Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf wanneer chips?

+19
sheila123
Parisienne
Susan
loesje
Flower_L
Filoria
Kat1980
Jasmine
chipa
_Lana_
Annemie
Liadan
maiadebij
Fiwen
Thunder
Tania
Pien
mauwmauw
Teddyaapje
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

vanaf wanneer chips? - Pagina 3 Empty Re: vanaf wanneer chips?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 7:05

Teddyaapje schreef:Het is niet zo dat andere ouders de kindjes chips laten tracteren, het wordt vanuit het kdv zelf gedaan. Ik bel er vanmiddag even heen om te vragen of ik het wel goed heb begrepen en als dat zo is, dat ik er wel raar van sta te kijken dat dit gedaan wordt. Als het nodig is haal ik zelf wel zo'n zak organix chips en dan geven ze die maar aan T. Het zou toch te belachelijk zijn om zoutloos te koken en wel chips te laten eten!

@ AnniejS: Ik zou ook niet blij zijn als T. spek zou eten doordat mn vriend dat toestond, maar ik denk dat als je het hierover gehad hebt met je man hij dit de volgende keer niet zal toestaan?

Klopt en ik heb inmiddels zn baas ingelicht over het vooral, want blijkt dat de caissiere die het deed wel bij meerdere kinderen toen, vol stoppen ondanks dat ouders het niet willen hebben! (dat hoorde ik toevallig van mijn man.)
Ze heeft haar verontschuldigingen aan hem aangeboden en ze mag niet meer spekjes aan de kinderen geven..en bovendien horen ze het te vragen aan de ouders..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: