Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:18

Maple schreef:Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Ik dacht al zoiets inderdaad. Hoe gaat het met jou nu? Trek je het nog of moet de klap nog komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:19

Storm schreef:
Snoes schreef:Goedeavond dames, ik ben er weer even.
Hee, kun je niet slapen?
Ik ook niet, ben super hyper ofzo.
Ik heb geen zin om te gaan slapen, heb nu vakantie samen met J. en daar wil ik nu gewoon van genieten. Slapen wanneer ik daar zin in heb, doen waar ik zin in heb. Even mijn hoofd lekker leeg maken, zorgen even opzij proberen te zetten, die komen na onze vakantie wel weer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:20

Snoes schreef:
Storm schreef:
Snoes schreef:Goedeavond dames, ik ben er weer even.
Hee, kun je niet slapen?
Ik ook niet, ben super hyper ofzo.
Ik heb geen zin om te gaan slapen, heb nu vakantie samen met J. en daar wil ik nu gewoon van genieten. Slapen wanneer ik daar zin in heb, doen waar ik zin in heb. Even mijn hoofd lekker leeg maken, zorgen even opzij proberen te zetten, die komen na onze vakantie wel weer.
O, wat heerlijk inderdaad, even helemaal ontspannen! Nog concrete plannen voor deze week?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca ma 24 okt 2011 - 10:21

Snoes schreef:He Alex, niet weggaan he meid! Je gaat door een moeilijke periode nu, maar er zijn hier echt wel tal van meiden die jou steunen en die jou wellicht ook wel missen. Maar na 2 dagen wordt er nog niet gezegd " hé, waar is Alex toch? ". Meestal komen de 'ik mis x'-reacites pas als je een week ofzo niet meer hier bent geweest.

+ 1
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:22

Storm schreef:
Maple schreef:Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Ik dacht al zoiets inderdaad. Hoe gaat het met jou nu? Trek je het nog of moet de klap nog komen?
ik denk dat de echte klap nog moet komen. Af en toe huil ik erom, dagelijks wel héél even, maar het zijn geen huilbuien die opluchten, meer drie tranen laten en het is weer over. Als ik erover praat dan klink ik ook heel relaxed, alsof het niet over mij gaat, ofzo. Zo voelt het soms ook, dit gebeurt me allemaal niet, gewoon een stomme droom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca ma 24 okt 2011 - 10:23

Maple schreef:
Storm schreef:
Maple schreef:Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Ik dacht al zoiets inderdaad. Hoe gaat het met jou nu? Trek je het nog of moet de klap nog komen?
ik denk dat de echte klap nog moet komen. Af en toe huil ik erom, dagelijks wel héél even, maar het zijn geen huilbuien die opluchten, meer drie tranen laten en het is weer over. Als ik erover praat dan klink ik ook heel relaxed, alsof het niet over mij gaat, ofzo. Zo voelt het soms ook, dit gebeurt me allemaal niet, gewoon een stomme droom.

hug hug hug hug hug hug hug
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:23

Storm schreef:
O, wat heerlijk inderdaad, even helemaal ontspannen! Nog concrete plannen voor deze week?
Nee, niet echt grootse plannen. We bekijken het gewoon dag per dag. Woensdagavond gaan we bij J.'s ouders eten en daarna naar de film waarschijnlijk. Donderdagavond heb ik wel een etentje met collega's en vrijdag gaan J. en ik wel even naar mijn werk, mijn ene collega gaat op pensioen en geeft vrijdag op het werk een klein afscheid, dus daar gaan we wel even heen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:24

shygirl87 schreef:
Maple schreef:
Storm schreef:
Maple schreef:Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Ik dacht al zoiets inderdaad. Hoe gaat het met jou nu? Trek je het nog of moet de klap nog komen?
ik denk dat de echte klap nog moet komen. Af en toe huil ik erom, dagelijks wel héél even, maar het zijn geen huilbuien die opluchten, meer drie tranen laten en het is weer over. Als ik erover praat dan klink ik ook heel relaxed, alsof het niet over mij gaat, ofzo. Zo voelt het soms ook, dit gebeurt me allemaal niet, gewoon een stomme droom.

hug hug hug hug hug hug hug
+1, het lijkt me vreselijk om in deze situatie te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:24

Snoes schreef:
Storm schreef:
O, wat heerlijk inderdaad, even helemaal ontspannen! Nog concrete plannen voor deze week?
Nee, niet echt grootse plannen. We bekijken het gewoon dag per dag. Woensdagavond gaan we bij J.'s ouders eten en daarna naar de film waarschijnlijk. Donderdagavond heb ik wel een etentje met collega's en vrijdag gaan J. en ik wel even naar mijn werk, mijn ene collega gaat op pensioen en geeft vrijdag op het werk een klein afscheid, dus daar gaan we wel even heen.
Gezellig, klinkt goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:24

Storm schreef:
shygirl87 schreef:
Maple schreef:
Storm schreef:
Maple schreef:Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Ik dacht al zoiets inderdaad. Hoe gaat het met jou nu? Trek je het nog of moet de klap nog komen?
ik denk dat de echte klap nog moet komen. Af en toe huil ik erom, dagelijks wel héél even, maar het zijn geen huilbuien die opluchten, meer drie tranen laten en het is weer over. Als ik erover praat dan klink ik ook heel relaxed, alsof het niet over mij gaat, ofzo. Zo voelt het soms ook, dit gebeurt me allemaal niet, gewoon een stomme droom.

hug hug hug hug hug hug hug
+1, het lijkt me vreselijk om in deze situatie te zitten.
Van mij ook een hele dikke knuffel Maple, wat moet jij door een moeilijke periode gaan nu Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:25

Storm schreef:Gezellig, klinkt goed.
Jij hebt een drukke week denk ik, toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:27

Wat heb ik toch eigenlijk een lieve mensen om me heen smile Gewoon in het dagelijks leven, maar ook hier...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:29

Maple, ik vind het echt erg voor je. En dan zit ik te zeuren om niks.

DagCafé - Pagina 31 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:30

Snoes schreef:
Storm schreef:Gezellig, klinkt goed.
Jij hebt een drukke week denk ik, toch?
Valt wel mee bij nader inzien. Ik kom er net (!!!) achter dat ik morgen een afspraak heb voor mijn WW aanvraag. Echt glad vergeten! En ik kan M. nergens kwijt. Ik moet morgenvroeg meteen bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:30

Kun je M. niet meenemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:31

Ik heb dat al gevraagd aan de telefoon omdat ik dat al wilde doen omdat ik voor de ochtend heel moeilijk oppas heb. Maar ik kan hem niet meenemen omdat het een groepsgesprek is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:33

Hoelaat heb je het gesprek Storm?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:33

Wat raar dat jij daar dan een persoonlijk gesprek voor hebt. Mijn WW is gewoon via internet geregeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn ma 24 okt 2011 - 10:33

Alex! Ik wil niet dat je gaat!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:34

Alex schreef:Wat raar dat jij daar dan een persoonlijk gesprek voor hebt. Mijn WW is gewoon via internet geregeld.
Een groepsgesprek nog wel, met meer mensen, daar zie ik echt zwaar tegenop maarja. Wel fijn dat je het gewoon via internet kon regelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:34

Snoes schreef:Hoelaat heb je het gesprek Storm?
Om 11 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:35

Alex schreef:Maple, ik vind het echt erg voor je. En dan zit ik te zeuren om niks.

DagCafé - Pagina 31 699888
Jij zeurt niet om niks, en al deed je dat wel, dan mag dat ook gewoon hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet ma 24 okt 2011 - 10:35

Storm schreef:Ik geloof niet zo in vrienden blijven met je ex. Heel vaak is er nog gevoel in het spel, zoals bij jou Toetje. Ik hoop dat je hem snel los kunt laten. hug

Nee ik geloof erook al lang niet meer in maar ik zou echt niet weten hoe ik het anders aan moet pakken. Bedankt smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 10:35

Ik wil mij eventueel wel aanbieden om op M. te passen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 10:35

Storm schreef:
Alex schreef:Wat raar dat jij daar dan een persoonlijk gesprek voor hebt. Mijn WW is gewoon via internet geregeld.
Een groepsgesprek nog wel, met meer mensen, daar zie ik echt zwaar tegenop maarja. Wel fijn dat je het gewoon via internet kon regelen.

Ja, wat raar dat het bij jou dan totaal anders gaat. Kun je je (schoon)ouders niet vragen om op te passen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum