Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruzie met partner...hoe ben jij?

+23
studiebol
Mida4you
Cherelle
ladycat
RioolSpook
Pluk
Snoes
Silva
Happy
PaarsBlauw
Rev3rie
GoldenIndy
Roxi3
Merai
Suus
SoGood
Alias
Joli86
Vanilla Queen
Rouxxxe
Flinder
Zwerver
JD
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Silva ma 3 jan 2011 - 22:34

Rev3rie schreef:
Minella schreef:Ik word verdrietig; en daar kan hij niet tegen haha, heel stom.
+1

+ 2

En de koppigheid, het boos kijken, zwijgen tot hij naar mij toe komt... Tjongejonge, ik dacht dat ik de enige was! angel
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:27

Ik ben altijd wel redelijk, en hij ook gelukkig.
We hebben eigenlijk zelden tot nooit ruzie, maar als we ruzie hebben, kunnen we er gewoon over praten, zonder te gaan roepen oid. Als ik écht vind dat ik gelijk heb, dan kan ik wel koppig zijn en wachten tot hij naar me toekomt om sorry te zeggen ofzo haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Pluk di 4 jan 2011 - 8:12

Vanilla Queen schreef:Ik ben koppig en heel erg gemeen. Als ik boos ben dan moet ie de hele dag horen wat voor een sukkel het is. Achteraf heb ik daar altijd weer spijt van. Maar enfin.

+1 angel
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  RioolSpook di 4 jan 2011 - 9:11

--


Laatst aangepast door RioolSpook op do 28 apr 2011 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:38

Onze laatste ruzie was op oudjaarsavond. We hadden die week ervoor nog over gehad dat we het maar vreemd vonden dat mijn zwager vrijwillig ging werken, en dat we hadden verwacht dat schoonzus het er niet mee eens zou zijn. Nu belde mijn vriend die avond op met; Als hij er uit moet zal ik dan mee gaan? Ik kan dan niet beloven dat ik op tijd terug ben.

En toen ben ik wel eventjes uit mijn velletje gesprongen. Maar meneer zal zijn ongelijk niet toe geven hoor.. Dus dat is eigenlijk nooit uit gepraat, maar doodgezwegen. Ik denk dat het wel duidelijk was dat hij onredelijk deed.. :P

Ik kan soms ontzettend woest zijn in een ruzie, vooral omdat mijn vriend vaak niet naar me luistert of overtuigd is van zijn eigen gelijk en eigen zicht op iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  ladycat zo 10 apr 2011 - 6:51

Als ik ruzie heb dan wil ik het zo snel mogelijk uitpraten en vooral dingen relativeren.
Vaak komen ruzies alleen maar voort door verkeerde interpretaties, vooroordelen of onredelijk gedrag.. Welke gek gaat er nou met een afstandbediening gooien of de rest van de dag zijn vriendje denigreren wat voor een sukkel het is?! Jezus. Dan ben je echt niet sociaal intelligent bezig naar mijn idee.. Rolling Eyes
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Cherelle ma 11 apr 2011 - 4:13

Pluk schreef:
Vanilla Queen schreef:Ik ben koppig en heel erg gemeen. Als ik boos ben dan moet ie de hele dag horen wat voor een sukkel het is. Achteraf heb ik daar altijd weer spijt van. Maar enfin.

+1 angel

+2 angel

Moet er wel bij zeggen dat ik niet snel boos wordt, maar als ik boos ben dan hoort hij het heeeel lang.
Cherelle
Cherelle
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 06-04-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Mida4you ma 11 apr 2011 - 4:31

Razz_ schreef:Ik ben echt een echte vrouw op dat gebied. Ik ga boos kijken, zwijg en wacht tot dat hij naar me toe komt. Very Happy

Haha +1
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 4:41

Ik ben zeer vervelend. Provocerend, driftig, onredelijk, drammerig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 4:45

Haha mozz:D.

Ik ben ook enorm vervelend, in eerste instantie, en dan bedenk ik me al heel snel dat ik me aanstel of vervelend doe en daar heb ik dan spijt van:P. Mijn vriend is echt enorm irritant als we een discussie hebben, hij blijft namelijk heel rustig en kalm praten maar op een beetje een belerende/verheven toon haha. Alleen al dat rustige praten vind ik irritant want soms wil ik gewoon lekker kibbelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 4:46

Mijne negeert me en zet de televisie harder....dan word ik witheet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:05

Dan zou ik ook echt witheet worden! Haha, best wel geinig eigenlijk, ik zie jou al helemaal stampvoetend voor de tv staan en hem rustig het volume wat harder zetten haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:06

Ja ik ga dan dus met hockers smijten nerd .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:04

lol!

Dan hoop ik voor je dat dit niet elke week gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:07

Ik ben echt een hele slechte ruzie maker. Mijn vriend en ik hebben niet vaak ruzie, maar als we ruzie hebben is dat 9 van de 10 keer moi omdat ik nogwel eens onredelijk kan zijn. Als we een discussie hebben, want ruzie vind ik het niet echt loop ik altijd weg. Als ik boos of geirriteerd ben kan ik niet discussieren. Vaak moet ik even afkoelen even alles op een rijtje zetten en later uitpraten.

En als ik echt heeeel boos ben maar dat komt zelden voor dan wil ik wel eens met dingen gooien Embarassed Niet naar mijn vriend of iemand anders hoor. Maar meer een frustratiegooi.

Goh als ik dit zo opschrijf voel ik me net een heks. Maar voor de rest ben ik heel lief hoor haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  studiebol ma 11 apr 2011 - 6:17

Ik hoef in een ruzie niet echt mijn gelijk, maar ik wil graag weten waarom hij iets doet waardoor we dus ruzie krijgen. Dus ik ga hem echt vaak dezelfde vragen stellen omdat ik nooit voor mijn gevoel een duidelijk antwoord krijg. Mijn vriend zegt dan "jaaa je hebt gelijk!" Ik zeg dan altijd "daar gaat het mij niet om ik snap gewoon niet waarom je zo dom doet"

Ook verhef ik vaak mijn stem, maar ik probeer dat niet te doen maar wat Jen ook al zo, ik moet dan mijn emotie kwijt en soms voel ik ook wat machteloosheid en dan gebeurd het dus dat ik mijn stem verhef.

Wij hebben nooit echt lang ruzie want ik kan er echt niet tegen, dus ik wil het zo gauw mogelijk uitgepraat hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:01

Echt knallende ruzie hebben we nooit gehad, het gaat bij ons meer om meningsverschillen.
We zijn dan een tijdje heel erg stil, maar ik kan dat niet goed volhouden. Ik kan er echt niet tegen als er helemaal niks gezegd wordt. Als de stilte te lang duurt word ik emotioneel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Kathi ma 11 apr 2011 - 7:16

Powerbabe schreef:Haha mozz:D.

Ik ben ook enorm vervelend, in eerste instantie, en dan bedenk ik me al heel snel dat ik me aanstel of vervelend doe en daar heb ik dan spijt van:P. Mijn vriend is echt enorm irritant als we een discussie hebben, hij blijft namelijk heel rustig en kalm praten maar op een beetje een belerende/verheven toon haha. Alleen al dat rustige praten vind ik irritant want soms wil ik gewoon lekker kibbelen.

Oh precies mijn vriend! Vreselijk irritant is dat, en dan blijft ie maar zeggen dat ik niet zo hard moet praten en daar kan ik dan weer niet tegen. Met als resultaat dat ik dan vaak nog bozer wordt. Ik ben ook gemeen als ik boos ben, maar na een tijdje dan zeg ik toch altijd sorry. Moet gewoon eventjes uitrazen dan en na paar minuten is het over.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:32

Haha, ja hij doet dat ook! Zo irritant! Ik kan nooit tegen hem zeggen dat ie zachter moet doen haha want hij blijft altijd kalm en zachtjes praten. Boe! haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Sterre di 12 apr 2011 - 1:40

Ik kan ook heel gemeen zijn als ik boos ben. Verbaal ben ik dan opeens heel sterk, maar zeg ik allemaal onredelijke dingen. Mijn vriend blijft dan meestal ook akelig rustig of hij gaat gewoon wat anders doen. Zo irritant is dat! Uiteindelijk kom ik wel weer bij zinnen en kan ik ook wel excuses aanbieden.

Gelukkig komt het niet zo vaak voor smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 2:50

mozzarella schreef:Mijne negeert me en zet de televisie harder....

Dat doe ik ook. Ik schreeuw of verhef mijn stem nooit. Ik ga eigenlijk altijd in de negeermodus.
Mijn man gaat ook echt onzin praten/schreeuwen als hij boos of geirriteerd is. Daar luister ik echt niet naar en reageer meestal ook niet. Als ik wel reageer dan is dat met iets als, neem lekker een koude douche of ga op de markt staan schreeuwen, daar kan hij ook echt niet tegen.
Ik zet dan de tv harder, zet mp3 aan, ga op de slaapkamer tv kijken of ga naar buiten met de mededeling dat hij maar belt om naar huis te komen als hij uitgeraasd is (is meestal binnen 5 min laughcry)
Als hij echt irritant blijft ga ik lekker lang douchen.

Mijn broer vroeg vroeger als ik tegen hem schreeuwde (toen ik 5/6 was) altijd of hij een lama hoorde schijten...zo irritant vond ik dat. Maar dat heb ik mijn man ook weleens gevraagd.

Gelukkig hebben wij echt maar zelden ruzie, ik frustreer hem echt gigantisch als hij pissig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Silver di 12 apr 2011 - 3:07

Ik ben opgegroeid in schreeuwende ruzies en met mijn ex kwam er ook fysiek geweld bij, trok kettinkjes van mijn nek, gooide mij terug op bed, tegen de muur etc.
Nu klap ik dicht, (bang om datgene wat gebeurt is) zeg niks, ga in de negeer modus. En wacht altijd op een "sorry" van hem. Hij doet dan gewoon normaal niet wetende dat ik puur zit te wachten op "sorry"
Gelukkig komt dit ook niet te vaak voor...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  M_as di 12 apr 2011 - 4:51

Ik kan heel rustig blijven en super gemene opmerkingen maken en vervolgens negeren. Volgens mijn vriend is dat zwaar frustrerend :P
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:55

wc-eend schreef:
Chipp schreef:
wc-eend schreef:Koppig en soms zwaar onredelijk. Ik kan ook niet meteen blij zijn met een sorry...daar gaat nog even een uurtje over heen haha

Ik ben ook zwaar onredelijk, ik heb namelijk altijd gelijk tijdens een ruzie. En sorry is inderdaad niet voldoende, want wat heb ik daar nou aan? Gelukkig kan ik een uurtje later ook wel relativeren.

Haha ja inderdaad! Na een uurtje ben ik ook meestal wel rustig! Vaak bied ik dan wel mijn excuses aan dat ik onredelijk ben geweest...maar ik weet het ook van mezelf. Maar op dat moment wil ik gewoon gelijk hebben.


Ik heb dit trouwens alleen met mijn vriend, met vriendinnen of iemand anders heb ik daar helemaal geen last van!

Met jullie eens. Ik heb ook altijd gelijk in mijn ruzies. Maar heb wel wat langer nodig dan een uurtje om af te koelen. Vaak moet ik eerst even een rondje wandelen of fietsen voordat ik weer aanspreekbaar ben.

Ruzie kan echt knallen hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 4:57

Ik begin dan te brommen en op een gegeven moment zeg ik niks meer en negeer ik hem gewoon Wink

Onze ruzies duren nooit lang want meneer kan daar niet tegen en komt dan slijmen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met partner...hoe ben jij? - Pagina 2 Empty Re: Ruzie met partner...hoe ben jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum