Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij!

+14
Snoes
Shy
patjuhhh
Muurvlindertje
Atelier Madame
Sue
Niekske
Jeanette
Dennenappel
Suus
Jade
Rush
Chocolate Cookie
VeryCherry
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Joli86 vr 28 okt 2011 - 4:27

Ik ben blij omdat het weekend is én zo mooi weertje!

En ik ben nog blijer omdat ik me vandaag weer gewogen heb en mijn 2de doel heb bereikt, -18 kg! Very Happy
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Feline vr 28 okt 2011 - 4:48

Zo, dat is knap Just-me!

PB, gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel moet dat geven!

Ik ben gewoon normaal.. Vanochtend wel lief.. Ik had me enorm verslapen dus ik smste mijn leidinggevende dat ik een uurtje later kwam, krijg ik terug: Dan ben je in ieder geval lekker uitgerust! Neem je tijd! Tot zo!

Oh, en ik vind 't fijn dat ik zoveel plezier heb in fysiotherapie omdat ik 't heel goed met mijn therapeut kan vinden. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gelachen als telkens in dat ene uurtje bij hem in de week..smile

Oh, en ik ga morgen eindelijk weer es goed op stap met mn oud-huisgenootje die naar Amsterdam is verhuisd! Zo'n zin in!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Pompoen vr 28 okt 2011 - 5:16

Ik ben vandaag nog steeds zo blij dat mijn eerste zangles gisteren zo leuk was. Ik had het echt even nodig om nog iets leuks te hebben om naar uit te kijken. Ik heb al elke week koor wat ik geweldig vind, maar nu heb ik dus ook 1x in de twee weken een uur zangles. En ik vind het zo ontzettend leuk!! Ik ben ook gelijk heel fanatiek bezig met een liedje wat ik niet goed te pakken heb qua maat, ben het nu helemaal aan het uittellen met kleurtjes en andere dingen. Haha, ik wil het ook echt perfect kennen voor de volgende keer.
Ik ben echt zo blij dat ik na jaren wikken en weken de knoop door heb gehakt om het toch te gaan doen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Joli86 vr 28 okt 2011 - 5:48

Feline schreef:Zo, dat is knap Just-me!

PB, gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel moet dat geven!

Ik ben gewoon normaal.. Vanochtend wel lief.. Ik had me enorm verslapen dus ik smste mijn leidinggevende dat ik een uurtje later kwam, krijg ik terug: Dan ben je in ieder geval lekker uitgerust! Neem je tijd! Tot zo!
Oh, en ik vind 't fijn dat ik zoveel plezier heb in fysiotherapie omdat ik 't heel goed met mijn therapeut kan vinden. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gelachen als telkens in dat ene uurtje bij hem in de week..smile

Oh, en ik ga morgen eindelijk weer es goed op stap met mn oud-huisgenootje die naar Amsterdam is verhuisd! Zo'n zin in!

Wat een fijn smsje om terug te krijgen.. Begin je je dag meteen met een goed gevoel!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 5:50

Ik ben blij omdat ik net enorm geshopt heb! Was niet van plan om zoveel te kopen maar ben zo goed geslaagd!
En ik ben nog blijer omdat ik dacht dat ik voor de rest van de maand geen geld meer had voor leuke dingen, blijkt m'n te veel betaalde geld van Eneco al terug te zijn gestort én heb ik 100 extra salaris gehad te hebben vanwege de dag van de leerkracht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij! - Pagina 2 Empty Re: Blij!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum