DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb wel een matig productieve dag gehad haha. We hebben iig de afwas gedaan, het huis gepoetst en daarnet samen gekookt. En ohja, we hebben ook nog een goede daad verricht door (oude) mensen uit de nood te helpen met elektrisch spul waar zij niet mee overweg konden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ben je al lang werkloos Maura? Lijkt precies zo kort geleden dat je zei dat je niet mocht blijven.
Nog niets anders gevonden of geen andere baan op het oog?
En TD, zeker heerlijk! Ik kan niet wachten tot het wat donkerder wordt
"Slechts" twee weken. Las vandaag op twitter dat de vriendinnen van de leidinggevenden voor de zoveelste zaterdag op rij aan het overwerken waren. Hoe lik ik me, krijg ik dan het idee. Maar ze moeten het zelf weten, als ik mijn 40u had gehad, dan was er geen haar op mijn hoofd die op dag zes nog eens ging 'overwerken'.
Maar goed, nog niets op het oog. Ben ook nog niet echt aan het zoeken geweest. Zit te bedenken wat ik eigenlijk wil. Dus een beetje twijfelachtig.
Lijkt me trouwens ook wel lekker om een avondwandeling te maken. Dat ga ik straks ook doen, richting de supermarkt.
Gast- Gast
Waarom ben je dan nog niet concreet aan het zoeken Maura? Lijkt me toch beter dat je een baan hebt dan dat je thuis zit?
Wat het overwerken betreft, ik zit daar zelf ook niet zo mee, zolang het maar niet standaard elke week zou zijn. Maar ik snap wel dat het raar is dat zij nu plots allemaal moeten overwerken en jij gewoon wegmoest daar. Toch handen tekort dan blijkbaar?
Wat het overwerken betreft, ik zit daar zelf ook niet zo mee, zolang het maar niet standaard elke week zou zijn. Maar ik snap wel dat het raar is dat zij nu plots allemaal moeten overwerken en jij gewoon wegmoest daar. Toch handen tekort dan blijkbaar?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja lief he!Theedoosje schreef:Oh Snoes wat goed van jullie
Voor ons is het zoiets gemakkelijk en die mensen maak je er dolgelukkig mee.
Snoes- Lady Post-a-lot
Het voelt alleen wel dom zo niks gedaan te hebben. Zit ik de hele week op mijn werk te bedenken wat ik allemaal wil gaan doen ik het weekend, doe ik niks.
Morgen wel een vol dagje! Vriend en ik geven een etentje, de helft is al klaar, morgen lekker de rest doen.
Morgen wel een vol dagje! Vriend en ik geven een etentje, de helft is al klaar, morgen lekker de rest doen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:Ja lief he!Theedoosje schreef:Oh Snoes wat goed van jullie
Voor ons is het zoiets gemakkelijk en die mensen maak je er dolgelukkig mee.
hha ja precies:)
Mau > Overwerken kan nog wel, maar wat Snoes ook zegt het moet niet elke week zijn.
Gast- Gast
Gezellig Nobucta, ben ook benieuwd wat jullie klaarmaken!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb pas 1 keer in mijn leven overgewerkt, vond er wel een fijn sfeertje hangen. Met 4 man gezellig in het donker zitten en met zijn allen pizza eten. Was alleen jammer dat ik om 10 uur naar huis ging, ging slapen en daarna direct weer moest gaan werken.
Rovine- Ratel
Snoes schreef:Waarom ben je dan nog niet concreet aan het zoeken Maura? Lijkt me toch beter dat je een baan hebt dan dat je thuis zit?
Overwerken vind ik in principe geen probleem als je tijd voor tijd krijgt. Maar ze hadden een maand geleden betaald dat de uren gewoon worden uitbetaald. Belastingtechnisch helemaal niet voordelig.
Ik wil niet arrogant zijn, maar ik zorgde altijd dat alle mailbakken leeg kwamen. Ik beantwoorde alle emailtjes met vragen, gooide alle mutaties in het systeen en op het eind van de dag had ik de achterstand weer weggewerkt. (Dat deed ik meestal op vrijdag en dan kreeg ik ook nog ondersteuning van een collega.)
In augustus had ik twee weken vakantie en mijn collega, die mij altijd helpt of andersom, had een extra lang weekend. Normaal is het zo dat we elkaar helpen. Maar toen was er niemand en deed ook niemand iets aan de email. Er stonden 60 mutaties in en geen hond die er naar omkeek. Behalve wij.
En nu moeten ze dus elke zaterdag overwerken, omdat er doordeweeks niets aan het mailverkeer wordt gedaan. Ik ben dan ook niet ontslagen omdat mijn werk niet goed was, want volgens leidinggevende was dat UITSTEKEND. Ze mocht me gewoon neit. Tja, dat is dan jammer.
En ik heb liever een baan, maar ik weet niet wat ik wil doen. Weet wel wat ik absoluut niet meer wil doen. En dat maakt dat ik even moet nadenken. Komt wel goed, maar geloof niet dat ik in 2011 nog aan het werk kom.
Gast- Gast
Voorgerecht wordt zalmtartaar, gegrilde tonijn op sesam en een garnalencocktail.
Hoofdgerecht (maakt vriend) is konijn met haricots verts, aspergetips, aardappels met knoflook uit de oven, appelmoes en stoofpeertjes.
Toetje is chocolade-mint mousse met een cheesecakebrownie.
Het mooie is dat het hele menu weight watchers verantwoord is!
Hoofdgerecht (maakt vriend) is konijn met haricots verts, aspergetips, aardappels met knoflook uit de oven, appelmoes en stoofpeertjes.
Toetje is chocolade-mint mousse met een cheesecakebrownie.
Het mooie is dat het hele menu weight watchers verantwoord is!
Rovine- Ratel
Maura, 2011 telt nog 2 maanden, dus het kan allemaal nog. Kan je ook niet wat tijdelijks doen totdat je een baan hebt gevonden die beter bij je past? Mij lijkt het persoonlijk echt niets om thuis te zitten, ik zou helemaal gek worden denk.
Nobucta, wauw zeg, een hele menu!
Snoes- Lady Post-a-lot
Maura, jij schrijft af en toe halve romans
Ik eet lekker boerenkool!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oeh Evy, lekkeeer!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Maura, 2011 telt nog 2 maanden, dus het kan allemaal nog. Kan je ook niet wat tijdelijks doen totdat je een baan hebt gevonden die beter bij je past? Mij lijkt het persoonlijk echt niets om thuis te zitten, ik zou helemaal gek worden denk.
De afgelopen twee weken zat ik er gewoon doorheen. Dus ik heb voornamelijk dingen gedaan voor mezelf. Ik wil vanaf maandag gaan kijken wat ik kan gaan doen en welke vacatures er zijn. Ik kan natuurlijk altijd in een callcenter aan het werk, maar dat werk vind ik dusdanig verschrikkelijk dat ik daar helemaal geen zin in heb om moeite in te steken. En ik kan het nog even uitzingen, financieel. Wellicht dat ik daarom nog 'voorkeuren' heb.
Owja, en kom ik weer vast te zitten in een baan die niets voor mij is, dan ben ik zeer binnenkort weer werkeloos. Want ik kan niet dat wat anderen zo makkelijk lijkt af te gaan. Simpele baan nemen en dan door solliciteren. Ik solliciteer dan niet. Dom, weet het. Maar goed, daar heb ik altijd al last van gehad. (Hele slechte smoes natuurlijkl.... )
Gast- Gast
Evy schreef:Maura, jij schrijft af en toe halve romans
Hoezo?
Gast- Gast
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook niet echt slim dat je niet solliciteert als het niet 100% jouw zin is. Je kan niet verlangen dat de eerstvolgende baan die je hebt, volledig jouw ding is, toch? Ik zou echt wel gewoon een tussenbaantje proberen en hou je het niet vol of lukt het echt niet, ben je ook zo weer weg.
Snoes- Lady Post-a-lot
Goedeavond allemaal,
Maple en ik zitten heerlijk buiten met dit
Maple en ik zitten heerlijk buiten met dit
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Maura schreef:Evy schreef:Maura, jij schrijft af en toe halve romans
Hoezo?
Zie bijvoorbeeld je beide bovenstaande reacties
Alex- Ratel
Niet lullig bedoeld overigens
Alex- Ratel
Snoes schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het ook niet echt slim dat je niet solliciteert als het niet 100% jouw zin is. Je kan niet verlangen dat de eerstvolgende baan die je hebt, volledig jouw ding is, toch? Ik zou echt wel gewoon een tussenbaantje proberen en hou je het niet vol of lukt het echt niet, ben je ook zo weer weg.
Het hoeft ook niet helemaal perfect te zijn. Zo wil ik best patat bakken in een snackbar of planten bewateren in een tuincentrum of... Dat maakt me helemaal niets uit en daar wil ik me ook best voor inzitten. Maar ehmz, er zijn banen waar ik qua werkervaring direct voor in aanmerking kom, callcenterwerk, en daar word ik gillend gek van. Maar goed, heb mijn twee weken "vakantie" gehad en maandag volledig aan de bak qua solliciteren.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: