Leuke/handige Apps
+4
Clapperdie
Pommes
June
Reva
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke/handige Apps
Nieuw rondje. Roept u maar!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Re: Leuke/handige Apps
Ik zag de Photoshop Touch-app in de AppStore, die wil ik hebben! Alleen hij kost 9 euro
Gast- Gast
G schema app vind ik heel prettig, alleen jammer dat je het niet op kan slaan, alleen verzenden.
Gast- Gast
Leuke app: Vine, je kunt er korte filmpjes mee maken van nog kortere stukjes film en dan blijft hij het afspelen. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is leuk!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Leuke app: Vine, je kunt er korte filmpjes mee maken van nog kortere stukjes film en dan blijft hij het afspelen. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is leuk!
Ja is heel leuk, maar Instagram doet dat ook tegenwoordig, dus heb ik Vine weer verwijderd.
Ik vind de folders app fijn, hierin kun je alle folders bekijken.
IMDB app
Gast- Gast
Buienradar, weeronline, zaklamp en sinds kort heb ik eindelijk een gratis gesproken navigatie gevonden Sygic.
Ook heb ik nog colorful. Dan kun je een bepaald deel van een foto in kleur zetten zoals een rode ballon of lolly.
Ook heb ik nog colorful. Dan kun je een bepaald deel van een foto in kleur zetten zoals een rode ballon of lolly.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Vakantiebieb
Daar kun je gratis boeken lezen tijdens de zomervakantie
Daar kun je gratis boeken lezen tijdens de zomervakantie
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Carrie, kun je met die IMDb app films ed. kijken? Moet je daar dan voor betalen of hoe werkt het precies?
Ik heb inderdaad ook de reclamefolder app, heel makkelijk! Ook heb ik vakantiebieb (kun je verschillende boeken legaal lezen) die ik erg fijn vind. En qua spelletjes speel ik Hay Day..te fout, maar ik vind hem wel leuk.
Ik heb inderdaad ook de reclamefolder app, heel makkelijk! Ook heb ik vakantiebieb (kun je verschillende boeken legaal lezen) die ik erg fijn vind. En qua spelletjes speel ik Hay Day..te fout, maar ik vind hem wel leuk.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Carrie, kun je met die IMDb app films ed. kijken? Moet je daar dan voor betalen of hoe werkt het precies?
Nee geen films kijken maar ik zoek wel vaak op wat voor cijfer een film heeft, en dan vind ik het via de app handiger dan via hun website op mijn telefoon
Gast- Gast
Carrie schreef:Mees schreef:Carrie, kun je met die IMDb app films ed. kijken? Moet je daar dan voor betalen of hoe werkt het precies?
Nee geen films kijken maar ik zoek wel vaak op wat voor cijfer een film heeft, en dan vind ik het via de app handiger dan via hun website op mijn telefoon
Ik gebruik die app ook best vaak in de praktijk, met name om acteurs op te zoeken enzo als ik een film/serie kijk en een half bekend gezicht zie.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Carrie schreef:Mees schreef:Carrie, kun je met die IMDb app films ed. kijken? Moet je daar dan voor betalen of hoe werkt het precies?
Ik gebruik die app ook best vaak in de praktijk, met name om acteurs op te zoeken enzo als ik een film/serie kijk en een half bekend gezicht zie.
Ja daar is het ook handig voor!
Gast- Gast
Splice!
Daar kun je leuke filmpjes maken van je foto's en muziek die op je telefoon staat eronder zetten, zelfs je iphone!
Keuze uit verschillende overgangen en kaders.
Daar kun je leuke filmpjes maken van je foto's en muziek die op je telefoon staat eronder zetten, zelfs je iphone!
Keuze uit verschillende overgangen en kaders.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Carrie schreef:Marin schreef:Carrie schreef:Mees schreef:Carrie, kun je met die IMDb app films ed. kijken? Moet je daar dan voor betalen of hoe werkt het precies?
Ja daar is het ook handig voor!
Dankjullie! Dat is inderdaad wel makkelijk.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Shazam. Als je bijv. een leuk liedje hoort en je wilt de titel/zanger weten van dit liedje kan je hem via deze app identificeren. Heel handig!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuke/handige downloads/apps voor nokia (e5)?
» Leuke apps die offline werken
» Leuke apps?
» Leuke Apps
» Leuke apps??
» Leuke apps die offline werken
» Leuke apps?
» Leuke Apps
» Leuke apps??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: