Is jouw huisdier bang voor vuurwerk?
+9
Toet
MiKa
VeryCherry
Blond
M_as
Snoes
Raindrop
Sarah1985
mzcharlotte
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is jouw huisdier bang voor vuurwerk?
Vinden ze heerlijk!!Liva schreef:PrinsesBo schreef:Ik heb wel eens gelezen dat mensen hun hond een beetje advocaat gaven.
Scheen ook te werken.
Nou, lijkt me niet zo heel prettig voor de hond
Maar ik ga ook die spray eens proberen. Ze is niet heel erg bang, maar wel trillerig en veel aan het blaffen, dus naar d'r zin heeft ze het niet.
Had vorig jaar ook tabletten maar dat hielp totaal niet.
Gast- Gast
Mijn hond is bang voor vuurwerk. Niet in de zin van dat hij niet naar buiten durft, maar als wij met z'n allen naar buiten gaan gaat hij blaffen als een malle omdat hij denkt dat 'zijn gezin in gevaar is' en ons dus niet kan beschermen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ons hondje is sinds vorig jaar ook ontzettend bang voor het lawaai. De eerste 2 jaar liep hij nog gewoon met ons buiten, deed het hem niets, maar sinds vorig jaar is het mis. Alsof er iets gebeurd is waardoor hij er nu bang voor is. Overdag als hij alleen is, trekt hij de kastjes open, de handdoeken van het rek en wil geloof ik overal wel in kruipen. Gisteren had ik de radio aangelaten maar blijkbaar werkt dat ook niet.
Dus vanmiddag laat ik maar de deur van de slaapkamer open, dan kan hij boven gaan liggen, hopelijk werkt dat wat...wel heel sneu, hij wil steeds bij me kruipen als ze schieten!
Dus vanmiddag laat ik maar de deur van de slaapkamer open, dan kan hij boven gaan liggen, hopelijk werkt dat wat...wel heel sneu, hij wil steeds bij me kruipen als ze schieten!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Twellie schreef:Nope, mijn huisdier is een goudvis.
Mijn hond was altijd heel erg bang, maar die is nu dood.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wij deden vroeger altijd al onze rolluiken dicht, dat hielp wel.
Ik denk als je rond half1/1 uur naar de stad gaat het meeste vuurwerk wel over is.
Het meeste gaat toch om 12 uur de lucht in. Mocht hij toch erg bang zijn kun je altijd wel langer blijven.
Ik denk als je rond half1/1 uur naar de stad gaat het meeste vuurwerk wel over is.
Het meeste gaat toch om 12 uur de lucht in. Mocht hij toch erg bang zijn kun je altijd wel langer blijven.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Nee onze hond is niet echt bang. Alleen als er een hele harde knal klinkt gaat u soms grommen of blaffen, maar dan is hij meer geschrokken dan echt bang. Op Oudejaarsavond rent ie rondjes door het huis omdat hij de vuurpijlen die hij voor in de lucht ziet gaan wil gaan pakken en denkt dat ze er achter weer uitkomen, wel grappig om te zien. Ik ken een hond die heel erg bang is voor vuurwerk en nu al dagen in zijn bench moet omdat hij anders niet te handhaven is, zielig.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Onze katten zijn niet bang voor de knallen, de oortjes gaan gespitst en ze rennen naar de vensterbank om te kijken.
De ene kat vind het zien van vuurwerk wel eng en schiet dan snel onder de stoel
De ene kat vind het zien van vuurwerk wel eng en schiet dan snel onder de stoel
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja onze hond is echt heel bang met het vuurwerk en het liefste kruipt ze bij je op schoot of achter de bank.
Heel zielig, maar niks aan te doen, ze zeggen dan moet je de hond gewoon niet aanraken als die klein is. Maar dat vonden we toen zo zielig dat we haar toch op schoot hebben genomen.
Heel zielig, maar niks aan te doen, ze zeggen dan moet je de hond gewoon niet aanraken als die klein is. Maar dat vonden we toen zo zielig dat we haar toch op schoot hebben genomen.
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Hij waardeert het niet echt en kijkt bang om zich heen, maar dat doet hij alleen al met een stofzuiger haha. Hij gaat daarom ook logeren bij mijn ouders, omdat wij niet thuis zijn met O&N. Ik vind dat ook zielig, om hem alleen te laten in deze knal chaos.
Gast- Gast
Ik heb een hamster en ik vraag me zeer af of zij bang is voor vuurwerk. Wij zijn er allebei niet morgen en mijn schoonmoeder zei jaaa gooi je wel iets van een doek over de kooi? Nou kunnen hamsters helemaal niet goed zien, dus ik denk dat ik gewoon de gordijnen dicht hou en alle ventilatieraampjes bij de ramen tijdelijk dicht tegen het geluid.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Huisdieren en op vakantie gaan
» Vuurwerk voor de kids?
» Huisdier nemen voor kindje
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» Vuurwerk voor de kids?
» Huisdier nemen voor kindje
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: