Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

+62
RYW
Roodkapje
JD
Flower_L
Shy
Woezies
majo8782
Alex
Caramba
Kat1980
Dolphinne
Aggi
Bloem86
Novalee
SarahKey
Lejow
koNijntje
Roos
Laced
Kruidkoek
Theezakje13
S@nneke
nillis
Jezzie
Bruintje Beer
kwak
Viva
teletascha
Flip Fluitketel
Liadan
Annie24
PapillonRose
chipa
SuperGrover
Coccinelle
nina
Lavendel
Supertalentje
pindaatje
Jazzlyn
Issa
Clapperdie
meisje
Teddyaapje
Muppetje
Steep
Alyssa
Happy
Happydobby
joyce0606
Smaragdje
pitbullgup
Thunder
Sarah1985
Mamsie
VeryCherry
Tania
Flow
Jelin
-Ieniemienie-
Fearie
PluDan
66 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 10:25

RYW schreef:Ik ervaar eigenlijk nu op mijn 29e pas echt voor het eerst een kinderwens, en dat terwijl ik al twee zoons heb, haha! Mijn beide zoons waren ongepland, van de eerste raakte ik zwanger toen ik 21 was en de 2e toen ik 24 was.
Ik ben ook bang dat het bij mij nog zo laat gaat komen, die biologische klok. Dan zou er echt teveel leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en de baby zitten en dat wil ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  RYW vr 28 okt 2011 - 10:30

Storm schreef:
RYW schreef:Ik ervaar eigenlijk nu op mijn 29e pas echt voor het eerst een kinderwens, en dat terwijl ik al twee zoons heb, haha! Mijn beide zoons waren ongepland, van de eerste raakte ik zwanger toen ik 21 was en de 2e toen ik 24 was.
Ik ben ook bang dat het bij mij nog zo laat gaat komen, die biologische klok. Dan zou er echt teveel leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en de baby zitten en dat wil ik niet.

Hey, zo oud ben ik niet hoor Wink

Stel dat ik nu zwanger raak, dan schelen mijn jongste zoon en de baby ruim 4 jaar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 10:34

RYW schreef:
Storm schreef:
RYW schreef:Ik ervaar eigenlijk nu op mijn 29e pas echt voor het eerst een kinderwens, en dat terwijl ik al twee zoons heb, haha! Mijn beide zoons waren ongepland, van de eerste raakte ik zwanger toen ik 21 was en de 2e toen ik 24 was.
Ik ben ook bang dat het bij mij nog zo laat gaat komen, die biologische klok. Dan zou er echt teveel leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en de baby zitten en dat wil ik niet.

Hey, zo oud ben ik niet hoor Wink

Stel dat ik nu zwanger raak, dan schelen mijn jongste zoon en de baby ruim 4 jaar.
Als ik 'pas' (voor mij is dat laat Wink) op mijn 29e een kinderwens zou krijgen terwijl ik nu een zoontje heb, dan zou er zeker een jaar of 8 verschil in zitten. Dat wordt nog een dilemma voor mij denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  RYW vr 28 okt 2011 - 10:39

Storm schreef:
RYW schreef:
Storm schreef:
RYW schreef:Ik ervaar eigenlijk nu op mijn 29e pas echt voor het eerst een kinderwens, en dat terwijl ik al twee zoons heb, haha! Mijn beide zoons waren ongepland, van de eerste raakte ik zwanger toen ik 21 was en de 2e toen ik 24 was.
Ik ben ook bang dat het bij mij nog zo laat gaat komen, die biologische klok. Dan zou er echt teveel leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en de baby zitten en dat wil ik niet.

Hey, zo oud ben ik niet hoor Wink

Stel dat ik nu zwanger raak, dan schelen mijn jongste zoon en de baby ruim 4 jaar.
Als ik 'pas' (voor mij is dat laat Wink) op mijn 29e een kinderwens zou krijgen terwijl ik nu een zoontje heb, dan zou er zeker een jaar of 8 verschil in zitten. Dat wordt nog een dilemma voor mij denk ik.

Dat verschil zou er ook zitten tussen mijn oudste en de baby Wink want ik raakte ook zwanger toen ik 21 was. Maar ik heb dan nog een kind tussendoor gekregen. Plus, bij mij is het de 'tweede leg' omdat de baby een andere vader zou hebben dan mijn zoons, en dat is ook alweer anders.

Ik ben toevallig een enorm jonge 29-jarige hoor Wink ik werd van de week mee uitgevraagd door een jongen van begin 20 Very Happy hij schrok zich dood toen hij hoorde dat mijn oudste zoon bijna 7 was, hij had me op een jaar of 23 geschat Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 10:41

Haha RYW, goeie zaak. Die kun je in je zak steken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  RYW vr 28 okt 2011 - 10:42

Storm schreef:Haha RYW, goeie zaak. Die kun je in je zak steken smile

Ik bedoel maar angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  nina vr 28 okt 2011 - 22:15

Spetterdespat schreef:
Nu ben ik 27, nog (steeds) kinderloos, maar volgend jaar april/mei, ben dan 28, gaan wij voor ons eerste kindje. Als ik kom te bevallen ben ik 29.
Dit hoop je, neem ik aan.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 22:21

BeeGee schreef:Ik had al op jonge leeftijd een kinderwens alleen moest wel alles kloppen :-) (huis, partner, baan)
Op mijn 22e gestopt met de pil en op mijn 22e bevallen van de eerste (2 weken voor mijn 23e verjaardag haha)


@ lavendel, wij zijn in de vriendengroep ook verreweg de jongste de meeste zijn nu met kindjes bezig en de oudste hier is ''al'' 4.
Mijn ouders en schoonouders waren ook erg jong. (mijn vader en schoonmoeder zijn dit jaar pas 50 geworden) Zelf ben ik 27 en mijn vriend bijna 28

hier zijn de ouders ook nog jong. Mijn ouders waren allebei 46 toen ze opa en oma werden, mijn schoonmoeder ook, mijn schoonvader was 51 toen hij opa werd.

Wij zijn de eersten uit beide vriendengroepen en ik verwacht niet dat in mijn vriendengroep binnen 3 jaar aan kinderen zullen beginnen, in de vriendengroep van mijn man zit het er wel aan te komen bij een aantal. Tegen de tijd dat dat kindje geboren zal worden, zal onze dochter sowieso 2 zijn geweest (tenzij er nu eentje stiekem zwanger is, maar dat verwacht ik niet Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Thunder vr 28 okt 2011 - 22:27

Ook hier een jonge opa en oma. Mijn ouders kregen mij op hun 19e, zodoende waren zij op hun 43ste al opa en oma. Mijn eigen opa en oma zijn 73 en 75. Ik ben nu 29.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  _Femme za 29 okt 2011 - 0:36

Jolee schreef:
Lavendel schreef:Wat ik me nu afvraag he.. Zijn degene die begin 20 aan kinderen begonnen ook voor jullie omgeving vrij jong? Of gewoon gemiddeld en zit ik er gewoon gigantisch naast met mijn beleving?

Ik snap je vragen wel, heb ze zelf ook. Zie in mijn omgeving best wel veel mensen van de middelbare school etc. trouwen en hun eerste kindje krijgen. Ik ben zelf 20 en ik sta er echt van te kijken. Ik veroordeel niemand hoor, maar ik heb die gevoelens en kriebels echt totaal niet dus ik ben ook verbaasd als ik zie hoe jong mensen er aan beginnen. Nogmaals, iedereen moet het zelf weten, maar ik weet niet...kan me er weinig bij voorstellen omdat ik nog zoveel wil doen zeg maar.

+1, kinderen vind ik leuk hoor maar voorlopig nog niet van mezelf. Ik ben daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig en het staat ook niet op de planning op korte termijn, ook al ben ik al bijna 4 jaar samen met mijn vriend. Ik wil mijn diploma eerst nog halen en misschien nog een master doen, nog een verre reis maken.. Ik heb een vriendin die al een kindje heeft, ik vind het ontzettend leuk om langs te gaan en heb bewondering voor haar dat ze dat zo goed doet allemaal, maar voorlopig nog niks voor mij :P

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Tazz za 29 okt 2011 - 6:45

Ik was net 21 toen Ik beviel. En bij de tweede was ik 23.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Coco za 29 okt 2011 - 6:48

Ik heb altijd geroepen uiterlijk met 25 jaar moeder te worden. Ik was 24 toen ik zwanger was en 25 toen ik ben bevallen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Sjirafje za 29 okt 2011 - 9:21

Ik was net 25 toen ik stopte met de pil en 28 toen hij er EINDELIJK was! Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. welke leeftijd had jij toen je.... - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. welke leeftijd had jij toen je....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum