Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

griepprik

+21
Cheesegirl
Roxi3
Monte
Dennenappel
blauwwitrood
Parisienne
Curious
Dolphinne
Silver
Caramba
_Femme
Error
Snoes
Jeanette
TukTuk
Marie
Antibes
silly-one
RioolSpook
minoessepoes
loesje
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  Cheesegirl di 25 okt 2011 - 4:33

Ik krijg de griepprik inmiddels ook alweer een jaar of 12. Of het bewezen is of niet, ik haal hem trouw ieder jaar.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  JustMeDaan di 25 okt 2011 - 4:55

Ik haal hem al 6 jaar, ivm mijn werk(zorg) dit jaar ff niet, of later ivm operatie volgende week.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 4:57

blauwwitrood schreef:
Antibes schreef:Tjah, NU.nl... Lekker makkelijk bericht en ophef veroorzaken. Volgens mij word die discussie ieder jaar weer opgehaald.

Het is niet bewezen effectief, of naja, eigenlijk wel, maar niet met een even streng onderzoek als we bij ontwikkeling van medicijnen gewend zijn. Maar wat zou je willen zien, eerst een ethisch bijzonder onverantwoord onderzoek en dán pas de griepprik aannemen?

Dat onderzoek gaat er nooit komen en hoogstwaarschijnlijk werkt het wel. Naja, ik weet het in ieder geval wel. Wink

Niet alleen op NU.nl, er was gister ook een item over in Radar (uitzendinggemist).

Dat dus.

Ik werk in een ziekenhuis en wil hem wel.
Bij ons is het pas in november zover.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  Highway di 25 okt 2011 - 5:30

Ik moet hem volgende week toedienen aan onze patiënten; mocht er 1 overblijven neem ik hem denk ik wel zelf.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  Angela_1986 di 25 okt 2011 - 5:33

Ik kan hem via de HA halen en via mijn werk maar doe het niet.

Toeval of niet; ik heb hem het eerste jaar dat ik 'n oproep kreeg van de HA wel gehaald en heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als in die winter! Uiteraard heb ik ook wel eens 'n 'griepje'/(zware) verkoudheid maar niets onoverkomelijk. Meestal kan ik gewoon werken, soms ben ik 'n paar dagen thuis.
Die winter heb ik meerdere van die periodes gekend, had ik er ook echt koorts bij terwijl ik dat eigenlijk zelden heb en stond ik te duizelen bovenaan de trap. Daarnaast heb ik toen ook bronchitis gehad.

Nogmaals, het kan toeval zijn, maar ik vind mezelf niet echt behoren tot 'n risicogroep dus vandaar dat ik hem niet neem. En daarbij ben ik ook als de dood voor naalden dus ja, dat speelt ook wel mee... angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  loesje di 25 okt 2011 - 5:45

[quote="Angela_1986"]Ik kan hem via de HA halen en via mijn werk maar doe het niet.

Toeval of niet; ik heb hem het eerste jaar dat ik 'n oproep kreeg van de HA wel gehaald en heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als in die winter! Uiteraard heb ik ook wel eens 'n 'griepje'/(zware) verkoudheid maar niets onoverkomelijk. Meestal kan ik gewoon werken, soms ben ik 'n paar dagen thuis.
Die winter heb ik meerdere van die periodes gekend, had ik er ook echt koorts bij terwijl ik dat eigenlijk zelden heb en stond ik te duizelen bovenaan de trap. Daarnaast heb ik toen ook bronchitis gehad.

Nogmaals, het kan toeval zijn, maar ik vind mezelf niet echt behoren tot 'n risicogroep dus vandaar dat ik hem niet neem. En daarbij ben ik ook als de dood voor naalden dus ja, dat speelt ook wel mee... angel [/quote]

dit heb ik vaker gehoord vandaar ik heel erg twijfel of ik hem moet halen. maarja mijn weerstand is ook niet zo best dus ja...
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 6:06

Ik werk in de zorg en mag hem halen, maar ga het niet doen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griepprik - Pagina 2 Empty Re: griepprik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum