Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

+62
RYW
Roodkapje
JD
Flower_L
Shy
Woezies
majo8782
Alex
Caramba
Kat1980
Dolphinne
Aggi
Bloem86
Novalee
SarahKey
Lejow
koNijntje
Roos
Laced
Kruidkoek
Theezakje13
S@nneke
nillis
Jezzie
Bruintje Beer
kwak
Viva
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Annie24
PapillonRose
chipa
SuperGrover
Coccinelle
nina
Lavendel
Supertalentje
pindaatje
Jazzlyn
Issa
Clapperdie
meisje
Teddyaapje
Muppetje
Steep
Alyssa
Happy
Happydobby
joyce0606
Smaragdje
pitbullgup
Thunder
Sarah1985
Mamsie
VeryCherry
Tania
Flow
Jelin
-Ieniemienie-
Fearie
PluDan
66 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Smaragdje do 27 okt 2011 - 3:14

Fearie schreef:Toen ik 20 was, wou ik al zwanger worden. Ik was 22 toen ik zwanger werd en 23 toen ik bevallen ben van onze zoon smile

Toen ik 20 was wilde ik al graag een kindje. Toen ik 21 was zijn wij ervoor gegaan en ik ben ook op mijn 21ste zwanger geraakt. Ik was 22 toen mijn zoontje werd geboren.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  joyce0606 do 27 okt 2011 - 3:24

wat een jonge moeders zeg!! hier halen we het gemiddelde wel even naar beneden!

ik wilde rond mijn 20ste al kinderen, had wel relaties, maar gelukkig namen de hormonen het niet over van mijn verstand want ik wilde niet met die partners een kindje, ruim 3 jaar gelden mijn huidige man leren kennen, ik wilde eigenlijk wel al vrij snel kinderen, want het voelde voor mij gewoon goed, en had dat nog nooit gevoelt in een relatie. hij wilde (logisch) nog wachten, maar wilde wel heel graag kids.

wij zouden rond april dit jaar beginnen om proberen zwanger te worden, ik was dat jaar daarvoor juli al gestopt met de pil, om mijn cyclus bij te houden. (ik ben altijd onregelmatig geweest).

toen kwam hij die augustus thuis van een personeelsuitje waar collega's waren met baby's en zei toen dat we er maar gelijk voor moesten gaan, tot groot genoegen van mij! (maar anders had ik natuurlijk gewacht tot april)

ik ben 26
mijn man is nu 27 maar kan net 28 zijn als de kleine wordt geboren.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 3:28

Ik was denk ik een jaar of 18 toen ik het wilde. Leuke vriend, trouwplannen, op zoek naar een huis enz. Ben op mijn 20e getrouwd, was bijna klaar met opleidingen en zouden er daarna voor gaan.
Helaas werd het door omstandigheden een beetje anders, en was ik 25 toen ik zwanger werd. En 26 toen ik beviel van mijn 2 mooie kids!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Happydobby do 27 okt 2011 - 3:31

Ik wist op 22 jarige leeftijd dat ik kinderen wilde maar niet met de partner die ik toen had. Dat gevoel bleek te kloppen, hij wilde geen kinderen en ging vreemd. Een paar maanden later kreeg ik met mijn huidige partner. Daar wilde ik wel kinderen mee maar hij wilde wel kinderen maar was zelf er erg onzeker over. Hij is zowieso erg onzeker over alles. Toen we alles voor elkaar hadden en zijn tweelingbroer en vriendin ook een kleintje onderweg hadden durfte hij het wel aan. Ik was 27 toen ik zwanger raakte en met 28 jaar ben ik bevallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Happy do 27 okt 2011 - 3:34

Ik denk dat op mijn 21e het begon te kriebelen en rammelen. En nu ben ik 23 en zwanger ook als ik ga bevallen.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Alyssa do 27 okt 2011 - 4:14

23 jaar toen we er voor besloten te gaan, wanneer ik ooit zal bevallen, is nog een groot vraagteken smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Steep do 27 okt 2011 - 4:17

Ik wilde graag rond mijn 25ste kinderen, dat is gelukt! Ik was een maandje 25 toen R. werd geboren.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 4:22

IK kan me eigenlijk niet herinneren dat ik het niet wilde. We waren er beide klaar voor toen ik 26 was, nu ben ik 27, als alles goed gaat ben ik 28 als de baby komt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Teddyaapje do 27 okt 2011 - 4:26

Ik wilde toen ik 20 of 21 was denk ik al een kindje maar mijn vriend niet. Toen ik 23 was zijn we ervoor gegaan en ik was 24 toen mijn zoontje geboren is. (met 23 zwanger dus)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  meisje do 27 okt 2011 - 4:27

Bij de eerste was ik 23 toen ik zwanger raakte en 24 toen ik beviel.
Bij de tweede was ik 25 (zwanger en bevallen)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Clapperdie do 27 okt 2011 - 4:27

Ik was rond de 20 toen mijn kinderwens begon. 22 toen ik gestopt was met de pil. 23 toen ik zwanger raakte en ik ben nu 24 als ons kindje geboren wordt.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Issa do 27 okt 2011 - 4:35

Zo rond de 25 leek mij een mooie leeftijd om kinderen te mogen krijgen, maar liep toch anders. Was 20 toen ik ongepland zwanger raakte, net 21 toen ik beviel. Op mn 22e kwam de tweede ook als verassing, was 23 toen ik beviel.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:44

20 toen het begon te kriebelen, 21 toen we ervoor gingen, 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen ik beviel bij nummer 1. Bij nummer 2 was ik 23 toen we ervoor gingen en 25 toen ik zwanger testte. Ik ben 26 als ik beval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Jazzlyn do 27 okt 2011 - 4:51

nog net 20 toen we er voor gingen, 21 toen ik zwanger was, 22 mama en de volgende uk wordt geboren op mijn 24ste
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:52

we hadden een serieuze kinderwens toen ik 19 was, ik was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik ben bevallen. Ik wilde al kinderen toen ik 3 was :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:45

Kinderwens heb ik altijd al gehad. En dat ik jong mama wilde worden wist ik ook altijd al. Maar een specifieke leeftijd had ik nooit in gedachten.
Ik was 22 toen we ervoor gingen en 23 toen ik beviel.

Ik zou heel graag een 2e willen als me dat gegund is. De ideale leeftijd zou ik dan 28 vinden. Maar goed eerst maar eens een geschikte papa vinden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  pindaatje do 27 okt 2011 - 5:55

Ik was nog net 24 toen ik zwanger werd, en 25 toen ik van de eerste bevallen ben.
Ik was net 27 geworden toen ik zwanger werd van de 2e, en ben nog steeds 27 als deze baby geboren wordt.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:02

Ik had al jaren een kinderwens, mijn man net zo (al ver voordat we elkaar ontmoetten). Op mijn 22e/23e met de pil gestopt, nog net op mijn 26e zwanger geraakt (1 week voor mijn 27e verjaardag smile) en was dus 27 toen ik beviel van mijn zoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Supertalentje do 27 okt 2011 - 6:21

Ik leerde mijn man kennen toen hij 22 was, toen wilde hij al kinderen. Hij is 32 als onze zoon geboren wordt, ik ben dan 27.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:24

Op m;n 20e gestopt met de pil, 21 toen ik zwanger was en beviel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Lavendel do 27 okt 2011 - 6:24

Jong allemaal! (Bedoel ik niks mee hoor, maar voor mijn beleving Wink) Ik heb 30 altijd gezien als ideale leeftijd. Ik ben nu 25 en vind dat nog steeds. In mijn omgeving vrienden/familie is ook nog niemand er mee bezig. Mijn oudste zus is een aantal maanden geleden op haar 30ste bevallen van haar eerste en zelfs toen zij vertelde dat ze zwanger was vond ik het ergens nog heel jong (maar dit ligt wellicht meer aan haar levenstijl en uiterlijk).

Als vriendinnen onderling moeten we elkaar af en toe wel eens terugfluiten als we het hebben over mensen van de basis of middelbare school: "Waaaat is zij ook al zwanger, en eeecht heeft hij al een kind? jeetje! Oh wacht we zijn wel al 25, voor heel veel mensen is dit eigenlijk best normaal.."

Moraal van het verhaal, ik heb zeker een grote kinderwens maar zou ze idealiter pas rond mijn 30ste krijgen.


Laatst aangepast door Lavendel op do 27 okt 2011 - 6:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:31

Nog net 25 toen ik met de pil ben gestopt en ben 27 als ons kindje word geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:33

Ik was 23 toen we er voor gingen, en meteen zwanger. 24 toen ik beviel.

Op mijn 28e 4 kinderen. 'Wilden' altijd in ieder geval 4 kinderen, en dit wens mocht gelukkig uitkomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:44

Toen ik 25 was stopte ik met de pil, 2 maanden later was ik zwanger en ik was 26 toen S. werd geboren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  nina do 27 okt 2011 - 6:52

Lavendel schreef:
Als vriendinnen onderling moeten we elkaar af en toe wel eens terugfluiten als we het hebben over mensen van de basis of middelbare school: "Waaaat is zij ook al zwanger, en eeecht heeft hij al een kind? jeetje! Oh wacht we zijn wel al 25, voor heel veel mensen is dit eigenlijk best normaal.."
Dit herken ik inderdaad ook. Haha!
En ik vind dat er veel jonge moeders hier zitten. (en idd zeg ik het er maar even bij: niet dat het erg is)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum