto neer op zo'n 35 euro (en ik kan dan onbeperkt sporten (en in de sauna, maar daar hou ik niet van)). Ik vind dit ook meer dan genoeg, vind sportscholen erg duur! Wat betalen jullie per maand?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat betaal jij voor de sportschool?
40 euro per maand voor onbeperkte lessen. fitness, persoonlijke begeleiding, squash en sauna.. wel veel geld maar ach ga sowieso twee keer per week, vijf euro per keer valt dan wel weer mee.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind sportscholen ook heel duur.
De sportschool waar ik nu zit is vrij goedkoop maar ook een beetje aggenebisj (geen flauw idee hoe je dit schrijft!). Ik betaal 30 euro per maand voor onbeperkt sporten.
De sportschool waar ik nu zit is vrij goedkoop maar ook een beetje aggenebisj (geen flauw idee hoe je dit schrijft!). Ik betaal 30 euro per maand voor onbeperkt sporten.
Gast- Gast
Ik betaal 29.95 p.m (studententarief) voor onbeperkt sporten, sportbegeleiding, groepslessen, tennis, squash en sauna.
Het is altijd lekker rustig en goed schoon.
Verder hebben ze lekker veel losse dumbells etc. en een speciale hoek waarin een trampoline staat, van die grote ballen, en allerlei losse apparatuur om mee te stretchen enzo. (naast de gewonen cardio en kracht apparaten).
Het is altijd lekker rustig en goed schoon.
Verder hebben ze lekker veel losse dumbells etc. en een speciale hoek waarin een trampoline staat, van die grote ballen, en allerlei losse apparatuur om mee te stretchen enzo. (naast de gewonen cardio en kracht apparaten).
Gast- Gast
Ik betaal 45 euro per maand voor onbeperkt sporten maar ik ga kijken of hier in de buurt een goedkopere sportschool zit omdat ik het vrij prijzig vind en er allemaal dingen in mijn abonnement zitten waar ik geen gebruik van maak.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik betaal via een Fitplan van mijn werk 15 euro bruto. De sportschool is groot, schoon, heeft veel apparaten en groepslessen. Het is onbeperkt voor sauna, stoombad, sporten, squashen en alles wat erbij hoort...
Ik ga ongeveer 4x per week, dus dan is het helemaal goedkoop .
Ik ga ongeveer 4x per week, dus dan is het helemaal goedkoop .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
40 euro per maand. Ik heb een onbeperkt abonnement waar van alles in zit.
Gast- Gast
Ik betaal 27,50 euro per maand voor het onbeperkt volgen van groepslessen. Geen fitness, sauna, squash, etc. maar dat hoeft van mij ook niet. Ik sport er 2x per week, dus ik vind dit een prima bedrag per maand.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik zoek ook zoiets.. Alleen groepslessen, want eigenlijk hoef ik niet persee te fitnessen.. Heb een sportschool in mijn straat en daar kost het 50 euro per maand incl fitness, groepslessen, sauna en zonnebank. Maar vind ik te duur.
Ik ben heel benieuwd wat dit is.Princess schreef: een beetje aggenebisj
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Mijn vriend betaalt 79 euro, hij sport dan ook wel bij Healt City. Hij mag onbeperkt sporten, lessen volgen, een personal trainer, alles pakken wat daar beschikbaar is (drinken, shampoo, zeep, etc.), gebruik maken van sauna, zwembad, enz. Ik vind het persoonlijk erg duur, maar het is dan ook wel een ontzettend luxe sportschool. Mag ook wel voor dat geld!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik sport ook bij Health City! Ik mag idd ook koffie/thee/water pakken en er staat altijd een grote schaal appels, die je kunt pakken. (vandaag nog één gehad )
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik betaal 5,95 per week. Dat is inclusief groepslessen en ze maken ook schema's voor je. Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan want kan ik zelf ook. En het gaat mij toch om de groepslessen (RPM)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Bliss, jouw HC is toch goedkoper dan die in 't centrum?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Melis_je schreef:Ik ben heel benieuwd wat dit is.Princess schreef: een beetje aggenebisj
+1
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:+1Melis_je schreef:Ik ben heel benieuwd wat dit is.Princess schreef: een beetje aggenebisj
Het is Yiddisch en betekent een beetje rommelig, armetierig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben nu niet lid van een sportschool. Ik vind het eigenlijk te duur, want ik dans ook al 1 keer per week en ga ook regelmatig zwemmen, dus ik kan helemaal niet vaak gaan en dan is het zonde van het geld vind ik.
Toen ik nog studeerde betaalde ik iets van 65 euro per jaar en dan mocht je alles doen, dus fitness, groepslessen, squash, zwemmen, maar ook allerlei andere sporten zoals atletiek, voetbal enz. Voor een paar dingen moest je dan wel bijbetalen voor de lessen maar het meeste niet. Ik vind het zo jammer dat ik dat niet meer heb! Als je dan een keer per maand ging had je t er al zo ongeveer uit!
Toen ik nog studeerde betaalde ik iets van 65 euro per jaar en dan mocht je alles doen, dus fitness, groepslessen, squash, zwemmen, maar ook allerlei andere sporten zoals atletiek, voetbal enz. Voor een paar dingen moest je dan wel bijbetalen voor de lessen maar het meeste niet. Ik vind het zo jammer dat ik dat niet meer heb! Als je dan een keer per maand ging had je t er al zo ongeveer uit!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik betaal 21 euro voor onbeperkt fitniss en groepslessen.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Joy_ schreef:Bliss, jouw HC is toch goedkoper dan die in 't centrum?
Ja klopt. Die in t centrum vind ik echt veeeeeeel te duur!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik betaal 49,95 per maand. Dat was een aanbieding voor 15 maanden, maar vind het toch te duur. Sport te weinig voor zoveel geld. Na deze 15 maanden zou het ook nog een 62 euro per maand worden.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ik betaal € 35,00 per maand voor 2 x per week sporten (groepslessen of fitness). Ik fitness nooit, Ik volg altijd spinning en steps)
Gast- Gast
Ik betaal 92 euro per jaar voor onbeperkt sporten en groepslessen, maar dat is wel het universitair sportcentrum.
Gast- Gast
Ik betaalde altijd 36 euro(en dat was dan nog met korting!!!) voor onbeperkt fitnessen. Ik ben gestopt omdat ik het te duur vond, sauna hadden ze niet en voor lessen als yoga,pilates,spinning etc etc moest je ook nog bijbetalen
Gast- Gast
Penélope schreef:Ik betaal 21 euro voor onbeperkt fitniss en groepslessen.
+ 1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik sport ook bij Health City! Vind het wel duur, betaal 37,95 per maand, maar daar zit dan wel alles bij in en het is dicht bij mijn huis, dat motiveert me wel. Ga 3x per week, dus het is het geld wel waard.Bliss schreef:Ik sport ook bij Health City! Ik mag idd ook koffie/thee/water pakken en er staat altijd een grote schaal appels, die je kunt pakken. (vandaag nog één gehad )
Ik vind het een hele fijne sportschool. Hij zit een stuk buiten het centrum en is heel ruim en rustig. De begeleiding heeft dus altijd tijd voor je. Ben eerder ook wel eens in het centrum bij HC geweest, maar die vond ik een stuk minder prettig (en is duurder). Alles is heel opgepropt en veel drukker. Ben blij met mijn sportschooltje nu
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Wat betaal jij voor de kapper?
» wat betaal je nou voor kinderopvang?
» Wat doe jij in de sportschool?
» I <3 de sportschool...
» Wat betaal jij voor de kapper?