DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil je ook niet met de vinger wijzen hoe je het wel/niet moet doen hoor, Maura, absoluut niet .
Goed in ieder geval dat je er maandag volledig voor gaat, ik hoop voor je dat je snel wat leuks vindt!
Goed in ieder geval dat je er maandag volledig voor gaat, ik hoop voor je dat je snel wat leuks vindt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ik wil je ook niet met de vinger wijzen hoe je het wel/niet moet doen hoor, Maura, absoluut niet .
Werken bij Mc Donalds leek me wel wat. (En dat is geen geintje )
Maar nu is het zaterdagavond. Maandag een nieuwe werkweek, nieuwe kansen.
Gast- Gast
Omdat je van je vorige posts een lang verhaal maakte telkens. Maar zoals je ziet, het is niet lullig bedoeld ofzo, maar ik snap wel wat Evy bedoeld. Nevermind ook trouwens dat je lange verhalen typt hoor .Maura schreef:Evy schreef:Niet lullig bedoeld overigens
Tja, ik snap niet wat je bedoeld.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hebben ze bij de McDonalds niet vaak personeel nodig? Zoeken ze daar neit vaak mensen? Of zit er geen Mc Donals in je buurt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Jor ja ik zag het wat gezellig! Lekker aan het genieten samen?
Ja het is heerlijk hier.. Vanmiddag lekker over het strand gewandeld.. In de duinen nog gezeten.. En ik ben nog van de duin afgerold Hahaha.. Hebben we een filmpje van
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Snoes schreef:Hebben ze bij de McDonalds niet vaak personeel nodig? Zoeken ze daar neit vaak mensen? Of zit er geen Mc Donals in je buurt?
Ja en op loopafstand.
Owja, lange verhalen. Daar kan ik soms iets van.
Gast- Gast
En ze zoeken daar niemand?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:En ze zoeken daar niemand?
Jawel, dus daar wil ik maandag even naar kijken. Want ik dacht mijn CV op de computer te hebben, maar dat blijkt niet het geval. Heb hem op mijn telefoon staan. Stomme smartphones ook
Gast- Gast
Toch weer omgekleed hahahaha
was toch iets te warm. En ik moet dress to impress he ! Mijn chocomel komt namelijk !!!
was toch iets te warm. En ik moet dress to impress he ! Mijn chocomel komt namelijk !!!
Gast- Gast
Oh nou oké, dat zou wel mooi zijn!
Snoes- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Toch weer omgekleed hahahaha
Wat is het geworden?
Gast- Gast
Haha Stuiter, heb je nu jurkje 1 genomen?
En wie of wat is chocomel?
En wie of wat is chocomel?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oh nou oké, dat zou wel mooi zijn!
En Lidl en Action staan ook nog op mijn verlanglijst. Action staat echt op 1. Dus ik heb al een top 3.
Gast- Gast
Allemaal langsgaan maandag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Allemaal langsgaan maandag!
Brieven schrijven lijkt me beter. Langsgaan is zo 1999.
Gast- Gast
Haha nou, dat kan ook
Snoes- Lady Post-a-lot
Jurkje 1 is ook heel mooi, ik heb een soortgelijk jurkje
En vertel eens kort wat meer over chocomel? Is het je vriend? Of gewoon een vriend die wel eens je vriend kan worden?
En vertel eens kort wat meer over chocomel? Is het je vriend? Of gewoon een vriend die wel eens je vriend kan worden?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jor ja ik zag het wat gezellig! Lekker aan het genieten samen?
Ja het is heerlijk hier.. Vanmiddag lekker over het strand gewandeld.. In de duinen nog gezeten.. En ik ben nog van de duin afgerold Hahaha.. Hebben we een filmpje van
hahaha geweldig En dat filmpje wil ik wel eens zien
Gast- Gast
Waarom is storm eigenlijk weg?
Spuit 11 reactie hoor
Spuit 11 reactie hoor
Jordana- Ratel
https://yescafe.actieforum.com/t16620-lieve-meidenJordana schreef:Waarom is storm eigenlijk weg?
Spuit 11 reactie hoor
Hallo meiden,
Ik heb besloten mijn account te laten verwijderen hier op dit forum. Dit omdat ik zelf vind dat ik te veel met dit forum bezig ben en mijn aandacht beter kan besteden aan belangrijkere zaken. Ik heb hier een hele leuke tijd gehad, leuke vriendinnen ontmoet, maar nu is het voor mij tijd om afscheid te gaan nemen. Ik heb helaas niet de discipline om mijn account te laten staan en niet of minder te reageren, dus dan moet het gewoon maar zo. Voor degenen die mij op facebook hebben, we houden contact en voor de Eindhoven meeting meiden: ik zou het heel fijn vinden als ik wel nog gewoon naar meetings mag komen met jullie, want sommigen zijn al echt vriendinnen geworden
Misschien kom ik nog wel terug, ik weet het niet.
Heel veel liefs van Storm
Snoes- Lady Post-a-lot
Dank je wel snoes.. Jammer dat ze weg is...
Jordana- Ratel
Ik begrijp haar wel, wat niet wegneemt dat ik het jammer vind natuurlijk .
Ik ben er vandoor dames. Het is lekker donker buiten, dus wij gaan een wandeling maken en daarna een bad nemen en daarna een film kijken. Fijne avond nog!
Ik ben er vandoor dames. Het is lekker donker buiten, dus wij gaan een wandeling maken en daarna een bad nemen en daarna een film kijken. Fijne avond nog!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: