Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

+62
RYW
Roodkapje
JD
Flower_L
Shy
Woezies
majo8782
Alex
Caramba
Kat1980
Dolphinne
Aggi
Bloem86
Novalee
SarahKey
Lejow
koNijntje
Roos
Laced
Kruidkoek
Theezakje13
S@nneke
nillis
Jezzie
Bruintje Beer
kwak
Viva
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Annie24
PapillonRose
chipa
SuperGrover
Coccinelle
nina
Lavendel
Supertalentje
pindaatje
Jazzlyn
Issa
Clapperdie
meisje
Teddyaapje
Muppetje
Steep
Alyssa
Happy
Happydobby
joyce0606
Smaragdje
pitbullgup
Thunder
Sarah1985
Mamsie
VeryCherry
Tania
Flow
Jelin
-Ieniemienie-
Fearie
PluDan
66 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:00

21 en 25

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Coccinelle do 27 okt 2011 - 7:10

Ik was 22 toen ik zwanger was, 23 toen ik beviel.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  SuperGrover do 27 okt 2011 - 7:13

Wow, echt jonge moeders ja! Ik lees al 3 die met 19 een kind hadden. Of 2 zelfs... Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het zou zijn om nu een kind te hebben.

Ik zie 30 ook als ideale leeftijd...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:23

Ik heb altijd al geweten dat ik kids zou willen.

Vanaf mijn 18e/19e heb ik ook echt die kriebels gekregen. Ze zijn nu eigenlijk al weer een jaartje redelijk onder controle vooral omdat ik nu andere plannen heb de aankomende jaren :P

Ik riep altijd dat ik 24 wel mooi vond.. daarna werd het 26/27 en nu denk ik steeds vaker aan 28 Laughing .. maar 28 vind ik wel echt mooi. Ik wil het liefste op (of voor) mijn 30e 2 kinderen.. Maar goed.. eerst maar eens zien hoe alles loopt :P (al blijft het heerlijk om te dromen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  chipa do 27 okt 2011 - 7:27

Ik was net 25 toen we voor een kindje gingen (wilde het al 2 jaar) en was een jaar later dus op mijn 26e zwanger en was nog 26 toen ik beviel (3 maanden voor mn 27e)

Altijd gedacht dat ik pas rond mn 32e een kindje zou krijgen omdat ik eerst carriee wilde maken, maar opeens waren daar die klepperende eierstokken haha.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  PapillonRose do 27 okt 2011 - 7:36

Ik heb altijd al geweten dat ik kinderen wilde. Vanaf een jaar of 20 echte kriebels gekregen. Maar wel beheersbare kriebels, het leek me ontzettend leuk maar ik wilde eigenlijk wel eerst afstuderen en bepaalde dingen op orde hebben. Uiteindelijk was ik zwanger op mijn 22 en ben op mijn 23e bevallen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Annie24 do 27 okt 2011 - 7:41

Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (hij 16) We waren het er wel over eens dat we een kindje wilden, maar hadden geen idee op welke leeftijd ongeveer. Toen ik 23 was wilden we het graag gaan proberen en stopte ik met de pil. Uiteindelijk ben ik op mijn 25e bevallen van ons 1e kindje.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Liadan do 27 okt 2011 - 7:48

Ik was 25 toen ik zwanger was van de eerste en 26 toen ik beviel. Op mijn 28e was ik zwanger en ben ik bevallen van de tweede.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Flip Fluitketel do 27 okt 2011 - 8:02

Ik was net 27 toen we ervoor gingen, 9maanden later zwanger en 28jaar toen onze dochter werd geboren.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  teletascha do 27 okt 2011 - 8:11

Ik was 30 toen we ervoor gingen. 3 maanden later zwanger en op mijn 31e bevallen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Viva do 27 okt 2011 - 8:12

Ik draai hem om...
ik was 17 toen ik zwanger was/bevallen ben, en ik was 19/ben nu 20 nu ik een 2e kindje wil smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 8:21

Ik was 20 toen ik zwanger werd en 21 toen ik ben bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  kwak do 27 okt 2011 - 8:21

ik was 21 toen ik zwanger was, 22 toen ik beviel.
ik heb altijd al jong moeder willen worden, toen ik was getrouwd was het ook geen verrassing dat ik snel zwanger was.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Bruintje Beer do 27 okt 2011 - 9:33

Was net 26 toen we ervoor gingen. Was 27 jaar toen ze geboren is. Bij de 2e was ik 28 jaar toen we ervoor gingen en 29 jaar toen ik beviel.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Jezzie do 27 okt 2011 - 19:39

Ik ben 22 en ben net gestopt met de pil. We gaan nu proberen zwanger te worden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  nillis do 27 okt 2011 - 20:08

Ik was 27 toen we ervoor gingen en 28 toen ons meisje werd geboren en we willen nu snel voor een tweede gaan, dus ik zal dan 30 zijn, als alles lukt.
Ik wilde ook graag jong moeder worden, maar heb eerst heel bewust voor studies gekozen en nu ben ik helemaal klaar voor het moederschap en als er straks een tweede is wil ik mij ook weer verder ontwikkelen in mijn werk.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  S@nneke do 27 okt 2011 - 20:19

Ik wilde altijd jong moeder worden en ik was er ook al erg jong mee bezig. Ik heb altijd geroepen dat ik graag voor mijn 25ste mijn eerste kindje in mn armen zou willen hebben. Toen ik 21 was leerde ik mijn huidige vriend kennen. Door studie en doordat mijn vriend er nog niet aan toe was, zijn we nu sinds 4 maanden bezig om zwanger te raken. Ik ben nu 26 jaar, dus op z'n vroegst zou ik 27 kunnen zijn als ik mijn eerste kindje mag krijgen. I hope so
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Theezakje13 do 27 okt 2011 - 20:32

Ik was 25 toen ik zwanger raakte, en ook 25 toen ik bevallen ben.
Altijd gehoopt om rond deze leeftijd zwanger te mogen worden.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Kruidkoek do 27 okt 2011 - 20:46

Ik heb heel lang gezegd dat ik geen kinderen wilden, vond baby's zelfs vies met hun poepluiers en het gespuug Embarassed
Mijn toenmalige vriend had ook geen kinderwens en we zagen het ook niet in ons leven passen, waren allebei meer bezig met studie en carriere.
Sinds 2,5 jaar heb ik een andere vriend, ik ben 27, wonen we samen en vind ik baby's/kleine kinderen steeds leuker worden (al gruwel ik nog steeds van die poepluiers en het gespuug angel )
We hebben het er meerdere keren over gehad en weten allebei dat we wel samen kinderen willen maar nu nog niet. Wat we wel allebei heel graag willen is de liefde, aandacht en zorg geven aan een kindje die dat niet heeft gehad/getraumatiseerd is en daarom zijn we nu bezig met het laatste gedeelte van het pleegzorgtraject. Eind november of begin december worden wij aan ons pleegkindje voorgesteld en dan ben ik nog 27 of net 28.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 20:54

Bij mij begon het te kriebelen toen ik 23 jaar was, maar we besloten om te wachten totdat we getrouwd waren. Ik ben op mijn 24e getrouwd en toen zijn we er ook voor gegaan. Uiteindelijk is de eerste geboren toen ik nèt 27 was en de tweede op mijn 29e.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Laced do 27 okt 2011 - 21:02

Ik was 23 jaar toen ik stopte met de pil. Een maand voor mijn 24ste verjaardag was ik zwanger. Ik was dan ook 24 jaar toen onze zoon geboren werd.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 21:03

Bij mij begon het te kriebelen toen ik 21 was. Op mijn 22e zijn we getrouwd en besloten we ervoor te gaan. In de tweede ronde was het raak. We verwachten ons kindje in februari, dan zal ik 23 zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Roos do 27 okt 2011 - 21:43

Kruidkoek schreef:Wat we wel allebei heel graag willen is de liefde, aandacht en zorg geven aan een kindje die dat niet heeft gehad/getraumatiseerd is en daarom zijn we nu bezig met het laatste gedeelte van het pleegzorgtraject. Eind november of begin december worden wij aan ons pleegkindje voorgesteld en dan ben ik nog 27 of net 28.

Hier heb ik echt bewondering voor!
Als ik mag vragen, waarom hebben jullie deze keuze gemaakt?
Als je het niet wilt vertellen, begrijp ik dat hoor..

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Roos do 27 okt 2011 - 21:46

Ik wilde altijd al kinderen, leerde mijn vriend kennen op mijn 18de. Toen we net samenwoonde kreeg ik de bekende kriebels. Ik was toen net 21. Maar heb nog even geduld moeten hebben. Net na mijn 24ste verjaardag was ik zwanger.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  koNijntje do 27 okt 2011 - 21:49

ik heb altijd geweten dat ik graag op jongere leeftijd moeder wilde worden.
mijn vriend ken ik al sinds ik bijna 17 was en toen wist ik ook al gauw dat als onze
relatie goed bleef ik de eerste graag voor mijn 25e wilde.

ik was nog 22 toen we besloten ervoor te gaan, 23 toen ik zwanger werd
en ben ook op mijn 23e bevallen.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum