Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

+9
Pompoen
Caro
Polly
rapa nui
Raindrop
Marin
Lavendel
Monte
Lady Starstruck
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Muurvlindertje do 27 okt 2011 - 4:43

Naar pauperlanden (Oostbloklanden), Azië trekt me niet, Turkije vind ik vreselijk (Tunesië was nog erger) en naar alle landen waar oorlog is en/of geweld heerst (Afrika/Midden-Oosten). En niet naar corrupte landen (Thailand/Indonesië).
Rusland lijkt me ook niets.

Kortom, ik ben een Europaganger en zou wel graag naar the States of Australië willen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 6:11

Monte schreef:Ik zou nooit naar landen gaan die worden gezien als gevaarlijk(door de media maar ook door de overheid). Dan heb je het over Mexico, zuid Afrika, midden oosten(m.u.v. Israël en Jordanië), Indonesië. Ik ben zelf ook niet zo gek op Afrika, Azië(zoals Japan, China) en zuid-Amerika en zou dan niet zo snel heen gaan(maar ik zeg ook niet nooit, m.u.v. de landen die gevaarlijk zijn).

Ik ga het liefste naar Europa, Oceanië en Noord-Amerika

Hier kan ik me in vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 6:12

In Polen ben ik trouwens wel geweest, als toerist merk je er niet veel van dat dat een relatief arm land is. Zeker niet in de stad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  SuperGrover do 27 okt 2011 - 7:04

Niet naar Afrika voor een vakantie zoals ik die nu heb, wellicht wel later voor een reis (bijvoorbeeld ontwikkelingshulp). Rusland, China en Japan trekken me totaal niet. Niet naar Turkije en aanverwante landen, omdat je daar als jonge, blonde vrouw in toeristisch gebied echt belaagd wordt. En niet naar gevaarlijke landen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 7:10

Niet naar gevaarlijke/onvelige landen.
En niet naar te toeristische dingen, en als er veel Nederlanders komen al helemaal niet, ik vind het al irritant als ik meer dan 5 Nederlanders zie op vakantie.
En op vakantie in Nederland hoeft van mij nou ook niet (weekendje weg vind ik dan wat anders), dat voelt niet als vakantie. Hetzelfde geldt voor België. Als ik later evt. kinderen heb dan zou ik het wel anders vinden trouwens.
Verder hoef ik niet echt naar Frankrijk, dat lijkt me nou echt helemaal niets. Kan ook niet echt zeggen waarom, het zal er best mooi zijn, maar het is gewoon een gevoel.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:10

China!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:17

- Landen waar vrouwen of het totale volk (erg) onderdrukt wordt.
- Landen waar oorlog heerst of waar het niet veilig is.

Landen die mij nu gewoon niet trekken (waarbij ik een gevoel mis) zijn alle oostbloklanden (Polen, Roemenie, Hongarije, Oekraine..). Rusland trekt mij ook totaal niet!

Het hele Midden Oosten en Noord Afrika trekken mij op dit moment ook niet. Ik zou voor het 'zien' wel eens naar Abu Dhabi of Dubai willen.. Maar alleen als ik een reis win o.i.d of als ik er toevallig langskom :P .. Zou er geen hele reis omheen bouwen).

Verder trekt Zuid-oost Azie mij ook niet heel erg, maar wel meer dan de landen hierboven. Ik zou graag een keer naar wat steden willen daar. Kuala Lumpur en Singapore.. Of naar het verre oosten (Tokyo).. Maar dat is echt pas iets voor heel veel later. Er staan nog steeds veel meer andere landen boven.


Ik ga het liefste naar Zuid/west europa (en Zweden haha), Australie, Oceanie en Noord Amerika.

Zuid Amerika zou ik ooit wel eens naar toe willen voor de natuur, maar eerst maar eens mijn andere reisdromen en dan zien we wel weer verder. En ik zou ook wel eens een safari o.i.d. willen maken in Afrika.


Ik zou ook nooit in All Inclusive gaan als het niet hoeft. (m.u.v. de Malediven o.i.d.).. Maar je zult mij nooit in een All Inclusive in Turkije zien.. Je zult mij sowieso niet in Turkije zien Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Polly do 27 okt 2011 - 10:27

тыквашка schreef:
Lady Starstruck schreef:
Joy_ schreef:Landen met negatief reisadvies vanwege oorlog of geweld. Verder alles wel.

+1
Waaronder Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan e.d. Niet dat die landen mij niet mooi lijken. Maar ik vind het daar niet veilig.

China zou ik ook niet zo snel heen gaan. Ik heb echt geen idee waarom, maar ik heb niet zoveel met China. Ook Zuid-Amerikaanse landen zoals Uruguay, Paraguay en Brazilië e.d. Zou ik ook niet zo snel heen gaan. Die landen trekken mij niet.

Ik heb vijf maanden in Paraguay gewoond...ik geef je geen ongelijk... Tegelijk is het juist ook weer leuk om dingen te zien die verder nooit iemand doet. Maar goed, Paraguay daar is werkelijk waar weinig te beleven.

Dat zei mijn vriendin ook, die heeft er een jaar gewoond... Ik ga binnenkort naar Ciudad del Este, maar daar blijft het voor mij bij. Ben je daar geweest voor je studie Spaans? Heb je ook een Paraguayaans accent opgepikt? Vind ik echt grappig Very Happy
Heb je toen wel nog de tijd gehad om door Zuid-Amerika te reizen? Er is hier zo veel moois te zien, ik heb echt het gevoel dat ik niet genoeg tijd heb, en ik mag al niet klagen met al mijn plannen.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Lady Starstruck do 27 okt 2011 - 22:22

тыквашка schreef:
Lady Starstruck schreef:
Joy_ schreef:Landen met negatief reisadvies vanwege oorlog of geweld. Verder alles wel.

+1
Waaronder Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan e.d. Niet dat die landen mij niet mooi lijken. Maar ik vind het daar niet veilig.

China zou ik ook niet zo snel heen gaan. Ik heb echt geen idee waarom, maar ik heb niet zoveel met China. Ook Zuid-Amerikaanse landen zoals Uruguay, Paraguay en Brazilië e.d. Zou ik ook niet zo snel heen gaan. Die landen trekken mij niet.

Ik heb vijf maanden in Paraguay gewoond...ik geef je geen ongelijk... Tegelijk is het juist ook weer leuk om dingen te zien die verder nooit iemand doet. Maar goed, Paraguay daar is werkelijk waar weinig te beleven.

Dat is waar wat je zegt. Maar Zuid-Amerika trekt mij op de één of andere manier niet. Ik weet ook niet waarom. Ik heb er niet echt een gevoel bij ofzo.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan - Pagina 2 Empty Re: Naar welk land(en) zou jij nooit op vakantie gaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum