Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

+62
RYW
Roodkapje
JD
Flower_L
Shy
Woezies
majo8782
Alex
Caramba
Kat1980
Dolphinne
Aggi
Bloem86
Novalee
SarahKey
Lejow
koNijntje
Roos
Laced
Kruidkoek
Theezakje13
S@nneke
nillis
Jezzie
Bruintje Beer
kwak
Viva
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Annie24
PapillonRose
chipa
SuperGrover
Coccinelle
nina
Lavendel
Supertalentje
pindaatje
Jazzlyn
Issa
Clapperdie
meisje
Teddyaapje
Muppetje
Steep
Alyssa
Happy
Happydobby
joyce0606
Smaragdje
pitbullgup
Thunder
Sarah1985
Mamsie
VeryCherry
Tania
Flow
Jelin
-Ieniemienie-
Fearie
PluDan
66 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Lavendel do 27 okt 2011 - 21:53

Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Lejow do 27 okt 2011 - 21:55

Ik wil denk vanaf mijn 21e ofzo wel moeder worden, maar het was toen gewoon nog niet verstandig. Ook omdat mijn vriend 5 jaar jonger is... Op mijn 25e zijn we ervoor gegaan en ben nu 26, ook als ik in april beval
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 21:58

Bij Lise: 21 jaar bij de zwangerschap en 22 met de bevalling.
Bij Mas: 26 jaar bij de zwangerschap en 27 met de bevalling.
Bij Amé: 27 jaar bij de zwangerschap en 28 met de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 21:58

Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?
Ik ben 'al' 26 maar ben nog steeds de eerste van mijn vriendinnen/kennissen/oud-klasgenootjes van mijn leeftijd,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 22:03

Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?

De gemiddelde leeftijd hier ligt toch wel rond de 25-27.
Maar dat wij vroeg kinderen wouden was voor niemand een verrassing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  SarahKey do 27 okt 2011 - 22:05

Op mijn 20ste gingen we er voor, 24 jaar eindelijk zwanger en ik ben 25 als ik straks ga bevallen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Novalee do 27 okt 2011 - 22:06

Ik was 23 toen ik er voor m'n gevoel aan toe was, 24 toen we er echt voor gingen. Ik was 25 toen ik zwanger raakte, en 26 toen N. geboren werd.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Kruidkoek do 27 okt 2011 - 22:07

Roos schreef:
Kruidkoek schreef:Wat we wel allebei heel graag willen is de liefde, aandacht en zorg geven aan een kindje die dat niet heeft gehad/getraumatiseerd is en daarom zijn we nu bezig met het laatste gedeelte van het pleegzorgtraject. Eind november of begin december worden wij aan ons pleegkindje voorgesteld en dan ben ik nog 27 of net 28.

Hier heb ik echt bewondering voor!
Als ik mag vragen, waarom hebben jullie deze keuze gemaakt?
Als je het niet wilt vertellen, begrijp ik dat hoor..

Wil ik wel vertellen hoor, ik heb er ook een topic over geopend bij persoonlijk. Ik werk in de jeugdzorg/jeugdhulpverlening en heb vanuit daar ook met uit huis plaatsing en pleegzorg te maken. Mijn vriend en ik zijn benaderd met de vraag of we openstaan voor pleegzorg. Ik stond er positief tegenover maar mijn vriend wilde eerst meer informatie. Het enige wat hij van pleegzorg wist, was wat ik soms over mijn werk vertelde maar ook daarin moest ik discreet zijn/heb ik geheimhoudingsplicht. Informatie aangevraagd en ik heb de keuze aan hem gelaten, ik wilde het wel maar ik vind dat je zoiets samen beslist en er samen achter moet staan. Informatiepakket toegestuurd gekregen en daarna uitgenodigd voor een informatieavond. Hoe meer informatie we kregen, hoe enthousiaster ook mijn vriend werd.
Samen besloten om ervoor te gaan en nu maanden later vele selectie/screenings en trainingsavonden verder komt het dus erg dichtbij.

Wat ik nu ga zeggen kan raar overkomem en ik weet dat je een hond en kind absoluut niet met elkaar kunt vergelijken maar als voorbeeld: Als mensen een hond of kat willen, zijn er mensen die voor een pup of kitten gaan, terwijl er in het asiel ook heel veel andere leuke honden/katten zitten die op een fijn baasje/warme mand wachten.

Voor ons is de behoefte/het gevoel om een pleegkindje in huis te nemen veel groter dan dat we op dit moment een eigen kindje willen. Ik hoop dat ik het zo een beetje begrijpelijk heb uitgelegd, verdere toelichting wil ik wel via een persoonlijk berichtje geven.


Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Bloem86 do 27 okt 2011 - 23:34

Ik was 22 toen ik stopte met de pil, 23 toen ik zwanger werd, 24 toen onze dochter geboren is. Nu weer zwanger en ben nu 25 en zal 26 zijn als deze geboren wordt! Wink
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Aggi do 27 okt 2011 - 23:48

De kinderwens begon zo rond mijn 20ste, op mijn 23ste leerde ik mijn huidige vriend kennen. Hij was op dat moment 31 en had ook een kinderwens maar wilde dat zo rond zijn 35ste.
Dit vond ik prima.
Toen ik 27 was ben ik gestopt met de pil. Mijn vriend was toen 34.
Ik was net 2 dagen 28 toen ik beviel van onze zoon. Mijn vriend was net 10 dagen 35 Very Happy
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Dolphinne vr 28 okt 2011 - 1:21

Ik was 22 toen ik stopte met de pil en 23 toen ons zoontje geboren werd.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Kat1980 vr 28 okt 2011 - 1:30

Ik was net 27 toen wij aan kinderen begonnen, ook 27 toen ik zwanger werd en 27 toen ik bevallen ben van J. Bij T was ik 29 toen ik zwanger werd en 30 toen ik beviel.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Caramba vr 28 okt 2011 - 1:42

Ik wilde graag voor mijn 20ste moeder worden. Maar aangezien ik steeds met een opleiding bezig was, kon het niet, wilden ik ook niet. Na mijn 25ste heb ik gezegd, voor mijn 30ste wil ik wel moeder zijn.
Nu ben ik 27, nog (steeds) kinderloos, maar volgend jaar april/mei, ben dan 28, gaan wij voor ons eerste kindje. Als ik kom te bevallen ben ik 29.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Alex vr 28 okt 2011 - 2:31

Ik was 23 toen ik zwanger raakte en beviel op mijn 24ste.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  majo8782 vr 28 okt 2011 - 2:37

toen ik met mijn poppen speelde wist ik al zeker dat ik kinderen wilde, maar de echte drang kwam bij mij ook rond mijn 20e, helaas dacht mijn vriend er anders over en zijn we nu pas echt voor gezinsuitbreiding aan het gaan.
Ik ben nu (bijna) 25.
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Woezies vr 28 okt 2011 - 3:40

Ik was 24 toen we naar de huisarts gingen (zwanger worden gaat bij ons niet zomaar, wij zijn 2 vrouwen) en ik was 27 toen ik beviel van onze dochter.
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:15

Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?

Ik snap je vragen wel, heb ze zelf ook. Zie in mijn omgeving best wel veel mensen van de middelbare school etc. trouwen en hun eerste kindje krijgen. Ik ben zelf 20 en ik sta er echt van te kijken. Ik veroordeel niemand hoor, maar ik heb die gevoelens en kriebels echt totaal niet dus ik ben ook verbaasd als ik zie hoe jong mensen er aan beginnen. Nogmaals, iedereen moet het zelf weten, maar ik weet niet...kan me er weinig bij voorstellen omdat ik nog zoveel wil doen zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Shy vr 28 okt 2011 - 4:26

Ik ben nu 26 en 27 als ik moet bevallen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Thunder vr 28 okt 2011 - 7:05

@ Lavendel: Uit de vriendengroep die we destijds hadden was ik de oudste van de meiden, maar uiteindelijk de jongste moeder. De meesten kregen rond hun 25ste/26ste hun eerste kind terwijl wij ons kind op ons 23ste kregen. Nu bestaat die vriendengroep niet meer, maar mijn nieuwe vriendinnen hebben kinderen van dezelfde leeftijd als de mijne.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Flower_L vr 28 okt 2011 - 7:16

Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?
volgens mijn ouders ooms tantes etc wel jong, maar als ik kijk naar leeftijdsgenoten gemiddeld

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Flower_L vr 28 okt 2011 - 7:23

Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?
volgens mijn ouders ooms tantes etc wel jong, maar als ik kijk naar leeftijdsgenoten gemiddeld

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 7:56

Ik had al op jonge leeftijd een kinderwens alleen moest wel alles kloppen :-) (huis, partner, baan)
Op mijn 22e gestopt met de pil en op mijn 22e bevallen van de eerste (2 weken voor mijn 23e verjaardag haha)


@ lavendel, wij zijn in de vriendengroep ook verreweg de jongste de meeste zijn nu met kindjes bezig en de oudste hier is ''al'' 4.
Mijn ouders en schoonouders waren ook erg jong. (mijn vader en schoonmoeder zijn dit jaar pas 50 geworden) Zelf ben ik 27 en mijn vriend bijna 28

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  JD vr 28 okt 2011 - 8:13

ik ben nu 26 en net gestopt met de pil, en hopelijk ben ik net 27 als ik beval:)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Roodkapje vr 28 okt 2011 - 8:18

Ik wilde nooit kinderen eigenlijk... maar was onverwachts zwanger door de pil heen ( ziek geweest op vakantie in Spanje). Nadat de eerste geboren was vond ik het eigenlijk veel leuker als dat ik me ooit had voorgesteld! Dat vind ik nog steeds zo en het liefst zie ik me nog wel mama van 4 worden.

Ik ben bevallen op mn 21e,22e,25e, ook 2 miskramen meegemaakt, 1 voor de 1e(zomer 2005 en 1 na de laatste ( sept 2011). Nu ben ik 26 en mijn vriend is 30

@lavendel : ik was op mijn 20e zwanger van nr 1.. en ik ben nog steeds de enige met kids in de vriendengroep.
@beegee: mijn ouders en opa en oma zijn ook jong: ouders 51 beide en opa en oma 72 en 75. Ik vind het fijn dat mijn kinderen hun overgrootouders nog echt kunnen leren kennen. Heb ik zelf ook gehad met mijn moeders opa en oma en het waren fijne tijden. (zware verwennerij;) ). Mijn opa en oma zijn ook superfitaal en gaan dagjes met ze met de trein uit etc.
@janedoe : toch al gestopt ? smile Ik wens je veel succes!! Hopelijk is het snel raak! Ik wil ook! hahaha...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  RYW vr 28 okt 2011 - 9:44

Ik ervaar eigenlijk nu op mijn 29e pas echt voor het eerst een kinderwens, en dat terwijl ik al twee zoons heb, haha! Mijn beide zoons waren ongepland, van de eerste raakte ik zwanger toen ik 21 was en de 2e toen ik 24 was.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum