Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"handige" papa's...

+12
RiLiJu
Susan
Liadan
Printje
JD
Pussycat
Jasmine
Happydobby
juffie001
**_pearl_**
Tania
Flower_L
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

"handige" papa's... - Pagina 2 Empty Re: "handige" papa's...

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 9:16

Mijn man presteert het altijd om zoon in de zomer een dikke trui aan te doen en andersom. Of de meest afgedragen kleding, terwijl er gewoon nieuwe kleding in de kast hangt. En inderdaad, combi's die nergens over gaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PapillonRose wo 26 okt 2011 - 10:27

Eerlijk: hij is nog steeds niet bepaald handig in het verschonen van de luier, en ze wordt morgen al 1 dus het zou weleens tijd worden dat het wat beter gaat laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 10:33

Hahaha ik lach me echt rot hier. Heel herkenbaar, inderdaad vreselijke combinaties maken qua kleding, romper vergeten dicht te doen, luier verkeerd om aan etc etc.

M. was een maandje oud toen ik hem borstvoeding moest geven midden in de nacht. Mijn vriend plukte hem slaapdronken uit de wieg die naast ons bed stond. Alleen hij had M. aan zijn voetjes vast Embarassed dus ondersteboven. M. heeft er echt helemaal niks van gemerkt hoor haha!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 10:36

Wennes schreef:Ik deed vanmorgen de slaapzak van ons zoontje uit en hij had gewoon nog zijn dikke anti slip sokken aan.
Papa was ze vergeten uit te doen. nerd
Heeft hij in ieder geval geen koude voeten gehad.
Haha dat gebeurt hier ook regelmatig ja Very Happy niet door mij overigens, ik ben daar een stuk secuurder in.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje wo 26 okt 2011 - 11:13

Balloon schreef:Mijn vriend krijgt de leren slofjes nooit aan. Hoe moeilijk kan het zijn, hahaha

Ik kon eigenlijk niks bedenken tot ik dit las...

Mijn vriend riep me laatst: 'teddyaapje, kom eens kijken, volgens mij heeft T. last van zn voetje. Hij begint ook heel hard te schreeuwen als ik zijn schoentje aan wil trekken'. Dus ik ga kijken...had mijn vriend de sok van T. niet goed aangetrokken waardoor zijn kleine teen naar buiten stak (wel in de sok maar opzij zeg maar). Geen wonder dat die begon te schreeuwen...als je dan een schoentje aantrekt duw je die teen alleen maar verder de verkeerde kant op! Laughing
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 11:19

Teddyaapje schreef:
Balloon schreef:Mijn vriend krijgt de leren slofjes nooit aan. Hoe moeilijk kan het zijn, hahaha

Ik kon eigenlijk niks bedenken tot ik dit las...

Mijn vriend riep me laatst: 'teddyaapje, kom eens kijken, volgens mij heeft T. last van zn voetje. Hij begint ook heel hard te schreeuwen als ik zijn schoentje aan wil trekken'. Dus ik ga kijken...had mijn vriend de sok van T. niet goed aangetrokken waardoor zijn kleine teen naar buiten stak (wel in de sok maar opzij zeg maar). Geen wonder dat die begon te schreeuwen...als je dan een schoentje aantrekt duw je die teen alleen maar verder de verkeerde kant op! Laughing

Dat herinnert me aan een aktie die mijn vriend laatst had: D. zat in de buggy in de stad en keek steeds met een heel ernstig gezicht achterom naar ons en zei: 'Niet leuk hoor! Is niet goed, voetje niet grappig.' Ik ging even kijken, want ik dacht dus ook dat mijn vriend iets verkeerd had gedaan met de sok. Maar nee, hij had de linkerschoen aan de rechtervoet gekregen en andersom smile.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje wo 26 okt 2011 - 12:54

Twellie schreef:Hij trekt haar voornamelijk verschrikkelijke kledingcombinaties aan op pakt kleding die ik al in de kast heb hangen in grotere maten en ondanks dat haar jurk dan tot op de enkels komt, valt hem niks bijzonders op.

+1 !!! Ook qua kleuren.... echt vreselijk... Of een heel leuk jurkje waar hij dan een hello kitty shirtje onder doet en een verkeerder kleur maillot. Of het is half winter ( van de week toen de zon scheen) en stuurt ie mn dochter bijna met blote benen en een rokje naar buiten.. Het is dat ik net thuis kwam van de nachtdienst anders was ze een ijsklontje geworden op het schoolplein!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: