Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen'

+20
Nora
Pussycat
**_pearl_**
Supertalentje
PapillonRose
luenca
Thunder
Le Chat Noir
Ugly Betty
Susan
Rovine
Happydobby
Marin
Alyssa
blonky1986
Jelin
Jezzie
Rush
Suus
Jade
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen' - Pagina 3 Empty Re: Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen'

Bericht  Tania do 27 okt 2011 - 2:13

Susan schreef:
Pussycat schreef:

+1 Dat heb ik altijd al krom gevonden. Dat er zoveel mensen zijn die hun kindje mishandelen/misbruiken noem het op...
Maar dat er tegenover dan ook zoveel mensen ongewenst kinderloos blijven. Daar klopt toch iets niet zou je zeggen?

Ik vind het ook wel eens krom dat mijn kind autisme heeft terwijl ik tijdens de zwangerschap zó voorzichtig ben geweest, terwijl sommige vrouwen die tijdens hun zwangerschap willens en wetens alles doen en laten waar ze zin in hebben een kind krijgen waar niks mee aan de hand is. Het is niet dat ik die vrouwen iets zou toewensen uiteraard, in een ideale wereld krijgt iedereen een kind dat probleemloos opgroeit, maar het voelt gewoon wel eens oneerlijk.

Aan de andere kant, een kindje met autisme kan beter bij jou opgroeien dan bij iemand die het allemaal wel best vindt en meer aan zichzelf denkt dan aan haar kindje. Iemand die zichzelf in de zwangerschap al belangrijker vindt dan haar kindje, zal er misschien niet alles aan willen doen om het leven van haar kindje zo prettig mogelijk te maken. Terwijl jij, die in je zwangerschap al alles voor je kindje deed, een veel betere moeder zal zijn voor een kindje met autisme.

Maar ik snap wel dat je het zo voelt hoor. hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen' - Pagina 3 Empty Re: Vanaf wanneer kreeg je het gevoel een kindje te 'willen'

Bericht  Jade do 27 okt 2011 - 2:16

Ik vind het heel bijzonder om al deze verhalen te lezen. Sommige verhalen komen met mijn gevoel overeen, sommige verhalen niet, maar uiteindelijk was er voor de meesten dezelfde wens.

Ik hoop dat iedereen die graag een kindje wil, uiteindelijk gezegend mag zijn met een kindje.

hug hug

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  smooch do 27 okt 2011 - 2:20

Sinds ik een klein meisje was fantaseerde ik al over moeder worden/zijn.

Op mijn 18e heb ik mijn vriend leren kennen en toen wist ik al....met hem wil ik kinderen. Maar de situatie was er nog niet voor, druk bezig met school woonden nog thuis en wilden ook nog even genieten.
Toen ik net 20 was gingen we samenwonen en na 6 maanden raakte ik onverwachts zwanger.
Stiekem was ik blij maar mijn vriend wilde het absoluut nog niet. Dat was ook wel een dip in onze relatie. Ik heb toen een miskraam gehad.
Achteraf ook maar beter gezien onze situatie.

Na ons afstuderen wilden we eerst een baan vinden, vast contract en een huisje kopen.
Dat hebben we nu allemaal sinds een jaar en mijn vriend is er nu ook klaar voor.
Augustus jl. zijn we ervoor gegaan en ik werd meteen zwanger, maar heb helaas een miskraam gehad.
Ik wilde graag voor mijn 25e moeder worden, maar dat heb ik los gelaten. Ik zie het wel wanneer het ons gegund is.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: