Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 18 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snack a Jack do 27 okt 2011 - 3:10

ik vind het knap dat je zo cold turkey bent gestopt met roken.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush do 27 okt 2011 - 3:10

Dankje. En dan te bedenken dat m`n vriend in huis en in de auto rookt. Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  PluDan do 27 okt 2011 - 3:10

Serpentijn schreef:Wat knap Rush!

+1!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  PluDan do 27 okt 2011 - 3:10

Rush schreef:Dankje. En dan te bedenken dat m`n vriend in huis en in de auto rookt. Mad

Hij is nog niet van plan te stoppen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 27 okt 2011 - 3:11

PluDan schreef:
Rush schreef:Dankje. En dan te bedenken dat m`n vriend in huis en in de auto rookt. Mad

Hij is nog niet van plan te stoppen?
Nee absoluut niet haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 27 okt 2011 - 3:12

Knap dat jij het dan wel doet, Rush smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snack a Jack do 27 okt 2011 - 3:13

Nog 20 minuten en dan heb ik heerlijk weekend!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Bericht  PluDan do 27 okt 2011 - 3:14

Suus schreef:Knap dat jij het dan wel doet, Rush smile

Ja, dan vind ik het extra knap.
Lijkt me heel verleidelijk om er dan 1 van hem op te steken als hij lekker zit te roken en jij zit ernaast.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 3:14

Echt heel erg goed, Rush!

Inmiddels ben ik erachter dat ik puur uit gewoonte rook. En ook doorrook, om het zo maar even te zeggen, waardoor ik dagelijks naar de winkel moet voor een nieuw pakje. Ik hoef niet zoveel geld uit te geven in een week, maar het roken maakt het duur. Plus dat ik de stank in huis verschrikkelijk vind, alles er smerig van wordt, buiten roken erg koud is/wordt, dat ik het tijd vindt om er vanaf te komen. Cold Turkey heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd en ik vind het ook eng, omdat ik weet dat ik er onrustig van zal gaan worden, maar ik heb het idee dat ik er anders nooit vanaf kom als ik het niet gewoon een keer ga proberen. En als het echt niet werkt, mijn eigen risico is op, dan ga ik wel aan de medicatie. :P Het kan nu nog in 2011. :P

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 27 okt 2011 - 3:14

Snack a Jack schreef:Nog 20 minuten en dan heb ik heerlijk weekend!

Oehh lekker. Ik ben jaloers. Ben deze week alleen maar vandaag vrij.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snack a Jack do 27 okt 2011 - 3:16

PluDan schreef:
Snack a Jack schreef:Nog 20 minuten en dan heb ik heerlijk weekend!

Oehh lekker. Ik ben jaloers. Ben deze week alleen maar vandaag vrij.

Ben er ook wel een beetje aan toe. Rare week op mijn werk gehad en ik hoef morgen ook bijna niks.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Bericht  Rush do 27 okt 2011 - 3:17

Maura schreef:Echt heel erg goed, Rush!

Inmiddels ben ik erachter dat ik puur uit gewoonte rook. En ook doorrook, om het zo maar even te zeggen, waardoor ik dagelijks naar de winkel moet voor een nieuw pakje. Ik hoef niet zoveel geld uit te geven in een week, maar het roken maakt het duur. Plus dat ik de stank in huis verschrikkelijk vind, alles er smerig van wordt, buiten roken erg koud is/wordt, dat ik het tijd vindt om er vanaf te komen. Cold Turkey heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd en ik vind het ook eng, omdat ik weet dat ik er onrustig van zal gaan worden, maar ik heb het idee dat ik er anders nooit vanaf kom als ik het niet gewoon een keer ga proberen. En als het echt niet werkt, mijn eigen risico is op, dan ga ik wel aan de medicatie. :P Het kan nu nog in 2011. :P

Ik denk persoonlijk dat Cold Turkey de enige manier is die echt werkt. De eerste dagen heb je bij alles nog de neiging om een sigaret op te steken en uiteindelijk wordt het gewoonte om dat niet te doen. Tuurlijk denk ik nog wel eens; ik rook er ook 1! Juist omdat ik het ook zo makkelijk laat, maar het is gewoon vies voor mij nu en dan doe ik het niet.

In de kroeg, als er veel gerookt wordt, ga ik denk ik wel roken want ik kan heel slecht tegen die rook, behalve als ik zelf rook. Dat had ik ook al toen ik nog rookte en dan kan ik beter maar zelf meeroken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 3:24

Als dat voor jou werkt en de dag erna kun je er weer vanaf blijven, dan is het geen probleem, denk ik.

De gedachte eraan lijkt me ook het moeilijkste. Het continu denken aan een sigaret. Maar goed, dan kan ik ook een blokje om gaan. Dat komt ten goede aan twee dingen. :P

Het enige wanneer ik een sigaret echt lekker vind is met een biertje. Voor de rest ken ik alleen maar nadelen aan roken. Dus het wordt de hoogste tijd. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack do 27 okt 2011 - 4:12

Ik ben thuis. Ik moet eigenlijk boodschappen doen maar heb niet zo'n zin.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:15

Maura, ik weet alleen niet of je het allemaal tegelijk moet doen, af willen vallen én stoppen met roken. Misschien is dat iets teveel gevraagd voor je lijf als je dus niet meer rookt, en ook helemaal niks meer mag snoepen? Zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar mensen om me heen die stopten of wilden stoppen met roken, kregen zin in lekkers, om wat anders te doen te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:30

Sinds wanneer kan je geen plaatjes/foto´s van de H&M site posten?! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:40

Pippa schreef:Maura, ik weet alleen niet of je het allemaal tegelijk moet doen, af willen vallen én stoppen met roken. Misschien is dat iets teveel gevraagd voor je lijf als je dus niet meer rookt, en ook helemaal niks meer mag snoepen? Zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar mensen om me heen die stopten of wilden stoppen met roken, kregen zin in lekkers, om wat anders te doen te hebben.

Ik snap wat je zegt. Ik had ook niet het voornemen om beiden in één keer te doen. Maar zeer zeker wel te minderen met roken. En dat deed ik al een paar maanden, door buiten te roken. Het maakt dat je dan tijdens de pauzes van programma's gaat roken, maar dat vergeet ik ook weleens en zo stel ik nu al de zin naar een sigaret uit. Komt tijd, komt stoppen met roken. Want afvallen is nu even belangrijker, vind ik zelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:41

Daisy schreef:Sinds wanneer kan je geen plaatjes/foto´s van de H&M site posten?! :shock:

Sinds ze de paskamer hebben en alles is in flash ofzo, wat het onmogelijk maakt om het vanaf de site te kopieren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:43

Maura schreef:
Daisy schreef:Sinds wanneer kan je geen plaatjes/foto´s van de H&M site posten?! :shock:

Sinds ze de paskamer hebben en alles is in flash ofzo, wat het onmogelijk maakt om het vanaf de site te kopieren.

Schandalig, het word er echt niet beter op bij de H&M!
*Maar ben wel super blij met mijn nieuwe blazer Very Happy*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:08

Oef! Ik tril nu echt van woede!

Mijn moeder en/of haar vriend hebben mijn smartcard van hun adres laten halen en hem op mijn eigen adres gezet. En dit moet ik vernemen via een brief van Ziggo. Heb haar net gepingd dat het me toch verbaasd dat het eerste contact via een brief van Ziggo moet komen. Dat ze niet aan mijn gegevens hadden mogen komen, want het is illegaal om dingen te wijzen aan mijn klantenkaart. Maar dat ze toch wordt bedankt.

Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:09

Maura schreef:
Pippa schreef:Maura, ik weet alleen niet of je het allemaal tegelijk moet doen, af willen vallen én stoppen met roken. Misschien is dat iets teveel gevraagd voor je lijf als je dus niet meer rookt, en ook helemaal niks meer mag snoepen? Zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar mensen om me heen die stopten of wilden stoppen met roken, kregen zin in lekkers, om wat anders te doen te hebben.

Ik snap wat je zegt. Ik had ook niet het voornemen om beiden in één keer te doen. Maar zeer zeker wel te minderen met roken. En dat deed ik al een paar maanden, door buiten te roken. Het maakt dat je dan tijdens de pauzes van programma's gaat roken, maar dat vergeet ik ook weleens en zo stel ik nu al de zin naar een sigaret uit. Komt tijd, komt stoppen met roken. Want afvallen is nu even belangrijker, vind ik zelf.

Dat vind ik al knap van je, dat je mindert met roken. En inderdaad, stap voor stap, dan komt het vanzelf!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:13

Lily schreef:wij waren `m ook kwijt door de verhuizing en een nieuwe gevraagd bij de bank we kregen `m toen gewoon zo mee maar werd in wel benadrukt dat we daar de volgende keer toch voor moesten betalen (moet normaal zo ook al)

hef ook niet te betalen voor een nieuwe toen hj het niet meer deed.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:16

Gemeen van je moeder Maura, vooral dat ze dat even achter jouw rug om doet. Heb je een reactie op je ping?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 5:21

Pippa schreef:Gemeen van je moeder Maura, vooral dat ze dat even achter jouw rug om doet. Heb je een reactie op je ping?

Echt, ik vind het zo ongelofelijk gemeen dat ze dit achter mijn rug omdoet. Ze had mij ook kunnen bellen, pingen, whatsappen, emailen, hyven om te vertellen dat dit het plan was en dan vond ik het ook geen probleem. Want ik kon nu niets met mijn kaart. Wil ik extra zenders, zoals Film1, dan moest ik dat overleggen. Dus het was al een tijd het plan om mijn kaart terug te zetten op eigen naam. Maar dat ze dit nu heeft gedaan, bepaald dat ik opeens 13 euro moet gaan betalen voor de zenders die ik voorheen gratis keek, vind ik vals.

En antwoord? Nee, dat hoef ik van haar niet te verwachten. Ze kruipt nu in een hoekje en gaat klagen bij haar vriend en mijn broertje over hoe zo'n slechte moeder ze is en hoe ik haar als dochter niet waardeer. Het is altijd hetzelfde en de reden waarom ik al drie maanden niet met haar heb gesproken.

Sorry, frustratie en ik krijg er ook spontaan koppijn van en stress van in mijn nek. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:00

Goedeavond meiden !

Ik heb WEEEEEEEEKKKKKKEEEEEENNNNDDDDDDDD bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: